eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojkowiceDostawa sprzêtu IT w ramach projektu pn. Nowy wymiar edukacji w Gminie Wojkowice - szko³y podstawowe



Og³oszenie z dnia 2025-11-25

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu IT w ramach projektu pn. Nowy wymiar edukacji w Gminie Wojkowice - szko³y podstawowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wojkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257541

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wojkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wojkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wojkowice.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzêtu IT w ramach projektu pn. Nowy wymiar edukacji w Gminie Wojkowice - szko³y podstawowe

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d3790057-07bf-4e76-becf-4bb1193f1432

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00552863

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00081321/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposa¿enia, mebli i sprzêtu IT w ramach projektu pn.Nowy wymiar edukacji w Gminie Wojkowice - szko³y podstawowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt jest wspó³finansowany w ramach Fundusze Europejskie dla ¦l±skiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Spo³eczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Dzia³ania: FESL.06.02-Kszta³cenie ogólne

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3790057-07bf-4e76-becf-4bb1193f1432

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami: Justyna Cie¶liñska-Potrawa; j.cieslinska.potrawa@wojkowice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych.
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
3. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
4. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: j.cieslinska.potrawa@wojkowice.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Wojkowice, z siedzib±: Urz±d Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice; Inspektor Ochrony Danych: iod@wojkowice.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym o warto¶ci poni¿ej progów unijnych;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WPM.271.41.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa 17,3” do obs³ugi urz±dzenia EEG Biofeedback o poni¿szych parametrach minimalnych:
- Przek±tna ekranu: 17.3",
- Rozdzielczo¶æ ekranu: 1920 x 1080px; Rodzaj ekranu: matryca IPS, matowa;
- Czêstotliwo¶æ od¶wie¿ania ekranu: min. 144Hz;
- Procesor: Procesor min. 10 rdzeniowy i 16 w±tkowy o maks. czêstotliwo¶ci taktowania 4.90 GHz, zaprojektowany do pracy w komputerach przeno¶nych, o ¶redniej
wydajno¶ci ocenianej na min. 24389 pkt. w te¶cie PassMark CPU Mark wed³ug wyników
opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
- Pamiêæ RAM min. 16GB;
-Typ pamiêci RAM: DDR5
- Dysk SSD: min. 1000GB
- Karta graficzna: dedykowana
- Pamiêæ karty graficznej: min. 8GB GDDR6;
- £±czno¶æ: Wi-Fi: (Wi-Fi 6E (802.11 a/b/g/n/ac/ax))
Bluetooth: (Modu³ Bluetooth 5.3);
- Z³±cza: 1 x DC-in (wej¶cie zasilania)
1 x HDMI 2.1
1 x RJ-45 (LAN)
1 x USB 2.0
1 x USB Type-C
1 x Wyj¶cie s³uchawkowe/wej¶cie mikrofonowe
2 x USB 3.2
- System operacyjny Windows 11 HOME/Pro lub równowa¿ny
- Gwarancja: min. 24 miesi±ce

Opis równowa¿no¶ci do systemu Microsoft Windows 11 HOME/Pro
System musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez u¿ycia dodatkowych aplikacji:
1. Mo¿liwo¶æ dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet z mo¿liwo¶ci±
wyboru instalowanych poprawek.
2. Mo¿liwo¶æ dokonywania uaktualnieñ sterowników urz±dzeñ przez Internet – witrynê
producenta systemu.
3. Darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbêdne
aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeñstwa musz± byæ dostarczane bez
dodatkowych op³at) – wymagane podanie nazwy strony serwera WWW.
4. Internetowa aktualizacja zapewniona w jêzyku polskim.
5. Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony po³±czeñ internetowych;
zintegrowana z systemem konsola do zarz±dzania ustawieniami zapory i regu³ami IP v4 i
v6.
6. Zlokalizowane w jêzyku polskim, co najmniej nastêpuj±ce elementy: menu, odtwarzacz
multimediów, pomoc, komunikaty systemowe.
7. Wsparcie dla wiêkszo¶ci powszechnie u¿ywanych urz±dzeñ peryferyjnych (drukarek,
urz±dzeñ sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi).
8. Funkcjonalno¶æ automatycznej zmiany domy¶lnej drukarki w zale¿no¶ci od sieci, do
której pod³±czony jest komputer.
9. Interfejs u¿ytkownika dzia³aj±cy w trybie graficznym z elementami 3D, zintegrowana z
interfejsem u¿ytkownika interaktywna czê¶æ pulpitu s³u¿±c± do uruchamiania aplikacji,
które u¿ytkownik mo¿e dowolnie wymieniaæ i pobraæ ze strony producenta.
10. Zabezpieczony has³em hierarchiczny dostêp do systemu; praca systemu w trybie ochrony kont u¿ytkowników.
11. Zintegrowany z systemem modu³ wyszukiwania informacji (plików ró¿nego typu) dostêpny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez u¿ytkownika module indeksacji zasobów lokalnych.
12. Zintegrowane z systemem operacyjnym narzêdzia zwalczaj±ce z³o¶liwe oprogramowanie;
aktualizacje dostêpne u producenta nieodp³atnie bez ograniczeñ czasowych.
13. Funkcjonalno¶æ rozpoznawania mowy, pozwalaj±c± na sterowanie komputerem g³osowo,
wraz z modu³em „uczenia siê” g³osu u¿ytkownika.
14. Zintegrowany z systemem operacyjnym modu³ synchronizacji komputera z urz±dzeniami
zewnêtrznymi.
15. Wbudowany system pomocy w jêzyku polskim.
16. Mo¿liwo¶æ przystosowania stanowiska dla osób niepe³nosprawnych (np. s³abo widz±cych).
17. Automatyczne wystêpowanie i u¿ywanie (wystawianie) certyfikatów PKI X.509;
18. Wsparcie dla logowania przy pomocy smartcard.
19. Wsparcie dla Java i .NET Framework 2.0 i 3.0 – mo¿liwo¶æ uruchomienia aplikacji dzia³aj±cych we wskazanych ¶rodowiskach.
20. Wsparcie dla JScript i VBScript – mo¿liwo¶æ uruchamiania interpretera poleceñ.
21. Graficzne ¶rodowisko instalacji i konfiguracji.
22. Transakcyjny system plików pozwalaj±cy na stosowanie przydzia³ów (ang. quota) na dysku dla u¿ytkowników oraz zapewniaj±cy wiêksz± niezawodno¶æ i pozwalaj±cy tworzyæ kopie zapasowe.
23. Zarz±dzanie kontami u¿ytkowników sieci oraz urz±dzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, us³ugi katalogowe.
24. Udostêpnianie modemu.
25. Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z mo¿liwo¶ci± automatycznego przywrócenia wersji wcze¶niejszej.
26. Mo¿liwo¶æ przywracania plików systemowych.
27. Wsparcie dla architektury 64 bitowej.
Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 1 w Wojkowicach, ul. Jana III Sobieskiego 29 42-580 Wojkowice

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajduj± siê w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 3 do SWZ, udostêpnionych na stronie prowadzonego postêpowania.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-02

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.