eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GościnoSprzedaż i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia magazynu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia magazynu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOŚCINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920676

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 58

1.5.2.) Miejscowość: Gościno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-120

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943513385

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.osinski@goscino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goscino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa62d61a-af17-4354-96fe-1ffcf540a4ae

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia magazynu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa62d61a-af17-4354-96fe-1ffcf540a4ae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482962

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/OCHRONA LUDNOŚCI – GOŚCINO/2025, ZP.271.22.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 283495,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia magazynu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

30194900-4 - Pokrycia ochronne na powierzchnie robocze

33163000-0 - Namioty do użytku medycznego

18410000-6 - Odzież specjalna

43812000-8 - Piły

42921330-0 - Maszyny do pakowania jednostkowego

4.5.5.) Wartość części: 104065,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia magazynu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

30194900-4 - Pokrycia ochronne na powierzchnie robocze

33163000-0 - Namioty do użytku medycznego

18410000-6 - Odzież specjalna

43812000-8 - Piły

42921330-0 - Maszyny do pakowania jednostkowego

4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia magazynu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

30194900-4 - Pokrycia ochronne na powierzchnie robocze

33163000-0 - Namioty do użytku medycznego

18410000-6 - Odzież specjalna

43812000-8 - Piły

42921330-0 - Maszyny do pakowania jednostkowego

4.5.5.) Wartość części: 26016,26 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia magazynu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

30194900-4 - Pokrycia ochronne na powierzchnie robocze

33163000-0 - Namioty do użytku medycznego

18410000-6 - Odzież specjalna

43812000-8 - Piły

42921330-0 - Maszyny do pakowania jednostkowego

4.5.5.) Wartość części: 71300,81 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia magazynu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

30194900-4 - Pokrycia ochronne na powierzchnie robocze

33163000-0 - Namioty do użytku medycznego

18410000-6 - Odzież specjalna

43812000-8 - Piły

42921330-0 - Maszyny do pakowania jednostkowego

4.5.5.) Wartość części: 17073,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania, Zamawiający powziął informację, że ww. postępowanie zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym, niekompletnym opisie przedmiotu zamówienia, co skutkowało różną interpretacją zapisów SWZ oraz formularza ofertowego przez Wykonawców, a tym samym złożeniem ofert z duża rozbieżnością zaoferowanych cen poszczególnych elementów przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania, Zamawiający powziął informację, że ww. postępowanie zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym, niekompletnym opisie przedmiotu zamówienia, co skutkowało różną interpretacją zapisów SWZ oraz formularza ofertowego przez Wykonawców, a tym samym złożeniem ofert z duża rozbieżnością zaoferowanych cen poszczególnych elementów przedmiotowego postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania, Zamawiający powziął informację, że ww. postępowanie zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym, niekompletnym opisie przedmiotu zamówienia, co skutkowało różną interpretacją zapisów SWZ oraz formularza ofertowego przez Wykonawców, a tym samym złożeniem ofert z duża rozbieżnością zaoferowanych cen poszczególnych elementów przedmiotowego postępowania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania, Zamawiający powziął informację, że ww. postępowanie zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym, niekompletnym opisie przedmiotu zamówienia, co skutkowało różną interpretacją zapisów SWZ oraz formularza ofertowego przez Wykonawców, a tym samym złożeniem ofert z duża rozbieżnością zaoferowanych cen poszczególnych elementów przedmiotowego postępowania.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania, Zamawiający powziął informację, że ww. postępowanie zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym, niekompletnym opisie przedmiotu zamówienia, co skutkowało różną interpretacją zapisów SWZ oraz formularza ofertowego przez Wykonawców, a tym samym złożeniem ofert z duża rozbieżnością zaoferowanych cen poszczególnych elementów przedmiotowego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.