eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzostekZakup i dostawa paliw p³ynnych dla Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Brzostku Sp. z o.o. na rok 2026



Og³oszenie z dnia 2025-11-25

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa paliw p³ynnych dla Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Brzostku Sp. z o.o. na rok 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W BRZOSTKU SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180927579

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szkotnia

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzostek

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-230

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 697 136 717

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkmb@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgkbrzostek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa paliw p³ynnych dla Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Brzostku Sp. z o.o. na rok 2026

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-201255ff-039e-4ec6-89bc-9200b061f064

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00554017

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-201255ff-039e-4ec6-89bc-9200b061f064

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporz±dzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych).
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci”), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
3. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem
w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i zadawanie pytañ. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
5. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym mog± byæ opatrzone, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego.
W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie eZamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie eZamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania
z us³ug Platformy eZamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy eZamówienia.
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy
i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zgkmb@poczta.onet.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych przekazanych „Zak³adowi Gospodarki Komunalnej w Brzostku ” w zwi±zku z Pañstwa udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia s± Zak³ad Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzib± w Brzostku przy
ul. Szkotniej 22, 39-230 Brzostek,:, zwane dalej „Zak³adem”.
2. Przetwarzaniem objête s± w szczególno¶ci dane osobowe ujawnione w ofercie, a tak¿e w umowie o udzielenie zamówienia w tym: Pañstwa imiê, nazwisko, numer PESEL, NIP, REGON, adres e-mail, numer telefonu, adres siedziby, adres do kontaktu, informacje dotycz±ce kwalifikacji, wiedzy lub do¶wiadczenia, informacje zawarte w za¶wiadczeniach przekazanych w trakcie postêpowania (m.in. za¶wiadczenia wydane przez Urz±d Skarbowy, Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych, Krajowy Rejestr Karny – je¶li dotyczy).
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia, archiwizacyjnych, rozliczeñ podatkowych, prowadzenia rachunkowo¶ci.
4. Zak³ad Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzib± w Brzostku bêdzie przetwarza³ Pañstwa dane osobowe przez okres prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku zawarcia pomiêdzy Pañstwem a Zak³adem Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzib± w Brzostku umowy w sprawie udzielenia zamówienia objêtego przedmiotowym postêpowaniem, przez okres realizacji umowy w sprawie zamówienia, a tak¿e przez okres konieczny w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ; w zakresie danych których przetwarzanie wynika z obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Zak³adzie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzib± w Brzostku, Pani/Pana dane bêd± przetwarzane tak¿e przez okres niezbêdny w celu prawid³owego wykonania takiego obowi±zku prawnego lub w zakresie, w którym przetwarzanie danych s³u¿y realizacji uzasadnionego interesu administratora, do czasu wniesienia sprzeciwu, skutkuj±cego obowi±zkiem Zak³adu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzib± w Brzostku do zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
5. Podanie przez Pani±/Pana danych jest dobrowolne, lecz – w zakresie w jakim obowi±zek podania danych wynika z Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych oraz dokumentów postêpowania – jest jednocze¶nie niezbêdne do wziêcia przez Pani±/Pana udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia oraz – w przypadku wyboru Pani/Pana oferty jako najkorzystniejszej – tak¿e do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia (niepodanie takich danych uniemo¿liwi udzia³ w postêpowaniu oraz zawarcie umowy w sprawie udzielenia zamówienia);
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7. Posiadaj± Pañstwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8. Nie przys³uguje Pañstwu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK-PZ /64/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa paliw p³ynnych (benzyny bezo³owiowej 95 oktanowej oraz oleju napêdowego) dla potrzeb pojazdów i sprzêtu bêd±cego na wyposa¿eniu Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Brzostku Sp. z o.o.
Szacunkowy zakres:
A. Olej napêdowy (ON) – 36 000 litrów
B. Benzyna bezo³owiowa (Pb 95) – 350 litrów
Wskazane ilo¶ci paliw nale¿y traktowaæ jako szacunkowe. Nie mog± one stanowiæ podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ wobec Zamawiaj±cego z tytu³u niezrealizowania maksymalnej warto¶ci umowy lub zakupu mniejszej ilo¶ci paliwa w okresie obowi±zywania umowy.
Dostawy bêd± realizowane na zasadzie dora¼nych, bezgotówkowych tankowañ do baku pojazdu w przypadku sprzêtu do kanistrów, na wybranej stacji wykonawcy, po cenach obowi±zuj±cych w dniu tankowania z uwzglêdnieniem upustu zgodnie ze z³o¿on± ofert±.
Wykonawca winien umo¿liwiæ tankowanie paliw minimum w godzinach 07:00 – 15:00, 5 dni w tygodniu, na stacji oddalonej w promieniu maksymalnie 4 km od siedziby Zamawiaj±cego.
Wszystkie wymienione w przedmiocie zamówienia dostawy, musz± spe³niaæ wymagania obowi±zuj±cych norm jako¶ciowych dla poszczególnych z nich, z uwzglêdnieniem Rozporz±dzenia Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. 2024 poz. 1018) oraz Rozporz±dzenie Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie metod badania jako¶ci paliw ciek³ych (Dz. U. 2024 poz. 1058).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ wy³±cznie kryterium ceny.
1) Kryterium cena – 100% = 100pkt
2) Ocenie zostanie poddana cena oferty (z podatkiem VAT) za realizacjê przedmiotu zamówienia, na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcê. Wykonawca jest zobowi±zany do podania w „formularzu ofertowym” ceny brutto. Liczba punków któr± mo¿na uzyskaæ w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
C = Cmin/Cof x 100 gdzie
C – liczba punktów badanej oferty
Cmin – najni¿sza cena ofertowa (brutto) spo¶ród wszystkich nieodrzuconych ofert
Cof – cena ofertowa (brutto) ocenianej oferty
2. Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê; która bêdzie okre¶la³a najni¿sz± ocenê za wykonanie przedmiotu zamówienia.
3. Je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.
4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
5. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ udzielenia przez Wykonawcê wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne
Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia Wykonawca sk³ada, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegó³owe informacje zawiera rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w ofercie, które czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy dotycz±cej przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach:
a) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotycz±cym realizowanej umowy, który spowoduje konieczno¶æ zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcê
b) gdy wyst±pi± nadzwyczajne okoliczno¶ci skutkuj±ce potrzeb± zmiany terminu realizacji zamówienia nie daj±ce siê przewidzieæ przez strony umowy na etapie jej zawierania.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-03 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-201255ff-039e-4ec6-89bc-9200b061f064

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-03 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-02

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.