Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 29 im. Janusza Korczaka w Bielsku-Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 29 im. Janusza Korczaka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070576091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czereśniowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-346
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp29@cuw.bielsko-biala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp29.eduportal.bielsko.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 40 w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372012346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komorowicka 338
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-346
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm40@cuw.bielsko-biala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://p40.eduportal.bielsko.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 29 im. Janusza Korczaka w Bielsku-Białej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96b5d406-8ead-46a8-bff2-382fe0c29009
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00553058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534526
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie w trybie z wolnej ręki zostanie udzielone na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w nieprzekraczalnym terminie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy po negocjacjach, który został wybrany w trybie podstawowym bez negocjacji pn. „Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 29 im. Janusza Korczaka w Bielsku-Białej i Przedszkola nr 40 w Bielsku-Białej” (Zamawiający w dniu 2 stycznia 2025 r. udzielił zamówienia podstawowego Wykonawcy). Ciąg dalszy w Sekcji VI NFORMACJE DODATKOWE.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP29.PM40.ZP.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa, polegająca na przygotowaniu, dostarczeniu oraz wydaniu posiłków dla dzieci szkolnych („gorący posiłek”) do Szkoły Podstawowej nr 29 w Bielsku-Białej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16165,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16165,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16165,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U JANOTA Krzysztof Janota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481070429
7.3.3) Ulica: Centrala 17
7.3.4) Miejscowość: Ogrodzona
7.3.5) Kod pocztowy: 43-426
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "JANOTA" Krzysztof Janota
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "JANOTA" Krzysztof Janota
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16165,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-12-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, określając przedmiot, zakres oraz warunki na jakich zostanie ono udzielone. Zamówienie było przewidziane w Ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00566470/01 dla
zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Spełnione zostały przesłanki dla udzielenia przedmiotowego zamówienia Wykonawcy, który zrealizował zamówienie podstawowe, tj. P.H.U JANOTA Krzysztof Janota. Tym samym istnieje możliwość udzielenia temu samemu Wykonawcy zamówienia na podstawie art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Szczegółowe informacje dot. termin realizacji zamówienia – od 1.12.2025r., nie wcześniej jednak niż od dnia wyczerpania zamówienia podstawowego wynikającego z umowy nr 1/SP29.PM40/2025 z dnia 02.01.2025r. i Aneksu nr 1 z dnia 22.09.2025r. i będzie trwała maksymalnie do 31.12.2025r.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO - ZAKUP STOŁU OPERACYJNEGO
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla Pacjentów Bielskiego Centrum Psychiatrii- Olszówka w Bielsku-Białej.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Wykonanie kompleksowej usługi archiwizacji oraz brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. B dla Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka w Bielsku-Białej.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-DAGZ-04-2025
- "Świadczenie usługi żywienia pacjentów Dziennego Domu Opieki Medycznej (dalej DDOM) w ramach Projektu "Pogodna Jesień życia"
- Usługa cateringu w 2026 r. (wyżywienie wraz z obsługą) dla grup FRSE przebywających w obiekcie Warszawskiego Centrum Sportu Młodzieżowego "Agrykola" przy ul. Myśliwieckiej 9 w Warszawie.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla osób przebywających w Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnym w Radomsku w 2026 roku
- Usługa żywienia pacjentów hospitalizowanych w Instytucie Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI I DOROSŁYCH PODOPIECZNYCH GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OKRESIE OD 01.01.2026 DO 31.12.2026 R.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





