eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³oSPORZ¡DZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO W PRZYPADKU BRAKU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO.



Og³oszenie z dnia 2025-11-25

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
SPORZ¡DZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO W PRZYPADKU BRAKU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ko³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620868

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 23

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: 632407000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gminakolo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SPORZ¡DZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO W PRZYPADKU BRAKU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c097aa93-f0de-4e6b-959e-ebdfed2ea6b9

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00553195

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00037636/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 SPORZ¡DZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO W PRZYPADKU BRAKU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 64. Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia korzysta tylko z takich narzêdzi i urz±dzeñ komunikacji elektronicznej, które s± niedyskryminuj±ce, ogólnie dostêpne oraz interoperacyjne w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2023r. poz. 57 ze zm.), z produktami powszechnie u¿ywanymi s³u¿±cymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesy³aniu danych, i które nie ograniczaj± wykonawcom dostêpu do postêpowania o udzielenie zamówienia lub konkursu.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zapytañ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem formularza "Wy¶lij wiadomo¶æ" dostêpnego na stronie postêpowania https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo
3. Osobami ze strony zamawiaj±cego upowa¿nionymi do kontaktowania siê z wykonawcami s±:
- Sylwia Perkowska, Marek Sza³ek - tel. 63 2407000;
- Sprawy techniczne zwi±zane z platform± zakupow± Centrum Wsparcia Klienta(22)101-02-02.
4. Wykonawca na podstawie art. 284 ust. 1 ustawy mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿: na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, podarunkiem ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia wp³yn±³ po up³ywie terminu sk³adania
wniosku, o którym mowa powy¿ej, lub dotyczy udzielonych wyja¶nieñ, zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez rozpoznania .Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku, o którym mowa powy¿ej.
5. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy przekazuje Wykonawcom, którym przekaza³ specyfikacjê, bez ujawniania ¼ród³a zapytania, a je¿eli specyfikacja udostêpniana jest na stronie internetowej, zamieszcza na stronie postêpowania https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo.
6. Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich dorêczenia za po¶rednictwem formularza "Wy¶lij wiadomo¶æ" dostêpnego na stronie danego postêpowania lub datê wp³yniêcia na skrzynkê elektroniczn± sekretariat@gminakolo.pl
7. Ka¿da wprowadzona przez Zamawiaj±cego zmiana SWZ staje siê jej integraln± czê¶ci±.
8. Instrukcja korzystania z platformy zakupowej:
1) Za datê przekazania oferty lub wniosków przyjmuje siê datê ich przekazania w systemie wraz z wgraniem paczki w formacie XML w drugim kroku sk³adania oferty poprzez klikniêcie przycisku
„Z³ó¿ ofertê” i wy¶wietlaniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona;
2) Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty lub wniosku do 1GB przy maksymalnej ilo¶ci 20 plików lub spakowanych folderów (pliki mo¿na spakowaæ zgodnie z pkt 4);
3) Przy du¿ych plikach kluczowe jest ³±cze Internetowe i dostêp na przepustowo¶æ ³±cza 101 oraz zaplanowanie z³o¿enia oferty z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zd±¿yæ w terminie z³o¿enia oferty;
4) W przypadku wiêkszych plików zalecamy skorzystaæ z instrukcji pakowania plików dziel±c je na mniejsze paczki po np. 75 MB ka¿da (link do instrukcji https://docs.google.com/document/d/1kdC7je8RNO5FSk_N0NY7nv1Xj1WYJza-CmXvYH8evhk/edit);
5) Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisamiprawa,tj.m.in.:.doc,.docx,.txt,.xls,.xlsx,.ppt,.csv,.pdf,.jpg,.git,.png,.tif,.dwg,.ath,.kst,.zip,
.rar, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie pdf.
9. Informacja na temat kodowania czasu odbioru danych:
- CD w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy (bêd±cego osob± fizyczn±) jest Gmina Ko³o, ul. Sienkiewicza 23, 62-600 Ko³o dane kontaktowe Zamawiaj±cego; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ko³o Inspektor Ochrony Danych: adres mail: informatyk@gminakolo.pl.
2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Postêpowanie prowadzone w trybie podstawowym.
3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy p.z.p.
4. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
5. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio Wykonawcy dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy p.z.p.;
6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO;
8. Wykonawcy nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZ.271.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sporz±dzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analiz± oraz zmian decyzji o warunkach zabudowy w roku 2025, o których mowa w art. 4 ust. 2 ustawy o Planowaniu i Zagospodarowaniu Przestrzennym (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) w zakresie:
sporz±dzania projektów decyzji o warunkach zabudowy o których mowa art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) zwanych dalej „decyzjami WZ” i sporz±dzanie projektów decyzji zmieniaj±cych wydane decyzje o których mowa art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 poz. 1130 ze zm.) zwanych dalej „decyzjami o zmianie WZ”, w zakresie:
1) budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego wraz z infrastruktur± techniczn±,
2) wolnostoj±cych, nie wiêcej ni¿ dwukondygnacyjnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych o powierzchni zabudowy do 70 m2, których obszar oddzia³ywania mie¶ci siê w ca³o¶ci na dzia³ce lub dzia³kach, na których zosta³y zaprojektowane, a budowa jest prowadzona w celu zaspokojenia w³asnych potrzeb mieszkaniowych inwestora
3) budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego wraz z infrastruktur± techniczn±,
4) przebudowy, nadbudowy, rozbudowy budynków mieszkalnych,
5) zmiany sposobu u¿ytkowania lokali mieszkalnych na us³ugê,
6) budynków w zabudowie zagrodowej,
7) budynków gospodarczych, wiat, gara¿y, budynków rekreacji indywidualnej,
8) ma³ej architektury
9) budowli,
10) tymczasowych obiektów budowlanych.
dla terenu w Gminie Ko³o przy czym decyzje i decyzje o zmianie WZ s± dalej zwane ³±cznie „decyzjami” a pojedynczo „decyzj±”. Wykonawca jest zobowi±zany do sporz±dzenia i dostarczania Zamawiaj±cemu analizy urbanistycznej do ka¿dej decyzji zwanej dalej pojedynczo „analiz±” a ³±cznie „analizami”.
2. Szacowana ilo¶æ do realizacji na podstawie niniejszej umowy wynosi 300 decyzji w tym decyzji o zmianie WZ, przy czym Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zlecenia realizacji minimalnej ilo¶ci - 150 decyzji w tym decyzji o zmianie WZ. Przedmiotowa deklaracja nie dotyczy przypadku odst±pienia od umowy lub rozwi±zania umowy lub jej zakoñczenia z jakiejkolwiek przyczyny przed up³ywem terminu, na jaki zosta³a zawarta.
3. Projekty decyzji i ich zmiany winny byæ sporz±dzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 poz. 1130 ze zm.) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz z uwzglêdnieniem dotychczas wydanych decyzji, w tym wskazanie w projekcie decyzji podmiotów o których mowa w art. 53 ust 4 i 5e ustawy planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71400000-2 - Us³ugi architektoniczne dotycz±ce planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie przyjêtych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania projektu decyzji / projektu zmiany decyzji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

5. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym –
Zamawiaj±cy odstêpuje od konkretyzacji tego warunku
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów –
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¶li:
1) naby³ uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1989 r. poz. 99, 178 i 192, z 1990 r. poz. 198 i 505 oraz z 1993 r. poz. 212); lub
2) naby³ uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. poz. 139, z pó¼n. zm.);
3) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 i 1650); lub
4) posiada dyplom ukoñczenia studiów wy¿szych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej; lub
5) posiadaj± dyplom ukoñczenia studiów wy¿szych w zakresie innym ni¿ okre¶lony w pkt 4 oraz ukoñczy³y studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej –
Zamawiaj±cy odstêpuje od konkretyzacji tego warunku
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada minimalne zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – ³±cznie w tym okresie, wykona³ lub wykonuje ³±cznie co najmniej 250 projektów decyzji: o warunkach zabudowy, lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy dla jednej jednostki samorz±dowej.
Ocena spe³niania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w z³o¿onych o¶wiadczeniach. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ w/w warunki Wykonawca spe³ni³.
6. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
7. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
8. Wykonawcy, którzy wspólnie bêd± ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust.2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych musz± ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
9. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem ustanowionym zgodnie z punktem 8 powy¿ej
10. Ocena spe³niania przedstawionych powy¿ej warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y: „spe³nia – nie spe³nia”.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 1f.
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz wykonanych us³ug - potwierdzenie spe³nienia warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wskazano w rozdziale 6 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

B. Oferta wspólna – konsorcjum
1. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y

Za³±czyæ pe³nomocnictwo dla ustanowionego pe³nomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania: zwraca siê do zamawiaj±cego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.
3. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) Oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ;
2) Sposób sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w ofercie wspólnej:
a) Wykonawcy sk³adaj± jedn± ofertê do której za³±czone bêd± dokumenty, o których mowa w rozdziale 6 ust. 1 SWZ, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców osobno w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z wytycznymi znajduj±cymi siê w rozdziale 10 ust. 4SWZ;
b) W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 4 (wykonawca winien przed³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w rozdziale 6 ust. 5 pkt. 1)-4) dotycz±ce ka¿dego partnera konsorcjum osobno;
c) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale 6 ust.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców osobno;
d) o¶wiadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
e) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie;
f) wszyscy partnerzy bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
g) wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant (pe³nomocnik) pozosta³ych. Uwaga: warunki, o których mowa w rozdziale 5 SWZ (warunki uczestnictwa w przetargu) podmioty sk³adaj±ce ofertê wspóln± jako konsorcjum mog± spe³niaæ ³±cznie.
3) przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu umowê konsorcjum.
4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o uzyskanie zamówienia. Pe³nomocnictwo musi byæ przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodno¶æ z orygina³em po¶wiadczono notarialnie opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-03 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-01

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.