eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nag³owiceSukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Nag³owicach



Og³oszenie z dnia 2025-11-25

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Nag³owicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nag³owice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Miko³aja Reja 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nag³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.naglowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Nag³owicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-97b258ee-308a-4ba9-be7c-eed9fd8c1401

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00553236

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00021090/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Nag³owicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://naglowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://naglowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz
informacji:
1) Elektronicznie po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem https://naglowice.ezamawiajacy.pl w zak³adce
„Korespondencja”.
2) W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku dzia³ania platformy ezamawiajacy.pl komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami, mo¿e równie¿ odbywaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej e-mail: gmina@naglowice.pl (nie dotyczy sk³adania
ofert)
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w
terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres
e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji
przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 4;
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki
https://naglowice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom
uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury
za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem
Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki
„Korespondencja”.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê
na Platformie Zakupowej tj.:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) W³±czona obs³uga JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.8. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww.
Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formacie miêdzy innymi: txt,
rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4,
m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,
XMLenc.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nag³owice ul. Miko³aja Reja 9, 28-362 Nag³owice reprezentowana przez Wójta Gminy , tel. 041 38 145-67 fax. 041 145-67 , email: gmina@naglowice.pl;
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nag³owice, ul. Miko³aja Reja 9, 28-362 Nag³owice jest Pan Sylwester Cie¶la, który jest dostêpny pod adresem e-mail: mail: iod@czi24.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.21.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzeda¿ wraz z dostaw± i roz³adunkiem, oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Nag³owicach z siedzib± pod adresem ul. Miko³aja Reja 40; 28-362 Nag³owice
1) Planowana ³±czna ilo¶æ oleju opa³owego wynosi do 60 000 litrów, przy czym jednorazowa wielko¶æ dostawy do 10 000 litrów,
2) Zamawiaj±cy oszacowa³ zapotrzebowanie na olej na podstawie zu¿ycia w sezonach opa³owych lat ubieg³ych. Ilo¶æ stanowi warto¶æ szacunkow±, co oznacza, ¿e ostateczna ilo¶æ zamawiana na podstawie umowy mo¿e ulec zmianie. Wykonawcy nie przys³uguj± wzglêdem Zamawiaj±cego jakiekolwiek roszczenia z tytu³u niezrealizowania pe³nej ilo¶ci przedmiotu zamówienia. Podana ilo¶æ oleju opa³owego stanowi szacunkowe zapotrzebowanie w okresie obowi±zywania umowy. Rzeczywista ilo¶æ zamawianego oleju bêdzie zale¿na od faktycznych potrzeb, które uzale¿nione s± w szczególno¶ci od warunków atmosferycznych panuj±cych w okresie obowi±zywania umowy.

3) Olej opa³owy musi spe³niaæ wszelkie wymagania:
- w/g PN-C 96024/2011
- w/g Rozporz±dzenia Ministra Finansów z 28 listopada 2022r w sprawie znakowania
i barwienia wyrobów energetycznych / Dz. U.2022 poz. 2633/.
- w/g Rozporz±dzenia Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych
- okre¶lone w normach PN-EN590:2009

Minimalne parametry jakie musi spe³niaæ olej opa³owy lekki:
a) Warto¶æ opa³owa min. 42,6 MJ/kg;
b) Gêsto¶æ w temp. 15 0C max. 860 kg/m3;
c) Temperatura zap³onu powy¿ej 56 °C;
d) Lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20 °C max 6,00 mm2/s;
e) Zawarto¶æ siarki max 0,1 % (m/m).
f) Temperatura p³yniêcia – max. -20° C
g) Zawarto¶æ wody max. 200mg/kg
h) Ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ max. 24mg/kg

4) Zasady dostawy:
- Wykonawca bêdzie dostarcza³ olej na zlecenie z³o¿one telefonicznie lub drog± elektroniczn±.
- Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ zamawian± ilo¶æ oleju w terminie do 3
dni roboczych od z³o¿enia zlecenia
- Dostawy bêd± odbywaæ siê od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 8:00 – 15:00 lub innym ustalonym z osobami odpowiedzialnymi za realizacjê zamówienia.
- Dostawa oleju samochodami Wykonawcy wyposa¿onymi w atestowany i zalegalizowany licznik prawid³owo wskazuj±cy zatankowana ilo¶æ oleju.
- Dostarczona ilo¶æ paliwa fakturowana bêdzie w temperaturze referencyjnej 15°C.
- Ka¿dorazowo do faktury Wykonawca zobowi±zany bêdzie do³±czyæ: ¶wiadectwo jako¶ci oleju opa³owego z jego analiz±, wystawiony przez producenta lub jednostkê przez niego upowa¿nion± oraz komunikat cenowy Producenta obowi±zuj±cy w dniu dostawy.
- dostawa oleju opa³owego odbywaæ siê bêdzie ¶rodkami transportu Wykonawcy i na jego koszt,
- koszty transportu i ubezpieczania transportu do Zamawiaj±cego ponosi Wykonawca

5) Zakup oleju opa³owego lekkiego dokonywany bêdzie po cenie obowi±zuj±cej w dniu tankowania zgodnie ze stron± internetow± producenta powiêkszony o sta³± mar¿ê lub pomniejszony o sta³y upust,

6) Wykonawca do ka¿dej dostawy oleju opa³owego lekkiego ma obowi±zek dostarczyæ wydruk ze strony internetowej producenta potwierdzaj±cy cenê w dniu sprzeda¿y oraz kopiê ¶wiadectwa jako¶ci dostarczonego materia³u grzewczego.

7) Odbiór towaru odbywaæ siê bêdzie na podstawie dowodu WZ, bezgotówkowo zawieraj±c± w szczególno¶ci dane dotycz±ce : datê dostawy, nazwê materia³u opa³owego oraz ilo¶æ w jednostkach miary, która musi byæ potwierdzona przez osobê wyznaczon± Zamawiaj±cego do odbioru danego materia³u opa³owego

8) Je¿eli do dnia zakoñczenia realizacji dostaw w oparciu o umowê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, Zamawiaj±cy nie dokona zamówienia w ilo¶ci wskazanej jako deklarowane potrzeby w formularzu, to umowa wygasa, a Dostawcy nie przys³uguj± roszczenia o wykonanie umowy w pozosta³ym zakresie i roszczenia o zap³atê za niezrealizowan± czê¶æ.

Cenê producenta oleju opa³owego typu lekkiego do wyceny nale¿y przyj±æ z dnia 26-11-2025r

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e posiada aktualn± koncesjê wydan± przez Urz±d Regulacji Energetyki w zakresie dystrybucji paliwami objêt± niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024r. poz. 266 t.j.) w przypadku Wykonawców bêd±cych w³a¶cicielami OSD
lub
- Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e posiada zawart± umowê o ¶wiadczenie us³ug dystrybucji paliwami z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub promesê umowy
o ¶wiadczenie us³ug dystrybucji paliwa w przypadku Wykonawców nie bêd±cych w³a¶cicielami sieci dystrybucyjnej;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga przedk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w niniejszym postêpowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e posiada zawart± umowê
o ¶wiadczenie us³ug dystrybucji paliwami z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub promesê umowy o ¶wiadczenie us³ug dystrybucji paliwa w przypadku Wykonawców nie bêd±cych w³a¶cicielami sieci dystrybucyjnej;
Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e posiada aktualn± koncesjê wydan± przez Urz±d Regulacji Energetyki w zakresie dystrybucji paliwami objêt± niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022r. poz. 1385 z pó¼n. zm.) w przypadku Wykonawców bêd±cych w³a¶cicielami OSD

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia , wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz o¶wiadczenie, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 5k Rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz.U. L 229 z 31.7.2014), w brzmieniu nadanym Rozporz±dzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz.U. L 111 z 8.4.2022) sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
5. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu ofert, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z wykonawc±, który z³o¿y najkorzystniejsz± ofertê, zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-03 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://naglowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-03 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-01

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.