Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00522137/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
- 2025/BZP 00525555/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zawadzkie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Zawadzkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-120
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kocot@zawadzkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zawadzkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12105631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ca4d55e-ed06-44f0-b3cf-f23c04de5750
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00522137
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 166774,79 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136946,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę wraz z instalacją fabrycznie nowego sprzętu na potrzeby ochroni ludności i obrony cywilnej w Gminie Zawadzkie tj. 1 stacjonarnego agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej PRP: nie mniej niż 32 kW;Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 miesięcy okresu gwarancji na część 1) przedmiotu zamówienia którego przedmiotem jest dostawa i instalacja stacjonarnego agregatu prądotwórczego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Zakup realizowany jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu na potrzeby ochroni ludności i obrony cywilnej w Gminie Zawadzkie tj. 6 przenośnych agregatów prądotwórczych 3 fazowych o mocy maksymalnej nie mniejszej niż: 7,2 kVA , 6,4 kW;Zamawiający żąda udzielenia minimum 12 miesięcy okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Zakup realizowany jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 28924,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu na potrzeby ochroni ludności i obrony cywilnej w Gminie Zawadzkie tj. 7 przenośnych kondensacyjnych osuszaczy powietrza o wydajności osuszania nie mniejszej niż 45l/24h;Zamawiający żąda udzielenia minimum 12 miesięcy okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Zakup realizowany jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 39721320-1 - Osuszacze powietrza
4.5.5.) Wartość części: 21522,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu na potrzeby ochroni ludności i obrony cywilnej w Gminie Zawadzkie tj. 1 przenośnej nagrzewnicy powietrza o mocy grzewczej minimalnej : 20 kW i mocy grzewczej maksymalnej: 40 kWZamawiający żąda udzielenia minimum 12 miesięcy okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Zakup realizowany jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 6500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 ust. 1 PZP stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty, Zamawiający na część 1, 2 i 4 zamówienia przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym w którym dla tych części zamówienia nie złożono żadnej oferty, zgodnie z Art. 259 PZP jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 ust. 1 PZP stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty, Zamawiający na część 1, 2 i 4 zamówienia przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym w którym dla tych części zamówienia nie złożono żadnej oferty, zgodnie z Art. 259 PZP jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26288,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26288,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mako Zakład Remontu Obiektów Przemysłowych Marek Rutkowski w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630141017
7.3.3) Ulica: Wiosny Ludów 61
7.3.4) Miejscowość: Przeźmierowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-081
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26288,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 ust. 1 PZP stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty, Zamawiający na część 1, 2 i 4 zamówienia przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym w którym dla tych części zamówienia nie złożono żadnej oferty, zgodnie z Art. 259 PZP jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie baz magazynowych" z podziałem na 7 części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Bogdaniec
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa systemów zasilania oraz sprzętu do dystrybucji energii elektrycznej
- Dostawa agregatów dużej mocy
- Zakup, dostawa i przyłączenie sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





