Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00418878/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Renowacja kaplicy cmentarnej oraz kapliczki domkowej w sąsiedztwie cmentarza parafialnego w Inwałdzie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Andrychów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338429952
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Renowacja kaplicy cmentarnej oraz kapliczki domkowej w sąsiedztwie cmentarza parafialnego w Inwałdzie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b114f26-e1e9-4828-a38e-d9bda0f19598
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070018/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Renowacja kaplicy cmentarnej oraz kapliczki domkowej w sąsiedztwie cmentarza parafialnego w Inwałdzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418878
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 351070,50
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 248102,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiot umowy obejmuje w szczególności wykonanie prac konserwatorskich oraz robót budowlanych w obiektach zabytkowych: kaplicy cmentarnej oraz kapliczce domkowej w sąsiedztwie cmentarza parafialnego w Inwałdzie.
5.1.1 Etap I - Kaplica cmentarna – Obecnie stan zachowania elewacji kaplicy cmentarnej oraz dachu jest zły. Elewacja ceglana jest silnie zabrudzona, widoczne są ubytki w licu cegły oraz uszkodzenia ściany szczytowej. Pokrycie dachu wykonane z karpiówki jest mocno zniszczone, a blacha na sygnaturze skorodowana. Planowane prace polegać będą na przeprowadzeniu działań konserwatorskich:
5.1.1.1 renowacja wątku ceglanego (oczyszczenie, odglonienie, korekta ubytków, naprawa spoinowania, wzmocnienie lica, impregnacja);
5.1.1.2 kompleksowa naprawa dachu w zakresie wymiany poszycia wykonanego z dachówki ceramicznej;
5.1.1.3 naprawa więźby dachowej;
5.1.1.4 wymiana łacenia;
5.1.1.5 kompleksowe prace remontowe sygnatury (demontaż istniejącej blachy, wykonanie nowego deskowania, impregnacja, wykonanie nowego pokrycia dachowego);
5.1.1.6 konserwacja witraży oraz elementów metaloplastyki;
5.1.1.7 prace we wnętrzu (malowanie powierzchni ścian, konserwacja ołtarza wraz z obrazem)
5.1.2 Etap II - Kapliczka domkowa – Stan zachowania kapliczki, w szczególności konstrukcji i pokrycia dachu z blachy jest zły. Stan elewacji również wymaga naprawy, widoczne są ubytki oraz pęknięcia. Konieczne jest także odkrycie i zaizolowanie fundamentów. Planowane prace będą polegać na przeprowadzeniu działań konserwatorskich:
5.1.2.1 wymiana pokrycia dachowego wraz z orynnowaniem oraz wymianą konstrukcji więźby dachowej: demontaż i wykonanie nowej więźby dachowej oraz nowego pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej powlekanej;
5.1.2.2 remont sygnatury;
5.1.2.3 remont ścian zewnętrznych w zakresie: skucie zmurszałych tynków, oczyszczenie powierzchni ścian przy pomocy piaskowania, odsolenie, odgrzybienie, wykonanie tynków w technologii renowacyjnej, scalenie kolorystyczne, malowanie farbą krzemianową lub laserunkiem;
5.1.2.4 konserwacja detali architektonicznych w zakresie: oczyszczenie, cyzelowanie, malowanie;
5.1.2.5 wykonanie opaski z otoczaka;
5.1.2.6 remont konserwatorski ścian wewnętrznych w zakresie: skucie zmurszałych tynków, oczyszczenie powierzchni ścian, odsolenie, odgrzybienie, naprawa pęknięć, iniekcja, wykonanie tynków w technologii renowacyjnej oraz scalenie fakturalne, scalenie kolorystyczne, malowanie farbą krzemianową lub laserunkiem;
5.1.2.7 konserwacja: posadzki/korekta, drzwi wejściowych, figury Chrystusa Upadającego, podstawy.
5.2 wykonanie dokumentacji powykonawczej dla Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie obrazującej przebieg prac konserwatorskich (dwa egzemplarze),
5.3 wykonanie dokumentacji zawierającej sposób postępowania z zabytkiem po zakończeniu prac konserwatorskich (dwa egzemplarze),
5.4 Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym:
5.4.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót,
5.4.2 organizację zaplecza, w tym dróg dojazdowych do terenu budowy,
5.4.3 organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
5.4.4 wykonanie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu realizacji przedmiotu zamówienia,
5.4.5 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
5.4.6 przeprowadzenie wszelkich pomiarów kontrolnych,
5.4.7 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
5.5 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonych programach prac konserwatorskich wraz z opiniami Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót.
5.6 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy.
5.7 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. 2022 poz. 840 z późn. zmian.) oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zmian.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
5.8 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu).
5.9 Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentach zamówienia.
5.10 Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty dokonać wizji lokalnej i zapoznać się ze stanem faktycznym w terenie.
5.11 Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj.: prace fizyczne na terenie budowy obejmujące prace budowlane i konserwatorskie kaplicy cmentarnej oraz kapliczki domkowej.
5.12 Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez Podwykonawcę osób wykonujących roboty określone w pkt 5.11
5.14 Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osób na każdym etapie realizacji umowy.
5.15 W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez Zamawiającego, na zasadach wskazanych powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej w projekcie umowy.
5.16 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5.17 Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Powody niedokonania podziału: Podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia
5.20 Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy i jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z zapisem rozdziału 19 pkt 19.1 niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie poda terminu gwarancji lub zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289780,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290562,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289780,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIBILO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772428729
7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Lea 202A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-133
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289780,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ANDRYCHOWA
więcej: przetargi w Andrychowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konserwacji bieżącej w budynkach Sądu Apelacyjnego w Szczecinie oraz ich otoczenia
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich dla Inwestycji pn."Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6.
- "Prace konserwatorsko - budowlane wnętrza parteru, I piętra i poddasza pałacu w Lisowicach"
- Budowa żłobka w miejscowości Kozłowo
- Zmiana sposobu użytkowania budynku kotłowni na centrum aktywności lokalnej w Kozłowie
- Remont dwóch obiektów mostowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 222 w m. Straszyn w km 6+115
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.