eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Zakup i dostawa projektora scenicznego multimedialnego do prezentacji spektakli po zakończeniu projektu pn. "Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych ..."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa projektora scenicznego multimedialnego do prezentacji spektakli po zakończeniu projektu pn. „Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych ..."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OPERA ŚLĄSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279315

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Moniuszki 21-23

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 3966856

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@opera-slaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera-slaska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/853039

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa projektora scenicznego multimedialnego do prezentacji spektakli po zakończeniu projektu pn. „Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych ..."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29d3cfc3-8c55-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121057/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup i dostawa projektora scenicznego multimedialnego do prezentacji spektakli po zakończeniu projektu pn. Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych ....

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519965

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP-3811-06/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: „Zakup i dostawa projektora scenicznego multimedialnego do prezentacji spektakli po zakończeniu projektu pn. Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
2.1. projektora scenicznego multimedialnego do prezentacji spektakli (z laserowym źródłem światła) – 1szt,
2.2. obiektywów - 4 szt,
2.3. uchwytu do mocowania projektora,
2.4. skrzyń transportowych – 3 szt. ( w tym: 1 szt. na projektor (skrzynia na kółkach) i 2 szt. na obiektywy (każda ze skrzyń na 2 obiektywy),
zwane dalej „Przedmiotem zamówienia”, na potrzeby Opery Śląskiej w Bytomiu, ul. Moniuszki 21-23, 41 902 Bytom.
3. Przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie wymagań minimalnych
w załączniku nr 4 do SWZ - Szczegółowy techniczny Opis Przedmiotu zamówienia (dalej OPZ).
4. Ogólne warunki realizacji zamówienia:
4.1. realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu;
4.2. miejscem dostawy i uruchomienia Przedmiotu zamówienia jest siedziba Opery Śląskiej (ul. Moniuszki 21-23, 41-902 Bytom);
4.3. w ramach zamówienia wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, wniesienia,
rozpakowania, rozmieszczenia i uruchomienia Przedmiotu zamówienia;
4.4. wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z transportem Przedmiotu zamówienia,
jego ubezpieczeniem na czas transportu, opakowaniem, dostarczeniem, załadunkiem,
wyładunkiem, uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
4.5. wykonawca jest zobowiązany zawiadomić Zamawiającego o planowanym terminie
dostarczenia Przedmiotu zamówienia z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem;
4.6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz spełniać wymagania określone w SWZ;
4.7. w przypadku, gdy którykolwiek z elementów Przedmiotu zamówienia będzie uszkodzony lub ulegnie uszkodzeniu podczas transportu lub montażu, zostanie przez Wykonawcę wymieniony na nowy lub naprawiony przed zgłoszeniem Przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego;
4.8. wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt.
4.9. Przedmiot zamówienia ma być kompletny, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów;
4.10. dostawa Przedmiotu zamówienia oraz jego uruchomienie może być wykonywana
w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 15:00 z możliwością zmiany godzin po uzgodnieniu z Zamawiającym;
4.11. Wykonawca przygotuje Przedmiot zamówienia do pracy, przeprowadzi testy rozruchowe;
4.12. Wykonawca przekaże Zamawiającemu instrukcje (w języku polskim) użytkowania
dostarczonego Przedmiotu zamówienia;

5. Wymagania i warunki realizacji zamówienia:
5.1. Realizacja Przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie wymaganym przez Zamawiającego. Za dzień realizacji Przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego kompletny Przedmiot zamówienia i podpisany zostanie przez obie strony protokół odbioru końcowego wykonania Przedmiotu zamówienia.
5.2. Oferowany Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nieużywany, musi pochodzić z bieżącej produkcji. Nie może pochodzić z odzysku, nie może pochodzić
z projektów realizowanych u innych klientów, nie może pochodzić
z ekspozycji w punktach sprzedaży oraz musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych czy roszczeń osób trzecich, musi być wykonany z materiałów posiadających wszelkie wymagane prawem certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
5.3. Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanego i dostarczonego sprzętu.
5.4. Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego dokumentacji i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie
w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający
w przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania.
7. Pełny, szczegółowy i wyczerpujący opis Przedmiotu zamówienia został określony w:
7.1. SWZ z załącznikami.
7.2. Opisie Przedmiotu zamówienia (OPZ).
7.3. Projektowanych postanowieniach umowy.
7.4. Odpowiedziach na pytania udzielonych w trakcie prowadzonej procedury przetargowej (jeżeli dotyczy).
Wszystkie ww. dokumenty przetargowe należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
8. Rozwiązania równoważne:
8.1. Jeżeli Zamawiający w opisie Przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
8.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz
z jego opisem lub normami.
8.3. W przypadku, gdy w opisie Przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
10. Sposób realizacji zamówienia i obowiązki Wykonawcy:
Obowiązki Wykonawcy w związku z realizacją Przedmiotu zamówienia zostały określone
w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
11. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych.
Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243190,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projekcja Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932886172

7.3.3) Ulica: Zwycięska 20A

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-033

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.