Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00505687/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy drogi gminnej – droga nr 2b – odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuw-zawiercie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9802601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy drogi gminnej – droga nr 2b – odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-700fa839-c45f-4216-94a3-5b994c067a11
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068558/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Pełnienie funkcji inspektora inwestorskiego nad realizacją zadania pn." Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy"- 6 dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505687
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0050/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4752,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa drogi gminnej – droga nr 2b – odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy”, realizowanego w ramach operacji pn.: „Scalenie gruntów rolnych we wsi Turza, gmina Łazy, Powiat Zawierciański” w formule zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
Przedmiotowy zakres robót budowlanych obejmuje prace w specjalności inżynieryjno-drogowej.
Pełny opis inwestycji znajduje się w dokumentach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/941271
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3567,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12054,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3567,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Budownictwa Adam Głąb
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6491389423
7.3.3) Ulica: Częstochowska 78
7.3.4) Miejscowość: Ogrodzieniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-440
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM GŁĄB BIURO OBSŁUGI BUDOWNICTWA
jakie przetargi wygrała firma
ADAM GŁĄB BIURO OBSŁUGI BUDOWNICTWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3567,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa produktów leczniczych - program lekowy
- Rozbudowa i modernizacja zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Modernizacja kotłowni wraz z montażem układu małej kogeneracji w budynku Szpitala Powiatowego w Zawierciu zlokalizowanego przy ul. Miodowej 14
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowy, wielobranżowy nadzór inwestorski w trakcie realizacji inwestycji pn. "Budowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPWZOZ w Stargardzie w celu poprawy dostępności do opieki długoterminowe...".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi, instalacyjnymi i termomodernizacyjnymi w budynkach użyteczności publicznej w gminie Grodzisk Mazowiecki
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej przy realizacji inwestycji miejskich.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg lokalnych w Gminie Wolbórz
- Wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego związku z realizacją projektu pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu".
- Branice - Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (...)
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.