Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00532445/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
- 2025/BZP 00575341/01 - Wynik z dnia 2025-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Baza Magazynowa Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej z wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olszewo - Borki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W. Broniewskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Olszewo-Borki
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-415
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olszewo-borki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszewo-borki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/olszewo_borki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Baza Magazynowa Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej z wyposażeniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-761a4c81-77df-4c7c-bf63-4ef268c10f7f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554225
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00003031/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Baza Magazynowa Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej z wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532445
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIGKiD.271.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 416054,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż dwóch sztuk garaży ocieplanych z płyt warstwowych o pow. do 35 m² każdy wraz z wykonaniem podłoży na działce o nr 540/1 w msc. Olszewo-Borki przy ul. St. Wyspiańskiego 2A4.5.3.) Główny kod CPV: 45223810-7 - Konstrukcje gotowe
4.5.5.) Wartość części: 85000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup kontenera 20DC z oświetleniem i regałami4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 24723 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa cysterny mobilnej na wodę pitną 5000 litrów4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 85000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa agregatu prądotwórczego 30kW mobilnego4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 44997 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu:a) Agregat prądotwórczy 3500W AVR do respiratorów – 10 szt.
b) Agregat prądotwórczy 12/230/400V AVR+ przenośny – 2 szt.
c) Agregat prądotwórczy 7,5 kW – 4 szt.
d) Osuszacz powietrza – 6 szt.
e) Nagrzewnica olejowa - 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39721320-1 - Osuszacze powietrza
39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 66194 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu:a) Plandeka mrozoodporna UV – 48 szt.
b) Przedłużacz na zwijadle 20m – 2 szt.
c) Zapora przeciwpowodziowa – 15 szt.
f) Przedłużacz 10m – 1 szt.
d) Rozdzielacz prądu – 2 szt.
g) Namiot wojskowy 6x5m – 1 szt.
h) Koc wojskowy MFH – 40 szt.
i) Śpiwór wojskowy - 40 szt.
j) Koc termiczny MFH - 40 szt.
k) Łóżko polowe składane aluminiowe - 40 szt.
l) Regał 5 półkowy wys. max.200cm - 4 szt.
m) Worki na piasek 25 kg /1000szt./ - 40 szt.
n) Taczka - 10 szt.
o) Łopata/szpadel - 38 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522000-7 - Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31224810-3 - Przedłużacze
39522530-1 - Namioty
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
39511100-8 - Koce
39522540-4 - Śpiwory
39522520-8 - Łóżka polowe
39141100-3 - Regały
44212382-0 - Tamy przeciwpowodziowe
18930000-7 - Worki i torby
44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
44511100-6 - Szpadle i szufle
4.5.5.) Wartość części: 119870,87 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu:a) Defibrylator AED z szafką – 14 szt.
b) Latarka kątowa M-Fire – 5 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31521300-7 - Przenośne lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 74486 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu:a) Maska przeciwgazowa MSA 3S – 30 szt.
b) Filtropochłaniacz do maski MSA 3S – 30 szt.
c) Monitor skażeń radioaktywnych - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35814000-3 - Maski przeciwgazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42514300-5 - Aparatura filtrująca
38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania
4.5.5.) Wartość części: 46476 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu otwarcia ofert tj. dnia 24.11.2025r. do godz. 1010, do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 69 000,00zł i przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który przeznaczył na sfinansowanie zadania kwotę 50 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu otwarcia ofert tj. dnia 24.11.2025r. do godz. 1010, do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 149 000,00zł i przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który przeznaczył na sfinansowanie zadania kwotę 44 997,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu otwarcia ofert tj. dnia 24.11.2025r. do godz. 1010, do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 78 808,02zł i przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który przeznaczył na sfinansowanie zadania kwotę 66 194,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu otwarcia ofert tj. dnia 24.11.2025r. do godz. 1010, do Zamawiającego wpłynęły 3 oferty. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 198 000,00zł i przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który przeznaczył na sfinansowanie zadania kwotę 119 870,87 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu otwarcia ofert tj. dnia 24.11.2025r. do godz. 1010, do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 55 120,40zł i przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który przeznaczył na sfinansowanie zadania kwotę 46 476,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i narzędzi
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez doposażenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie w sprzęt do działań ratowniczych i ochrony ludności - II podejście
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- Dostawa i montaż dwóch agregatów prądotwórczych w ramach Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności
- Dostawa zestawów oświetleniowych na przyczepie
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





