eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo › Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY KOŚCIERZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 5

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zkgk.koscierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zkgk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94f518d4-7243-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037714/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w 2023/2024.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458890

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023.KD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem:Stare Nadleśnictwo, Szarlota, Garczyn, Łubiana, Sudomie, Korne
Korne Owśnice, Wieprznica, Dąbrówka, Puc, Mały Klincz (Sołtys), Kościerska Huta – 40 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem: Nowy Podleś, Mały Podleś, Wielki Podleś, Wielki Klincz, Mały Klincz, Zielenin, Będominek – 30 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem: Kościerzyna Wybudowanie, Skorzewo, Częstkowo, Ludwikowo,
Dobrogoszcz, Kaliska, Kłobuczyno, Nowa Wieś – 30 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Rybaki, Grzybowo, Łubiana, Sycowa Huta, Lizaki, Grzybowski Młyn, Wąglikowice, Loryniec, Czarlina, Wdzydze, Gołuń – 40 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Kościerska Huta (od granicy miasta w Kościerskiej Hucie do „Węzła Wieżyca”) – 455 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 468,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Nowy Klincz, Mały Klincz, Kościerska Huta, Dobrogoszcz,
Dąbrówka – 45 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 410,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Wielki Klincz, Gościeradz, Mały Podleś (płyty), PKP, Dębogóry,
(lewa strona) – 30 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Wielki Podleś, Mały Podleś, Nowy Podleś, Sarnowy, Rotembark
–20 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Nowa Kiszewa, Dębogóry, Małe Stawiska, Stawiska, Szenajda –
30 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Niedamowo, Smolniki, Hamerberg, Dębogóry – 25 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Gostomie, Korne – 25 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Cząstkowo, Wieprznica, Owśnice, Fingrowa Huta, Korne
– 25 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Łubiana, Grzybowo, Garczyn – 20 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 354,63 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Sudomie, Rybaki – 10 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 354,63 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Kłobuczyno, Kaliska Wybudowanie – 35 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Zielenin, Będominek, Puc – 20 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Nowa Wieś, Kościerzyna Wybudowanie, Kaliska – 30 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Skorzewo, Kościerzyna Wybudowanie – 25 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Sycowa Huta, Wąglikowice, Loryniec, Czarlina, Gołuń,
Wdzydze, Juszki, Lizaki, Grzybowski Młyn, Grzybowo
– 35 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Zabrody, Kruszyna – 10 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Łubiana - ścieżki pieszo-rowerowe - ul. Kościerska,
ul. Kaszubska, ul. Kolejowa; chodniki – ul. Długa. Ul. Szkolna,
ul. Kościerska, ul. Lipowa, ul. Brzozowa, ul. Dębowa,
ul. Kasztanowa, ul. Akacjowa, ul. Słoneczna, ul. Ogrodowa,
ul. Kamienna, ul. Sadowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Wielki Klincz – chodniki: ul. Szkolna, ul. Wybickiego,
ul. Gościeradzka, ul. Klasztorna, ul. Polna, ul. Kolejowa,
ul. Słoneczna, ul. 2 Pułku Szwoleżerów, ul. Hallera, ścieżka pieszo-rowerowa Wielki Klincz – Kościerzyna (do granic administracyjnej Gminy Miejskiej Kościerzyna z Gminą Kościerzyna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Ścieżka pieszo-rowerowa Wierzysko - Sarnowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 1 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz we-wnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 525,5 km + chodniki + ścieżki pie-szo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dys-ponować oferent przedstawia załącznik nr 1 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z wa-runkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o za-kończeniu pracy.
Teren objęty odśnieżaniem Ścieżka pieszo-rowerowa Kościerska Huta - Dobrogoszcz

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 468,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 468,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Infrastruktury KOS-EKO Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191379020

7.3.3) Ulica: Strzelecka 30A

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 468,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUSIEK Tadeusz Roda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192017253

7.3.3) Ulica: 2 Pułku Szwoleżerów 1

7.3.4) Miejscowość: Wielki Klincz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-423

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Sztama Paweł Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222111762

7.3.3) Ulica: Nowa 12

7.3.4) Miejscowość: Bałachy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-424

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Sztama Paweł Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222111762

7.3.3) Ulica: Nowa 12

7.3.4) Miejscowość: Bałachy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-424

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.