eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSukcesywna dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w butelkach PET o pojemności 0,5l i 1,5l oraz w butelkach szklanych o pojemności 0,3l, na potrzeby Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2025-11-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w butelkach PET o pojemności 0,5l i 1,5l oraz w butelkach szklanych o pojemności 0,3l, na potrzeby Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001126074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-094

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 525857757

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wachowska@jurasza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.umk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w butelkach PET o pojemności 0,5l i 1,5l oraz w butelkach szklanych o pojemności 0,3l, na potrzeby Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-298b7219-1cff-4a57-b445-8af73ac194b9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00555365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00176603/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wraz z dostawą wody mineralnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://jurasza.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/496401

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim, przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
Platformy zakupowej do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://jurasza.eb2b.com.pl/open-auctions.html ,
jak również poprzez stronę internetową Zamawiającego pod adresem www.jurasza.umk.pl.
W zakładce „Ogłoszenia”, z rozwijanego menu należy wybrać „Zamówienia publiczne”,
gdzie po kliknięciu w odnośnik pn. „Platforma przetargowa eb2b”, użytkownik zostanie przekierowany na Platformę Zakupową Zamawiającego.
Bezpośredni link do postępowania: https://jurasza.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/496401 .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać
z Platformy przetargowej:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,
b) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania),
c) zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, tj. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades.
Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf.
Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej dostępny pod adresem internetowym https://jurasza.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions lub https://tt.eb2b.com.pl/user/terms . Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej: Wymagania techniczne oraz szczegółowe instrukcje dotyczące korzystania z Platformy przetargowej dostępne są pod adresem: https://jurasza.eb2b.com.pl/cms-directory.html/regulations . W przypadku pytań dotyczących funkcjonowania platformy możliwy jest kontakt mailowy pod adresem helpdesk@eb2b.com.pl oraz telefoniczny z działem pomocy technicznej platformy pod numerem: +48 22 428 19 28 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-16:00.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w dokumentach i oświadczeniach złożonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jest niezbędne dla wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
2. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę przystępującego do postępowania do poinformowania
o zasadach i sposobie przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego wszystkie osoby występującego po stronie Wykonawcy, których dane Zamawiający pozyska od Wykonawcy
w ofertach i jej załącznikach lub w dokumentach i oświadczeniach złożonych w postępowaniu. Wykonawca zapozna te osoby z treścią poniższej klauzuli informacyjnej oraz złoży stosowne oświadczenie, którego treść zawarta jest w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. Antoniego Jurasza z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 9. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący sposób - listownie na adres: ul. Marii Skłodowskiej – Curie 9, 85-094 Bydgoszcz, telefonicznie pod numerem telefonu: 52 585 48 80 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: sekretariat@jurasza.pl.
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych lub jego zastępcą, w następujący sposób - listownie na adres administratora z dopiskiem „IOD” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@jurasza.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. Antoniego Jurasza, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164) został przygotowany w porozumieniu z Dyrektorem Archiwum Państwowego w Bydgoszczy. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 4 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NLZ.2025.271.83

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest dostawa wody mineralnej w opakowaniach - butelkach typu PET. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zostały wskazane w ust. 4, w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ (formularz cenowy) oraz głównych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczy wszystkich części):
a) Cena (C) – waga kryterium 60%
b) Kryterium jakości (KJ) – waga kryterium 40%
. Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) – waga 60%: Oferta z najniższą ceną brutto (C) w danej części otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie z poniższym wzorem:
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym w zakresie danej części, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Zasady oceny ofert w kryterium jakości (KJ) - waga 40%, punktacja zostanie przyznana wg poniższego wzoru:
liczba punktów oferty badanej
KJ = ( ---------------------------------------------- x 100) x waga kryterium tj. 40 %
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość
punktów za kryterium jakościowe, tj. 3

gdzie: KJ- wartość punktowa badanej oferty - Kryterium jakości

Parametry podlegające ocenie dla kryterium jakości:
Parametry pożądane:
Deklarowany najkrótszy czas reakcji/ odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą w sprawach istotnych np.:
- reklamacja
- prośba o wystawienie korekty
- wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji.
Punktacja: 1-2 dni - 3 pkt, 3- 4 dni- 2 pkt, 5-6 dni- 1 pkt, 7 dni - 0 pkt, nie dłuższy niż 7 dni roboczych
Jakość - Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 3 pkt

Podstawą przyznania punktów w kryterium jakości będą dane podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

Ostateczną ocenę oferty [O] w danej części stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych powyżej obliczona wg wzoru:
O = C + KJ - ostateczna ocena danej oferty
C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena
KJ – wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium jakości

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości (KJ)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest dostawa wody mineralnej w opakowaniach szklanych. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zostały wskazane w ust. 4, w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ (formularz cenowy) oraz głównych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczy wszystkich części):
a) Cena (C) – waga kryterium 60%
b) Kryterium jakości (KJ) – waga kryterium 40%
. Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) – waga 60%: Oferta z najniższą ceną brutto (C) w danej części otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie z poniższym wzorem:
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym w zakresie danej części, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Zasady oceny ofert w kryterium jakości (KJ) - waga 40%, punktacja zostanie przyznana wg poniższego wzoru:
liczba punktów oferty badanej
KJ = ( ---------------------------------------------- x 100) x waga kryterium tj. 40 %
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość
punktów za kryterium jakościowe, tj. 3

gdzie: KJ- wartość punktowa badanej oferty - Kryterium jakości

Parametry podlegające ocenie dla kryterium jakości:
Parametry pożądane:
Deklarowany najkrótszy czas reakcji/ odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą w sprawach istotnych np.:
- reklamacja
- prośba o wystawienie korekty
- wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji.
Punktacja: 1-2 dni - 3 pkt, 3- 4 dni- 2 pkt, 5-6 dni- 1 pkt, 7 dni - 0 pkt, nie dłuższy niż 7 dni roboczych
Jakość - Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 3 pkt

Podstawą przyznania punktów w kryterium jakości będą dane podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

Ostateczną ocenę oferty [O] w danej części stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych powyżej obliczona wg wzoru:
O = C + KJ - ostateczna ocena danej oferty
C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena
KJ – wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium jakości

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości (KJ)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest dostawa wody mineralnej w opakowaniach – butelkach typu PET 0,5l na potrzeby działalności komercyjnej JuraBistro.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczy wszystkich części):
a) Cena (C) – waga kryterium 60%
b) Kryterium jakości (KJ) – waga kryterium 40%
. Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) – waga 60%: Oferta z najniższą ceną brutto (C) w danej części otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie z poniższym wzorem:
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym w zakresie danej części, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Zasady oceny ofert w kryterium jakości (KJ) - waga 40%, punktacja zostanie przyznana wg poniższego wzoru:
liczba punktów oferty badanej
KJ = ( ---------------------------------------------- x 100) x waga kryterium tj. 40 %
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość
punktów za kryterium jakościowe, tj. 3

gdzie: KJ- wartość punktowa badanej oferty - Kryterium jakości

Parametry podlegające ocenie dla kryterium jakości:
Parametry pożądane:
Deklarowany najkrótszy czas reakcji/ odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą w sprawach istotnych np.:
- reklamacja
- prośba o wystawienie korekty
- wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji.
Punktacja: 1-2 dni - 3 pkt, 3- 4 dni- 2 pkt, 5-6 dni- 1 pkt, 7 dni - 0 pkt, nie dłuższy niż 7 dni roboczych
Jakość - Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 3 pkt

Podstawą przyznania punktów w kryterium jakości będą dane podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

Ostateczną ocenę oferty [O] w danej części stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych powyżej obliczona wg wzoru:
O = C + KJ - ostateczna ocena danej oferty
C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena
KJ – wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium jakości

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości (KJ)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Dotyczy części nr 1:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał wymagania systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności: ISO 22000 (lub równoważny) lub IFS Food (lub równoważny),
lub systemu zarządzania jakością ISO 9001 (lub równoważny ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dotyczy części nr 1, 2, 3 - oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 2c do SWZ.
• W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak podstaw wykluczenia ma potwierdzić każdy z nich;
• w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, brak podstaw wykluczenia ma potwierdzić każdy podmiot udostępniający zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy części nr 1 - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zarządzania jakością opartych na odpowiednich seriach norm europejskich oraz certyfikowanych przez akredytowane jednostki, tj. Certyfikatu ISO 22000 (lub równoważnego) lub Certyfikatu IFS Food (lub równoważnego) lub Certyfikatu ISO 9001 (lub równoważnego),

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE – dotyczy części nr 1:
Zamawiający na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w zakresie części nr 1, w celu oceny i klasyfikacji rodzajowej wody: dokumentu potwierdzającego sklasyfikowanie wody jako wody naturalnej mineralnej średniozmineralizowanej, wydanego przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego (PZH) lub równoważny dokument potwierdzający spełnienie określonych wymagań. Dokument powinien być sporządzony w języku polskim lub złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zgodnie z art. 107 ust. 2 PZP Zamawiający przewiduje możliwość ich uzupełnienia na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie, chyba że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Ewentualne zmiany umów będą sporządzone wyłącznie w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności tych zmian.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, zgodnie z ust. 3, w następujących przypadkach i w następujący sposób:
4.1. po wykazaniu przez Wykonawcę zajścia szczególnych okoliczności dotyczących towaru (np. wstrzymanie lub zakończenie produkcji, niedostępności rynkowej), umowa może zostać zmieniona według decyzji Zamawiającego, poprzez zamianę towaru, którego dotyczą szczególne okoliczności, jego odpowiednikami, o parametrach nie gorszych niż ten towar, w cenach rynkowych, nie wyższych jednak niż ustalone w wyniku postępowania przetargowego po zakończeniu którego została zawarta niniejsza umowa; 
4.2. w przypadku, gdy:
4.2.1. nie zostały przez Zamawiającego złożone zamówienia dotyczące przedmiotu umowy o wartości odpowiadającej całkowitej wartości umowy wskazanej w §3 ust. 1 umowy w okresie, na który została zawarta umowa;
4.2.2. ceny przewidziane w umowie nie odbiegają na niekorzyść Zamawiającego od cen możliwych do uzyskania w ramach kolejnego zamówienia publicznego;
4.3. Zamawiający przewiduje zmianę okresu obowiązywania umowy (§10 ust. 1), w ten sposób, że okres obowiązywania umowy zostanie przedłużony, z tym zastrzeżeniem, iż nie więcej niż o 1/4 pierwotnie określonego okresu obowiązywania umowy.
4.4. W przypadku sprzedaży towaru objętego obowiązkiem pobierania kaucji za opakowania jednostkowe, zbiorcze lub transportowe produktów objętych niniejszą umową, Strony uzgadniają, iż cena jednostkowa ulegnie zmianie o wartość obowiązującej kaucji. Wartość kaucji podlega rozliczeniu zgodnie z obowiązującymi przepisami lub zasadami systemu kaucyjnego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://jurasza.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/496401

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.