Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00458890/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY KOŚCIERZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 5
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zkgk.koscierzyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zkgk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94f518d4-7243-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037714/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w 2023/2024.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458890
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023.KD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem:Stare Nadleśnictwo, Szarlota, Garczyn, Łubiana, Sudomie, Korne
Korne Owśnice, Wieprznica, Dąbrówka, Puc, Mały Klincz (Sołtys), Kościerska Huta – 40 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem: Nowy Podleś, Mały Podleś, Wielki Podleś, Wielki Klincz, Mały Klincz, Zielenin, Będominek – 30 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem: Kościerzyna Wybudowanie, Skorzewo, Częstkowo, Ludwikowo,
Dobrogoszcz, Kaliska, Kłobuczyno, Nowa Wieś – 30 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Rybaki, Grzybowo, Łubiana, Sycowa Huta, Lizaki, Grzybowski Młyn, Wąglikowice, Loryniec, Czarlina, Wdzydze, Gołuń – 40 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Kościerska Huta (od granicy miasta w Kościerskiej Hucie do „Węzła Wieżyca”) – 455 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 468,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Nowy Klincz, Mały Klincz, Kościerska Huta, Dobrogoszcz,
Dąbrówka – 45 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 410,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Wielki Klincz, Gościeradz, Mały Podleś (płyty), PKP, Dębogóry,
(lewa strona) – 30 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Wielki Podleś, Mały Podleś, Nowy Podleś, Sarnowy, Rotembark
–20 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Nowa Kiszewa, Dębogóry, Małe Stawiska, Stawiska, Szenajda –
30 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Niedamowo, Smolniki, Hamerberg, Dębogóry – 25 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Gostomie, Korne – 25 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Cząstkowo, Wieprznica, Owśnice, Fingrowa Huta, Korne
– 25 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Łubiana, Grzybowo, Garczyn – 20 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 354,63 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Sudomie, Rybaki – 10 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 354,63 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Kłobuczyno, Kaliska Wybudowanie – 35 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Zielenin, Będominek, Puc – 20 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Nowa Wieś, Kościerzyna Wybudowanie, Kaliska – 30 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Skorzewo, Kościerzyna Wybudowanie – 25 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Sycowa Huta, Wąglikowice, Loryniec, Czarlina, Gołuń,
Wdzydze, Juszki, Lizaki, Grzybowski Młyn, Grzybowo
– 35 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Zabrody, Kruszyna – 10 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Łubiana - ścieżki pieszo-rowerowe - ul. Kościerska,
ul. Kaszubska, ul. Kolejowa; chodniki – ul. Długa. Ul. Szkolna,
ul. Kościerska, ul. Lipowa, ul. Brzozowa, ul. Dębowa,
ul. Kasztanowa, ul. Akacjowa, ul. Słoneczna, ul. Ogrodowa,
ul. Kamienna, ul. Sadowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Wielki Klincz – chodniki: ul. Szkolna, ul. Wybickiego,
ul. Gościeradzka, ul. Klasztorna, ul. Polna, ul. Kolejowa,
ul. Słoneczna, ul. 2 Pułku Szwoleżerów, ul. Hallera, ścieżka pieszo-rowerowa Wielki Klincz – Kościerzyna (do granic administracyjnej Gminy Miejskiej Kościerzyna z Gminą Kościerzyna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Ścieżka pieszo-rowerowa Wierzysko - Sarnowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Ścieżka pieszo-rowerowa Kościerska Huta - Dobrogoszcz
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 468,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 468,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Infrastruktury KOS-EKO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191379020
7.3.3) Ulica: Strzelecka 30A
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 468,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUSIEK Tadeusz Roda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192017253
7.3.3) Ulica: 2 Pułku Szwoleżerów 1
7.3.4) Miejscowość: Wielki Klincz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-423
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Sztama Paweł Szymański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222111762
7.3.3) Ulica: Nowa 12
7.3.4) Miejscowość: Bałachy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-424
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Sztama Paweł Szymański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222111762
7.3.3) Ulica: Nowa 12
7.3.4) Miejscowość: Bałachy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-424
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.