eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja korytarza, wskazanych pomieszczeń oraz schodów zejściowych w budynku nr 1 na terenie IFPiLM przy ul. Hery 23 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja korytarza, wskazanych pomieszczeń oraz schodów zejściowych w budynku nr 1 na terenie IFPiLM przy ul. Hery 23 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010371929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hery 23

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-497

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 6381460

1.5.8.) Numer faksu: +48226668372

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ifpilm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ifpilm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ifpilm.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytut badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja korytarza, wskazanych pomieszczeń oraz schodów zejściowych w budynku nr 1 na terenie IFPiLM przy ul. Hery 23 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efc0ec87-5b85-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411879

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 83.STiO.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 328000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz elektrycznych polegających na modernizacji korytarza, wskazanych pomieszczeń (1.2, 1.17, 1.19, 1.21) oraz schodów zejściowych do warsztatów w Budynku Laboratoryjnym nr 1 na terenie Instytutu Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego przy ul. Hery 23 w Warszawie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projektach technicznych z branży budowlanej oraz elektrycznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projektowanych postanowieniach umowy. Załączony do SWZ przedmiar robót (załącznik nr 9) ma charakter jedynie pomocniczy, nie stanowi podstawy do kalkulacji ceny oferty. Zakres świadczonych przez Wykonawcę robót jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentach i musi ponadto zawierać wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele, nawet jeżeli elementy takie nie zostały wyraźnie wyszczególnione.
3. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) W ramach robót rozbiórkowo-demontażowych m.in.: demontaż lub wymiana wskazanej stolarki drzwiowej, skucie cokołu posadzek lastrykowych, demontaż wykładziny dywanowej na części korytarzu, demontaż istniejących sufitów podwieszanych, demontaż jednego grzejnika, a drugiego wymiana na płytowy na klatce schodowej, demontaż zbędnych przewodów, oznaczeń itp. na korytarzu, demontaż ściany.
2) W ramach prac remontowych m.in.: naprawa miejsc z spękanymi tynkami na ścianach, wkucie kabli, przewodów rur w tynk lub wyniesienie ponad przestrzeń projektowanego sufitu podwieszanego, wykonanie sufitu podwieszanego modułowego w korytarzu, pom.1.21 oraz klatce schodowej, uzupełnienie tynków oraz wykonanie gładzi na ścianach w korytarzu i na klatce schodowej, malowanie ścian w korytarzu , wskazanym pomieszczeniu oraz na klatce schodowej, wykonanie lamperii do wysokości 1,5m na klatce schodowej, wyrównanie powierzchni lastrykowej wraz z naprawą spękań i położenie wykładziny typu tarkett, malowanie balustrady stalowej schodów zejściowych do warsztatów, montaż wciągarki ręcznej na belce dwuteowej (suwnica) opartej na słupach dwuteowych na klatce schodowej, wykonanie nowej ściany w pomieszczeniu 1.2 w nowej lokalizacji (przesunięcie) w technologii g-k, zabetonowanie nieużytkowanych kanałów technologicznych w posadzce i uzupełnienie wykładziny winylowej.
3) W zakresie wymiany instalacji elektrycznej m.in. demontaż istniejących instalacji oświetlenia (oprawy, przewody wraz z uchwytami, konstrukcje wsporcze, rozdzielnię oświetlenia), wykonanie oraz zainstalowanie nowych rozdzielnic, zainstalowanie projektowanych instalacji i opraw, zainstalowanie Przeciwpożarowego Wyłącznika Prądu.
4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 9 tygodni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.
5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, a co za tym idzie nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Miejsce realizacji zamówienia:
Instytut Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego
Budynek Laboratoryjny nr 1, ul. Hery 23, 01-497 Warszawa
7. Zakres świadczonych przez Wykonawcę robót jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentach, o których mowa w ust. 4 i musi ponadto zawierać wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele, nawet jeżeli elementy takie nie zostały wyraźnie wyszczególnione.
8. Zamawiający na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy Pzp wymaga odbycia przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty, obowiązkowej wizji lokalnej miejsca, w którym będą realizowane roboty budowlane. Wykonawcy są zobowiązani do zgłoszenia Zamawiającemu uczestnictwa w wizji lokalnej nie później niż w terminie 6 dni przed upływem terminu składania ofert na adres e-mail: sekretariat@ifpilm.pl Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej drugiego dnia roboczego od dnia otrzymania zgłoszenia.
9. Zamawiający nie przewiduje sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
11. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby wszelkie prace fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych objętych zamówieniem były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 2207)
i aktów wykonawczych wydanych do tej ustawy - dotyczy tzw. „pracowników fizycznych”.
12. Powyższy wymóg nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów na budowę, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz wykonawców i podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia.
13. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 uPzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 6 do SWZ (projekt umowy).
14. Zgodnie z art. 101 ust. 4 uPzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza materiały lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii.
15. Zgodnie z art. 101 ust. 5 uPzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana REMAX Ryszard Walczykowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241019920

7.3.3) Ulica: Targowa 68 m. 7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-734

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-14 do 2024-02-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.