Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00436209/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
- 2025/BZP 00439945/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż, uruchomienie i przekazanie do użytkowania fabrycznie nowego dźwigu osobowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Targ Węglowy 6
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-836
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@asp.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-562a0bcc-adbc-42f7-8d3a-e55c30e0ac611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż, uruchomienie i przekazanie do użytkowania fabrycznie nowego dźwigu osobowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-562a0bcc-adbc-42f7-8d3a-e55c30e0ac61
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00552563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095972/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa, montaż, uruchomienie i przekazanie do użytkowania fabrycznie nowego dźwigu osobowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00436209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP/26/9/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260833 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i przekazanie do użytkowania fabrycznie nowego dźwigu osobowego w budynku Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, ul. Targ Węglowy 6, wraz z demontażem i utylizacją dotychczasowego urządzenia, wykonaniem robót towarzyszących oraz uzyskaniem decyzji Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) o dopuszczeniu do eksploatacji.
2) Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) demontaż i przekazanie do utylizacji istniejącego urządzenia wraz z dokumentami potwierdzającymi zagospodarowanie odpadów,
b) dostawę fabrycznie nowego dźwigu osobowego spełniającego wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ,
c) wykonanie niezbędnych prac budowlano-instalacyjnych towarzyszących montażowi (m.in. obróbki drzwi szybów, odtworzenie tynków i posadzek, zabezpieczenia antykorozyjne elementów stalowych, malowanie),
d) montaż i uruchomienie dźwigu wraz z podłączeniem instalacji,
e) przeprowadzenie prób, badań i zgłoszenie urządzenia do odbioru UDT,
f) uzyskanie decyzji UDT o dopuszczeniu do eksploatacji,
g) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, certyfikatów i atestów,
h) przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia i procedur awaryjnych.
3) Szczegółowe wymagania techniczne i funkcjonalne określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416130-5 - Windy mechaniczne
45313100-5 - Instalowanie wind
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
79632000-3 - Szkolenie pracowników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397290 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329640 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Conventu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522215193
7.3.3) Ulica: Kutrzeby 4
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-071
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Zaprojektowanie i wykonanie stanowiska Pilot Case w projekcie ECONUT (Eco-designing for the coastal zone nutrient's circularity), współfinansowanym ze środków Interreg Południowy Bałtyk 2021-2027
- 67/TP/2025 wynajem zestawu kontenerów biurowo-sanitarnych wraz z niezbędnymi instalacjami i wyposażeniem
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w latach 2026-2027
- Dostawa aparatów do telefonii komórkowej na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- "Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 w Gdańsku ul. Księdza Mariana Góreckiego 16 - etap I prace w budynku głównym"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Kluczewsko
- Termomodernizacja hali sportowej w Koniecpolu w wykorzystaniem OZE
- Roboty budowlano - remontowe w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Szkół Zawodowych Miasta Ostrołęka" - Część I, II, III, IV
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej: Gminnej Biblioteki w Niechlowie i Gminnego Ośrodka Kultury w Niechlowie"
- Przystosowanie części budynku "I" pod potrzeby Katedry Mikrobiologii i Ekologii Roślin w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja krytej pływalni w Jaśle.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





