eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanniki › "Modernizacja Szko³y Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"



Og³oszenie z dnia 2024-05-16

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja Szko³y Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Sanniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015916

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 169

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sanniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242777810

1.5.8.) Numer faksu: 242777815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sanniki.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja Szko³y Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b9eda4a0-135d-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00327739

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00046226/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Modernizacja Szko³y Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9eda4a0-135d-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b9eda4a0-135d-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
4. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „ Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Pozosta³e informacje w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. O¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz.U z 2023 r. poz.57 ze zm)), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (§ 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) - w skrócie „rozporz±dzenie”).
2. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporz±dzenia (§ 2 ust. 2 rozporz±dzenia).
3. Dokumenty elektroniczne przekazuje siê w postêpowaniu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych przez zamawiaj±cego zgodnie z art. 67 Pzp (§ 3 ust. 1 rozporz±dzenia).
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski (§ 5 rozporz±dzenia).
5. W przypadku gdy podmiotowe ¶rodki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzaj±cymi umocowanie do reprezentowania”, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty inne ni¿ wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upowa¿nionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument (§ 6 ust. 1 rozporz±dzenia).
6. W przypadku gdy podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (§ 6 ust. 2 rozporz±dzenia).
7. Zgodnie z § 6 ust. 3 rozporz±dzenia po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ust. 2, dokonuje w przypadku:
1) podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz dokumentów potwierdzaj±cych umocowanie do reprezentowania - odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów potwierdzaj±cych umocowanie do reprezentowania, które ka¿dego z nich dotycz±;
2) przedmiotowych ¶rodków dowodowych - odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia;
3) innych dokumentów odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±.
Pozosta³e informacje w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Miasto i Gmina Sanniki, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki
z siedzib±: ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, tel. 24 277 68 51, e-mail: sekretariat@sanniki.pl,
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta i Gminy Sanniki jest Pawe³ Modrzejewski. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: inspektor@kiodo.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja Szko³y Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach”
4. Odbiorcami danych osobowych s± lub mog± zostaæ: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorz±du terytorialnego lub urzêdy pañstwowe w zakresie, w jakim bêdzie to wynikaæ z przepisów prawa zobowi±zuj±cych do udostêpnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowi±zek przekazaæ dane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. (Dz. U. 2021 poz.1129 ze zm. ) Prawo Zamówieñ publicznych.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, nie d³u¿ej jednak ni¿ lat 15;
6. Podanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u, a nastêpnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiaj±cy mo¿e odrzuciæ ofertê.
7. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrze¿eniem, ¿e sprostowanie lub uzupe³nienie nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowieñ umowy
w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DG.271.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I
Modernizacja Szko³y Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach - teren przyszkolny w Sannikach.

Na dzia³ce nr ewid. 70 po³o¿onej w miejscowo¶ci Sanniki, gmina Sanniki zaprojektowano wykonanie utwardzenia terenu, ogrodzenia wraz z bramami i furtkami oraz boisko wielofunkcyjne przy Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach.
W zakres robót wchodziæ bêdzie:
- roboty przygotowawcze
- utwardzenie terenu,
- budowa obiektów ma³ej architektury - ³awek, koszy na ¶mieci, tablic informacyjnych, stojaków na rowery
- boisko wielofunkcyjne – dostawa i monta¿ boiska wielofunkcyjnego (nawierzchnia polipropylenowa) wraz z zestawem sk³adaj±cym siê ze s³upa, tablicy i obrêczy
- budowa instalacji kanalizacji deszczowej
- budowa ogrodzenia wraz z bramami przesuwnymi oraz budowa furtek.

Szczegó³owy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa.
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy aby, prowadzenie prac remontowych w czasie funkcjonowania szko³y nie wp³ynê³o na prowadzenie zajêæ szkolnych oraz Wykonawca gwarantuje zastosowanie szczególnych ¶rodków ostro¿no¶ci w trakcie wykonywania robót budowlanych.
W zwi±zku z powy¿szym w szczególno¶ci Wykonawca ma obowi±zek zabezpieczyæ plac budowy w taki sposób, aby umo¿liwiæ wjazd autobusu szkolnego na teren szko³y oraz zapewniæ swobodne doj¶cie do budynku w okresie roku szkolnego.

Zadanie I (Czê¶æ I) stanowi II etap modernizacji Szko³y Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach.
Szczegó³owy zakres robót zawieraj± dokumentacja projektowa ( w zakresie wskazanym jako etap II) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest za³±cznikiem do swz i jest dostêpna na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
Za³±czone do SWZ przedmiary robót s± elementem informacyjnym i pomocniczym do wyceny przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowi±zek wykonaæ tak¿e prace nie ujête w przedmiarach robót, a niezbêdne do wykonania kompletnego dzie³a budowlanego, które mo¿na by³o przewidzieæ na podstawie dostarczonej dokumentacji projektowej.
Wykonawca jest zobowi±zany do pozyskania wszelkich informacji, które s± niezbêdne do przygotowania oferty. Zamawiaj±cy zaleca, aby przed z³o¿eniem oferty Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu budowy, nie jest to jednak warunek obligatoryjny.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych
Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych ww. zamówienia o warto¶ci nie przekraczaj±cej 30% warto¶ci zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie to jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz ca³kowita warto¶æ tego zamówienia zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu jego warto¶ci.

Zakres przewidywanych „zamówieñ powtórzonych” obejmuje:
45000000-7 Roboty budowlane
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowê
45223300-9 Roboty budowlane w zakresie budowy parkingów
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
Zamawiaj±cy udzieli zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do 30% warto¶ci podstawowego zamówienia.
Warunki udzielenia „zamówieñ powtórzonych” – okres gwarancji, zgodny z okresem gwarancji dla zamówienia podstawowego, termin p³atno¶ci – 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiaj±cego, wynagrodzenie ustalone w ramach negocjacji Wykonawcy z Zamawiaj±cym - na podstawie oferty wykonawcy ( formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym).
Ostateczne warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, zostan± sprecyzowane w tre¶ci umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji miêdzy zamawiaj±cym i wykonawc±.
Mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp jest jedynie uprawnieniem Zamawiaj±cego i nie stanowi ¿adnego wi±¿±cego zobowi±zania.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryteriami:
1) Cena – 60%,
2) Gwarancja na roboty budowlane - 40%,
W ka¿dym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 100 pkt.
2. Kryterium "Cena" bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia, podanej przez Wykonawcê w formularzu Oferty.
Zamawiaj±cy przyzna punkty wg nastêpuj±cego wzoru:
C min
C = ---------- X 100 pkt = …........... pkt
Co
gdzie: C min - cena brutto oferty najtañszej
Co - cena brutto oferty ocenianej
3. Kryterium "Gwarancja na roboty budowlane" bêdzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jako¶ci na roboty objête przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcê
w formularzu Oferty.
Najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci wymagany przez Zamawiaj±cego (warunek konieczny) – 36 m-cy.
Najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci uwzglêdniony do oceny przez Zamawiaj±cego –
60 m-cy (wykonawca mo¿e zaoferowaæ d³u¿szy termin gwarancji ni¿ 60 miesiêcy, w takim przypadku do oceny zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy).
Termin gwarancji nale¿y proponowaæ w pe³nych miesi±cach.
Zamawiaj±cy przyzna punkty wg nastêpuj±cego wzoru:
G o - G min
G = ----------------- X 100 pkt = …........... pkt
G max - G min
gdzie: G max - gwarancja maksymalna (60 m-cy)
G min - gwarancja minimalna (36 m-cy)
G o - gwarancja oferty ocenianej (w miesi±cach)
P = C x 60%+ G x40%
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja na roboty budowlane”,
P – ³±czna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej.
4. Punkty bêd± zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II
Modernizacja Szko³y Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach - teren przyszkolny w Osmolinie.

W ramach zadania przewiduje siê utwardzenie terenu, ogrodzenie wraz z bramami i furtkami oraz o¶wietlenie terenu przy Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach pod adresem Osmolin ul. Sannicka 4.
Na dzia³ce nr ewid. 176/2 po³o¿onej w miejscowo¶ci Osmólsk, gmina Sanniki w zakres robót wchodziæ bêdzie:
- budowa ogrodzenia panelowego
- budowa furtek panelowych o szer. 1,2m
- budowa ogrodzenia o wysoko¶ci 1,7 m wraz z dwiema bramami przesuwnymi o szer.5,0 i 5,5m wraz z furtkami o szer. 1,2 m
- wykonanie doj¶æ i dojazdów z kostki betonowej – utwardzenie terenu
- rozbiórka istniej±cego terenu utwardzonego i fragmentu ogrodzenia
- wykonanie instalacji o¶wietlenia terenu
Szczegó³owy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa.

Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy aby, prowadzenie prac remontowych w czasie funkcjonowania szko³y nie wp³ynê³o na prowadzenie zajêæ szkolnych oraz Wykonawca gwarantuje zastosowanie szczególnych ¶rodków ostro¿no¶ci w trakcie wykonywania robót budowlanych.
W zwi±zku z powy¿szym w szczególno¶ci Wykonawca ma obowi±zek zabezpieczyæ plac budowy w taki sposób, aby umo¿liwiæ wjazd autobusu szkolnego na teren szko³y oraz zapewniæ swobodne doj¶cie do budynku w okresie roku szkolnego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ

45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych
Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych ww. zamówienia o warto¶ci nie przekraczaj±cej 30% warto¶ci zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie to jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz ca³kowita warto¶æ tego zamówienia zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu jego warto¶ci.

Zakres przewidywanych „zamówieñ powtórzonych” obejmuje:
45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg
45342000-6 Wznoszenie ogrodzeñ
45316100-6 Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45000000-7 Roboty budowlane
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowê
45223300-9 Roboty budowlane w zakresie budowy parkingów
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

Zamawiaj±cy udzieli zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do 30% warto¶ci podstawowego zamówienia.
Warunki udzielenia „zamówieñ powtórzonych” – okres gwarancji, zgodny z okresem gwarancji dla zamówienia podstawowego, termin p³atno¶ci – 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiaj±cego, wynagrodzenie ustalone w ramach negocjacji Wykonawcy z Zamawiaj±cym - na podstawie oferty wykonawcy ( formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym).
Ostateczne warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, zostan± sprecyzowane w tre¶ci umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji miêdzy zamawiaj±cym i wykonawc±.
Mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp jest jedynie uprawnieniem Zamawiaj±cego i nie stanowi ¿adnego wi±¿±cego zobowi±zania.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryteriami:
1) Cena – 60%,
2) Gwarancja na roboty budowlane - 40%,
W ka¿dym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 100 pkt.
2. Kryterium "Cena" bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia, podanej przez Wykonawcê w formularzu Oferty.
Zamawiaj±cy przyzna punkty wg nastêpuj±cego wzoru:
C min
C = ---------- X 100 pkt = …........... pkt
Co
gdzie: C min - cena brutto oferty najtañszej
Co - cena brutto oferty ocenianej
3. Kryterium "Gwarancja na roboty budowlane" bêdzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jako¶ci na roboty objête przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcê
w formularzu Oferty.
Najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci wymagany przez Zamawiaj±cego (warunek konieczny) – 36 m-cy.
Najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci uwzglêdniony do oceny przez Zamawiaj±cego –
60 m-cy (wykonawca mo¿e zaoferowaæ d³u¿szy termin gwarancji ni¿ 60 miesiêcy, w takim przypadku do oceny zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy).
Termin gwarancji nale¿y proponowaæ w pe³nych miesi±cach.
Zamawiaj±cy przyzna punkty wg nastêpuj±cego wzoru:
G o - G min
G = ----------------- X 100 pkt = …........... pkt
G max - G min
gdzie: G max - gwarancja maksymalna (60 m-cy)
G min - gwarancja minimalna (36 m-cy)
G o - gwarancja oferty ocenianej (w miesi±cach)
P = C x 60%+ G x40%
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja na roboty budowlane”,
P – ³±czna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej.
4. Punkty bêd± zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy warunki,
o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj.:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ w tym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ w tym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej spe³ni wykonawca, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
- jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na utwardzeniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1000 m 2 (w przypadku oferty sk³adanej na czê¶æ I zamówienia).
lub
- jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na utwardzeniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1000 m 2 (w przypadku oferty sk³adanej na czê¶æ II zamówienia).
lub

- jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na utwardzeniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej ni¿ 2000 m 2 lub 2 roboty o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej 2 000 m 2 .

2. Je¶li wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie niniejszego zamówienia to warunek okre¶lony w pkt 4 spe³nia co najmniej jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych s³u¿±cych potwierdzeniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê na podstawie o¶wiadczenia wstêpnego, sk³adanego przez wykonawcê zgodnie z art. 125 ustawy Pzp.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - odpis lub informacja z KRS, CEIDG lub z innego w³a¶ciwego rejestru albo pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio
z za³±czonych dokumentów.
2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik Nr 3 lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. /je¿eli dotyczy/
4) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie
zamówienia – Za³±cznik Nr 4 /je¿eli dotyczy/

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna:
1) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika
do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spe³niaæ wymagania:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 sk³ada:
- ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie,
w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu
lub
- pe³nomocnik (umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ wiedzy) w imieniu ka¿dego
z wykonawców osobno.
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia(na oddzielnym formularzu)
lub
- pe³nomocnik (umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ wiedzy) w imieniu ka¿dego
z wykonawców osobno.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy przewiduje zaliczkê w wysoko¶ci 15 % na poczet wykonania zamówienia.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ okre¶lony w projektowanych postanowieniach umowy- za³±cznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zadanie jest dofinansowane z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa
w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
Zamawiaj±cy dokona weryfikacji Wykonawców poprzez sprawdzenie listy sankcyjnej opublikowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnêtrznych i Administracji oraz rozporz±dzeñ nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy i nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. Strona 9 z 31 w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych.

Uwaga: Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie ust. 3, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegaj± karze pieniê¿nej w wysoko¶ci do 20 000 000 z³ (art. 7 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.)

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.