Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona osób i mienia dla Zespołu Szkół Drzewnych i Leśnych im. Jana Kochanowskiego w Garbatce - Letnisku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Drzewnych i Leśnych im. Jana Kochanowskiego w Garbatce Letnisku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 673007110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zofii Sztobryn 1
1.5.2.) Miejscowość: Garbatka-Letnisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-930
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 6210047
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@drzewna.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.drzewna.com/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia dla Zespołu Szkół Drzewnych i Leśnych im. Jana Kochanowskiego w Garbatce - Letnisku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48c56cec-5c9d-4d9d-b59d-7d822c62f7e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00555006
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48c56cec-5c9d-4d9d-b59d-7d822c62f7e53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy E-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ oraz na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZESPÓŁ SZKÓŁ
DRZEWNYCH i LEŚNYCH IM. JANA KOCHANOWSKIEGO w GARBATCE-LETNISKU,
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym (przetwarzanie jest niezbędne do
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z: obwiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych,
rozporządzeniami wykonawczymi do tejże ustawy oraz obowiązującymi przepisami archiwalnymi.
3. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim
zainteresowanym podmiotom i osobom (zwracającym się do nas w trybie dostępu do informacji publicznej) gdyż co do zasady
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne – z wyłączeniem szczególnych przypadków określonych w ustawie
Prawo zamówień publicznych. W przypadku podpisania z Państwem umowy Państwa dane (nazwa firmy) zostaną umieszczone w
Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego.
4. W niektórych sytuacjach administrator ma prawo przekazywać Państwa dane dalej (jeśli jest to konieczne) aby móc wykonywać
usługi. Przekazywanie Państwa danych nastąpi podmiotom przetwarzającym z którymi Zamawiający zawarł umowy w
szczególności: - na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych przez nas systemów informatycznych,
- na korzystanie z
serwerów poczty elektronicznej i jej archiwizacji (tzw. hosting poczty elektronicznej). Zakres przekazania danych tym odbiorcom
ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia
technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorcami Państwa danych może być także firma (podmiot przetwarzający) z którą Zamawiający
zawrze umowę na niszczenie dokumentów archiwalnych. Odbiorców wymienionych powyżej obowiązuje klauzula poufności
pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. Ponadto odbiorcą Państwa danych mogą być
podmioty publiczne, które wykonują zadania na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz bank przez który Zamawiający
będzie Państwu przekazywać środki finansowe (w przypadku podpisania z Państwem umowy).
5. Państwa dane po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego zostały zebrane, o jakim była mowa wcześniej, będą przetwarzane
dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Wykonywanie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w nowej siedzibie Zespołu Szkół Drzewnych i
Leśnych im. Jana Kochanowskiego w Garbatce-Letnisku, ul. Zofii Sztobryn 1, 26-930 Garbatka-Letnisko wraz z przyległym
terenem oraz obsługę systemu monitoringu wizyjnego w obiekcie. Ochrona, ma być wykonywana we wszystkie dni
miesiąca, także
w niedziele i święta, w systemie całodobowym (tj. 24 godziny na dobę) przez jednego pracownika ochrony, wspomaganego
patrolem interwencyjnym Wykonawcy;
Wykonywanie usługi monitorowania sygnałów z lokalnego systemu sygnalizacji włamania
i napadu znajdującego się w budynku;
2) Całodobowe wsparcie na każdy sygnał alarmowy pracownika ochrony obiektu przez wszystkie dni tygodnia grupą
interwencyjną, składającą się, z co najmniej 2 pracowników ochrony zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r o ochronie osób i
mienia (t.j. 2021 poz. 1995 z późn. zm.) (wykonującymi bezpośrednią ochronę fizyczną) wpisanymi na listę kwalifikowanych
pracowników ochrony fizycznej, legitymującymi się dopuszczeniem do posiadania broni, wyposażoną w samochód w czasie
nie dłuższym niż 5 minut w nocy (od 22.00 do 6.00) i 10 minut w dzień (6.00 do 22.00) od wezwania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, na podstawie dwóch kryteriów:
1) Kryterium nr 1 - cena ofertowa brutto, o wadze 80%,
2) Kryterium nr 1 – doświadczenie kluczowego personelu, o wadze 20%
2. Zgodnie z dyspozycją art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, dlatego też mógł określić kryterium
ceny o wadze przekraczającej 60%,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kluczowego personelu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów.
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej koncesji na ochronę osób
i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.
2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się
posiadaniem aktualnej polisy ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę minimum 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
3. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 4 zamówienia (w ramach odrębnych umów, zakończonych lub będących w
trakcie realizacji), polegające na świadczeniu usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i/lub mienia, w których:
a) co najmniej jedna usługa dotyczyła świadczenia usług ochrony osób i mienia instytucji edukacyjnej, za którą Zamawiający
rozumie szkoły i przedszkola rozumiane zgodnie z art. 3 pkt. od 1 do 3 ustawy o systemie oświaty (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz.
2230), oraz uczelnie wyższe rozumiane zgodnie z Działem II Rozdziałem 1 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
(t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 742),
b) co najmniej dwie usługi dotyczyły świadczenia usług ochrony osób i mienia w budynku użyteczności publicznej w
rozumieniu § 3 pkt. 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 1225),
c) każda z usług świadczona była nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy,
d) wartość każdego z zamówień (umów) z zakresu ochrony fizycznej osób i mienia wynosi minimum 200 000,00 zł brutto.
W przypadku gdy w wykazie zamówień przedstawionym przez Wykonawcę rozliczenia między Wykonawcą a
Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż
w złotych polskich, Zamawiający (do celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu) dokona przeliczenia wartości
wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych
określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl) na dzień ogłoszenia.
Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowana tabela kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego, należy
przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania
2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej pięcioma (5) osobami
będącymi pracownikami ochrony zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (wykonującymi
bezpośrednią ochronę fizyczną), wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: : 1.
Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały lub są wykonane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały
wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik
nr4 do SWZ (o ile nie został złożony wraz z ofertą- w związku z przyjętym w postępowaniu kryterium).
3. Kopia aktualnej koncesji na ochronę osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.
4. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 500 000,00 zł.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jakączęść zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie zostało zawarte w treści formularza oferty (Załącznik
Nr 1 do SWZ),
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia są oni zobowiązani do łącznego
spełniania warunków udziału, z zastrzeżeniem, że co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną, winien
wykazać, iż samodzielnie spełnia warunek wskazany w Rozdziale VII pkt. 4 podpunkt 1) SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian określono we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-12
INNE PRZETARGI GARBATKA-LETNISKO
więcej: przetargi GARBATKA-LETNISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa stacji monitorowania w budynkach Nowodworskiego Ośrodka Kultury w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1a i ul. Ledóchowskiego 160 w 2026 roku
- Świadczenie usługi ochrony mienia w zakresie elektr. zabezpieczenia antywłam. i monitorowania 7 obiektów oraz ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie BMwŁ od 01.02.2026 r. do 31.01.2027 r.
- Usługa zapewnienia całodobowej ochrony fizycznej oraz monitoringu systemu telewizji dozorowej i instalacji systemu p.poż. w obiekcie Teatru Kameralnego im. Wandy Rucińskiej w Bydgoszczy
- Usługa ochrony osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Szkoły Podstawowej nr 42 we Wrocławiu. CPV 79710000-4.
- Fizyczna ochrona osób i mienia budynków Sądu Rejonowego w Wodzisławiu Śląskim wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





