Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00411879/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
- 2023/BZP 00553527/01 - Wynik z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja korytarza, wskazanych pomieszczeń oraz schodów zejściowych w budynku nr 1 na terenie IFPiLM przy ul. Hery 23 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Instytut Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010371929
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Hery 23
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 01-497
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: +48 22 6381460
1.4.8.) Numer faksu: +48226668372
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ifpilm.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ifpilm.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431866
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00411879
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz elektrycznych polegających na modernizacji korytarza, wskazanych pomieszczeń (1.2, 1.17, 1.19, 1.21) oraz schodów zejściowych do warsztatów w Budynku Laboratoryjnym nr 1 na terenie Instytutu Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego przy ul. Hery 23 w Warszawie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projektach technicznych
z branży budowlanej oraz elektrycznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz w projektowanych postanowieniach umowy. Zakres świadczonych przez Wykonawcę robót jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentach i musi ponadto zawierać wszelkie elementy, które
w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele, nawet jeżeli elementy takie nie zostały wyraźnie wyszczególnione.
3. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) W ramach robót rozbiórkowo-demontażowych m.in.: demontaż lub wymiana wskazanej stolarki drzwiowej, skucie cokołu posadzek lastrykowych, demontaż wykładziny dywanowej na części korytarzu, demontaż istniejących sufitów podwieszanych, demontaż jednego grzejnika, a drugiego wymiana na płytowy na klatce schodowej, demontaż zbędnych przewodów, oznaczeń itp. na korytarzu, demontaż ściany.
2) W ramach prac remontowych m.in.: naprawa miejsc z spękanymi tynkami na ścianach, wkucie kabli, przewodów rur w tynk lub wyniesienie ponad przestrzeń projektowanego sufitu podwieszanego, wykonanie sufitu podwieszanego modułowego w korytarzu, pom.1.21 oraz klatce schodowej, uzupełnienie tynków oraz wykonanie gładzi na ścianach w korytarzu i na klatce schodowej, malowanie ścian w korytarzu , wskazanym pomieszczeniu oraz na klatce schodowej, wykonanie lamperii do wysokości 1,5m na klatce schodowej, wyrównanie powierzchni lastrykowej wraz z naprawą spękań i położenie wykładziny typu tarkett, malowanie balustrady stalowej schodów zejściowych do warsztatów, montaż wciągarki ręcznej na belce dwuteowej (suwnica) opartej na słupach dwuteowych na klatce schodowej, wykonanie nowej ściany
w pomieszczeniu 1.2 w nowej lokalizacji (przesunięcie) w technologii g-k, zabetonowanie nieużytkowanych kanałów technologicznych w posadzce
i uzupełnienie wykładziny winylowej.
3) W zakresie wymiany instalacji elektrycznej m.in. demontaż istniejących instalacji oświetlenia (oprawy, przewody wraz z uchwytami, konstrukcje wsporcze, rozdzielnię oświetlenia), wykonanie oraz zainstalowanie nowych rozdzielnic, zainstalowanie projektowanych instalacji i opraw, zainstalowanie Przeciwpożarowego Wyłącznika Prądu.
4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 9 tygodni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.
5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, a co za tym idzie nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Miejsce realizacji zamówienia:
Instytut Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego
Budynek Laboratoryjny nr 1, ul. Hery 23, 01-497 Warszawa
7. Zakres świadczonych przez Wykonawcę robót jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentach, o których mowa w ust. 4 i musi ponadto zawierać wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele, nawet jeżeli elementy takie nie zostały wyraźnie wyszczególnione.
8. Zamawiający na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy Pzp wymaga odbycia przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty, obowiązkowej wizji lokalnej miejsca, w którym będą realizowane roboty budowlane. Wykonawcy są zobowiązani do zgłoszenia Zamawiającemu uczestnictwa w wizji lokalnej nie później niż w terminie 6 dni przed upływem terminu składania ofert na adres e-mail: sekretariat@ifpilm.pl Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej drugiego dnia roboczego od dnia otrzymania zgłoszenia.
9. Zamawiający nie przewiduje sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
11. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby wszelkie prace fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych objętych zamówieniem były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 2207)
i aktów wykonawczych wydanych do tej ustawy - dotyczy tzw. „pracowników fizycznych”.
12. Powyższy wymóg nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów na budowę, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz wykonawców i podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia.
13. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 uPzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 6 do SWZ (projekt umowy).
14. Zgodnie z art. 101 ust. 4 uPzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza materiały lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii.
15. Zgodnie z art. 101 ust. 5 uPzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz elektrycznych polegających na modernizacji korytarza, wskazanych pomieszczeń (1.2, 1.17, 1.19, 1.21) oraz schodów zejściowych do warsztatów w Budynku Laboratoryjnym nr 1 na terenie Instytutu Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego przy ul. Hery 23 w Warszawie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projektach technicznych z branży budowlanej oraz elektrycznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projektowanych postanowieniach umowy. Załączony do SWZ przedmiar robót (załącznik nr 9) ma charakter jedynie pomocniczy, nie stanowi podstawy do kalkulacji ceny oferty. Zakres świadczonych przez Wykonawcę robót jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentach i musi ponadto zawierać wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele, nawet jeżeli elementy takie nie zostały wyraźnie wyszczególnione.
3. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) W ramach robót rozbiórkowo-demontażowych m.in.: demontaż lub wymiana wskazanej stolarki drzwiowej, skucie cokołu posadzek lastrykowych, demontaż wykładziny dywanowej na części korytarzu, demontaż istniejących sufitów podwieszanych, demontaż jednego grzejnika, a drugiego wymiana na płytowy na klatce schodowej, demontaż zbędnych przewodów, oznaczeń itp. na korytarzu, demontaż ściany.
2) W ramach prac remontowych m.in.: naprawa miejsc z spękanymi tynkami na ścianach, wkucie kabli, przewodów rur w tynk lub wyniesienie ponad przestrzeń projektowanego sufitu podwieszanego, wykonanie sufitu podwieszanego modułowego w korytarzu, pom.1.21 oraz klatce schodowej, uzupełnienie tynków oraz wykonanie gładzi na ścianach w korytarzu i na klatce schodowej, malowanie ścian w korytarzu , wskazanym pomieszczeniu oraz na klatce schodowej, wykonanie lamperii do wysokości 1,5m na klatce schodowej, wyrównanie powierzchni lastrykowej wraz z naprawą spękań i położenie wykładziny typu tarkett, malowanie balustrady stalowej schodów zejściowych do warsztatów, montaż wciągarki ręcznej na belce dwuteowej (suwnica) opartej na słupach dwuteowych na klatce schodowej, wykonanie nowej ściany w pomieszczeniu 1.2 w nowej lokalizacji (przesunięcie) w technologii g-k, zabetonowanie nieużytkowanych kanałów technologicznych w posadzce i uzupełnienie wykładziny winylowej.
3) W zakresie wymiany instalacji elektrycznej m.in. demontaż istniejących instalacji oświetlenia (oprawy, przewody wraz z uchwytami, konstrukcje wsporcze, rozdzielnię oświetlenia), wykonanie oraz zainstalowanie nowych rozdzielnic, zainstalowanie projektowanych instalacji i opraw, zainstalowanie Przeciwpożarowego Wyłącznika Prądu.
4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 9 tygodni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.
5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, a co za tym idzie nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Miejsce realizacji zamówienia:
Instytut Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego
Budynek Laboratoryjny nr 1, ul. Hery 23, 01-497 Warszawa
7. Zakres świadczonych przez Wykonawcę robót jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentach, o których mowa w ust. 4 i musi ponadto zawierać wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele, nawet jeżeli elementy takie nie zostały wyraźnie wyszczególnione.
8. Zamawiający na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy Pzp wymaga odbycia przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty, obowiązkowej wizji lokalnej miejsca, w którym będą realizowane roboty budowlane. Wykonawcy są zobowiązani do zgłoszenia Zamawiającemu uczestnictwa w wizji lokalnej nie później niż w terminie 6 dni przed upływem terminu składania ofert na adres e-mail: sekretariat@ifpilm.pl Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej drugiego dnia roboczego od dnia otrzymania zgłoszenia.
9. Zamawiający nie przewiduje sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
11. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby wszelkie prace fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych objętych zamówieniem były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 2207)
i aktów wykonawczych wydanych do tej ustawy - dotyczy tzw. „pracowników fizycznych”.
12. Powyższy wymóg nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów na budowę, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz wykonawców i podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia.
13. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 uPzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 6 do SWZ (projekt umowy).
14. Zgodnie z art. 101 ust. 4 uPzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza materiały lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii.
15. Zgodnie z art. 101 ust. 5 uPzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-10-10 10:00
Po zmianie:
2023-10-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-10-10 10:30
Po zmianie:
2023-10-16 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-11-08
Po zmianie:
2023-11-14
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych, kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Rzeszów, Zamość
- Dostawa routerów i switchy
- Pełn. funk. insp. nadzoru dla zad. pn.:Przebudowa i rozbudowa 2 odc. na DW nr 719 w ramach zad.: Przebudowa i rozbudowa DW nr 719 na odc. od km 38+683 do km 39+421 w m. Chylice Kolonia, gm. Jaktorów.
- Dostawa materiałów gospodarczych do internatów i kwater internatowych
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
- "Remont ulic m.st. Warszawy z podziałem na 2 części"...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Kompleksowa modernizacja sanitariatów chłopców i dziewczynek z wymianą kanalizacji na ul. Szkolnej 27 w Gogolinie
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- Malowanie ścian oraz sufitów w tym prace na wysokościach, w klatce schodowej, holu oraz korytarzach, w obrębie od parteru do 4 piętra, w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Krzyż
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.