eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszewo-BorkiBaza Magazynowa Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej z wyposażeniem



Ogłoszenie z dnia 2025-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Baza Magazynowa Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej z wyposażeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olszewo - Borki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W. Broniewskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Olszewo-Borki

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-415

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olszewo-borki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszewo-borki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/olszewo_borki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Baza Magazynowa Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej z wyposażeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-761a4c81-77df-4c7c-bf63-4ef268c10f7f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00003031/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Baza Magazynowa Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej z wyposażeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532445

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGKiD.271.24.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 416054,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż dwóch sztuk garaży ocieplanych z płyt warstwowych o pow. do 35 m² każdy wraz z wykonaniem podłoży na działce o nr 540/1 w msc. Olszewo-Borki przy ul. St. Wyspiańskiego 2A

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223810-7 - Konstrukcje gotowe

4.5.5.) Wartość części: 85000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup kontenera 20DC z oświetleniem i regałami

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

4.5.5.) Wartość części: 24723 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa cysterny mobilnej na wodę pitną 5000 litrów

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy

4.5.5.) Wartość części: 85000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa agregatu prądotwórczego 30kW mobilnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 44997 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu:
a) Agregat prądotwórczy 3500W AVR do respiratorów – 10 szt.
b) Agregat prądotwórczy 12/230/400V AVR+ przenośny – 2 szt.
c) Agregat prądotwórczy 7,5 kW – 4 szt.
d) Osuszacz powietrza – 6 szt.
e) Nagrzewnica olejowa - 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39721320-1 - Osuszacze powietrza

39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 66194 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu:
a) Plandeka mrozoodporna UV – 48 szt.
b) Przedłużacz na zwijadle 20m – 2 szt.
c) Zapora przeciwpowodziowa – 15 szt.
f) Przedłużacz 10m – 1 szt.
d) Rozdzielacz prądu – 2 szt.
g) Namiot wojskowy 6x5m – 1 szt.
h) Koc wojskowy MFH – 40 szt.
i) Śpiwór wojskowy - 40 szt.
j) Koc termiczny MFH - 40 szt.
k) Łóżko polowe składane aluminiowe - 40 szt.
l) Regał 5 półkowy wys. max.200cm - 4 szt.
m) Worki na piasek 25 kg /1000szt./ - 40 szt.
n) Taczka - 10 szt.
o) Łopata/szpadel - 38 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39522000-7 - Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31224810-3 - Przedłużacze

39522530-1 - Namioty

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

39511100-8 - Koce

39522540-4 - Śpiwory

39522520-8 - Łóżka polowe

39141100-3 - Regały

44212382-0 - Tamy przeciwpowodziowe

18930000-7 - Worki i torby

44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze

44511100-6 - Szpadle i szufle

4.5.5.) Wartość części: 119870,87 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu:
a) Defibrylator AED z szafką – 14 szt.
b) Latarka kątowa M-Fire – 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31521300-7 - Przenośne lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 74486 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu:
a) Maska przeciwgazowa MSA 3S – 30 szt.
b) Filtropochłaniacz do maski MSA 3S – 30 szt.
c) Monitor skażeń radioaktywnych - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35814000-3 - Maski przeciwgazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42514300-5 - Aparatura filtrująca

38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania

4.5.5.) Wartość części: 46476 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu otwarcia ofert tj. dnia 24.11.2025r. do godz. 1010, do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 69 000,00zł i przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który przeznaczył na sfinansowanie zadania kwotę 50 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu otwarcia ofert tj. dnia 24.11.2025r. do godz. 1010, do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 149 000,00zł i przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który przeznaczył na sfinansowanie zadania kwotę 44 997,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu otwarcia ofert tj. dnia 24.11.2025r. do godz. 1010, do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 78 808,02zł i przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który przeznaczył na sfinansowanie zadania kwotę 66 194,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu otwarcia ofert tj. dnia 24.11.2025r. do godz. 1010, do Zamawiającego wpłynęły 3 oferty. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 198 000,00zł i przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który przeznaczył na sfinansowanie zadania kwotę 119 870,87 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu otwarcia ofert tj. dnia 24.11.2025r. do godz. 1010, do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 55 120,40zł i przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który przeznaczył na sfinansowanie zadania kwotę 46 476,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.