eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszewo-BorkiBaza Magazynowa Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej z wyposażeniem



Ogłoszenie z dnia 2025-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Baza Magazynowa Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej z wyposażeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olszewo - Borki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W. Broniewskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Olszewo-Borki

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-415

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olszewo-borki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszewo-borki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/olszewo_borki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Baza Magazynowa Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej z wyposażeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-761a4c81-77df-4c7c-bf63-4ef268c10f7f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00575341

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00003031/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Baza Magazynowa Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej z wyposażeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532445

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGKiD.271.24.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 416054,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż dwóch sztuk garaży ocieplanych z płyt warstwowych o pow. do 35 m² każdy wraz z wykonaniem podłoży na działce o nr 540/1 w msc. Olszewo-Borki przy ul. St. Wyspiańskiego 2A

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223810-7 - Konstrukcje gotowe

4.5.5.) Wartość części: 85000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup kontenera 20DC z oświetleniem i regałami

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

4.5.5.) Wartość części: 24723 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa cysterny mobilnej na wodę pitną 5000 litrów

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy

4.5.5.) Wartość części: 85000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa agregatu prądotwórczego 30kW mobilnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 44997 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu:
a) Agregat prądotwórczy 3500W AVR do respiratorów – 10 szt.
b) Agregat prądotwórczy 12/230/400V AVR+ przenośny – 2 szt.
c) Agregat prądotwórczy 7,5 kW – 4 szt.
d) Osuszacz powietrza – 6 szt.
e) Nagrzewnica olejowa - 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39721320-1 - Osuszacze powietrza

39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 66194 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu:
a) Plandeka mrozoodporna UV – 48 szt.
b) Przedłużacz na zwijadle 20m – 2 szt.
c) Zapora przeciwpowodziowa – 15 szt.
f) Przedłużacz 10m – 1 szt.
d) Rozdzielacz prądu – 2 szt.
g) Namiot wojskowy 6x5m – 1 szt.
h) Koc wojskowy MFH – 40 szt.
i) Śpiwór wojskowy - 40 szt.
j) Koc termiczny MFH - 40 szt.
k) Łóżko polowe składane aluminiowe - 40 szt.
l) Regał 5 półkowy wys. max.200cm - 4 szt.
m) Worki na piasek 25 kg /1000szt./ - 40 szt.
n) Taczka - 10 szt.
o) Łopata/szpadel - 38 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39522000-7 - Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31224810-3 - Przedłużacze

39522530-1 - Namioty

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

39511100-8 - Koce

39522540-4 - Śpiwory

39522520-8 - Łóżka polowe

39141100-3 - Regały

44212382-0 - Tamy przeciwpowodziowe

18930000-7 - Worki i torby

44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze

44511100-6 - Szpadle i szufle

4.5.5.) Wartość części: 119870,87 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu:
a) Defibrylator AED z szafką – 14 szt.
b) Latarka kątowa M-Fire – 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31521300-7 - Przenośne lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 74486 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu:
a) Maska przeciwgazowa MSA 3S – 30 szt.
b) Filtropochłaniacz do maski MSA 3S – 30 szt.
c) Monitor skażeń radioaktywnych - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35814000-3 - Maski przeciwgazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42514300-5 - Aparatura filtrująca

38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania

4.5.5.) Wartość części: 46476 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca złożył oświadczenie o uchyleniu się od podpisania umowy.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28142,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71750 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28142,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polkont Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111819104

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28142,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-19

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68099,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110142,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68099,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AED MAX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512113924

7.3.4) Miejscowość: Sokołów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68099,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.