Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00482962/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia magazynu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOŚCINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920676
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 58
1.5.2.) Miejscowość: Gościno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-120
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943513385
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.osinski@goscino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goscino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa62d61a-af17-4354-96fe-1ffcf540a4ae1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia magazynu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa62d61a-af17-4354-96fe-1ffcf540a4ae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482962
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/OCHRONA LUDNOŚCI – GOŚCINO/2025, ZP.271.22.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 283495,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia magazynu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
30194900-4 - Pokrycia ochronne na powierzchnie robocze
33163000-0 - Namioty do użytku medycznego
18410000-6 - Odzież specjalna
43812000-8 - Piły
42921330-0 - Maszyny do pakowania jednostkowego
4.5.5.) Wartość części: 104065,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia magazynu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
30194900-4 - Pokrycia ochronne na powierzchnie robocze
33163000-0 - Namioty do użytku medycznego
18410000-6 - Odzież specjalna
43812000-8 - Piły
42921330-0 - Maszyny do pakowania jednostkowego
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia magazynu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
30194900-4 - Pokrycia ochronne na powierzchnie robocze
33163000-0 - Namioty do użytku medycznego
18410000-6 - Odzież specjalna
43812000-8 - Piły
42921330-0 - Maszyny do pakowania jednostkowego
4.5.5.) Wartość części: 26016,26 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia magazynu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
30194900-4 - Pokrycia ochronne na powierzchnie robocze
33163000-0 - Namioty do użytku medycznego
18410000-6 - Odzież specjalna
43812000-8 - Piły
42921330-0 - Maszyny do pakowania jednostkowego
4.5.5.) Wartość części: 71300,81 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia magazynu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
30194900-4 - Pokrycia ochronne na powierzchnie robocze
33163000-0 - Namioty do użytku medycznego
18410000-6 - Odzież specjalna
43812000-8 - Piły
42921330-0 - Maszyny do pakowania jednostkowego
4.5.5.) Wartość części: 17073,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania, Zamawiający powziął informację, że ww. postępowanie zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym, niekompletnym opisie przedmiotu zamówienia, co skutkowało różną interpretacją zapisów SWZ oraz formularza ofertowego przez Wykonawców, a tym samym złożeniem ofert z duża rozbieżnością zaoferowanych cen poszczególnych elementów przedmiotowego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania, Zamawiający powziął informację, że ww. postępowanie zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym, niekompletnym opisie przedmiotu zamówienia, co skutkowało różną interpretacją zapisów SWZ oraz formularza ofertowego przez Wykonawców, a tym samym złożeniem ofert z duża rozbieżnością zaoferowanych cen poszczególnych elementów przedmiotowego postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania, Zamawiający powziął informację, że ww. postępowanie zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym, niekompletnym opisie przedmiotu zamówienia, co skutkowało różną interpretacją zapisów SWZ oraz formularza ofertowego przez Wykonawców, a tym samym złożeniem ofert z duża rozbieżnością zaoferowanych cen poszczególnych elementów przedmiotowego postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania, Zamawiający powziął informację, że ww. postępowanie zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym, niekompletnym opisie przedmiotu zamówienia, co skutkowało różną interpretacją zapisów SWZ oraz formularza ofertowego przez Wykonawców, a tym samym złożeniem ofert z duża rozbieżnością zaoferowanych cen poszczególnych elementów przedmiotowego postępowania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania, Zamawiający powziął informację, że ww. postępowanie zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym, niekompletnym opisie przedmiotu zamówienia, co skutkowało różną interpretacją zapisów SWZ oraz formularza ofertowego przez Wykonawców, a tym samym złożeniem ofert z duża rozbieżnością zaoferowanych cen poszczególnych elementów przedmiotowego postępowania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i narzędzi
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez doposażenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie w sprzęt do działań ratowniczych i ochrony ludności - II podejście
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Dostawa i montaż dwóch agregatów prądotwórczych w ramach Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności
- Dostawa zestawów oświetleniowych na przyczepie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Gminy Małkinia Górna
więcej: Odzież specjalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





