eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsługa dekoracji świąteczno-noworocznej drzew, ulic i placów wraz z utrzymaniem na terenie Gdyni w sezonie 2023/2024 i 2024/2025.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dekoracji świąteczno-noworocznej drzew, ulic i placów wraz z utrzymaniem na terenie Gdyni w sezonie 2023/2024 i 2024/2025.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 761 20 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/831020

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dekoracji świąteczno-noworocznej drzew, ulic i placów wraz z utrzymaniem na terenie Gdyni w sezonie 2023/2024 i 2024/2025.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3a0f766-6f35-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023889/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.31 Usługa dekoracji świąteczno-noworocznej drzew, ulic i placów wraz z jej utrzymaniem na terenie Gdyni w sezonie 2023/2024 i 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455935

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.65.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 840650,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 zamówienia – Iluminacje w dzielnicach
Przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje iluminacje imitujące żagle.
Wykonawca rozmieści na okres ekspozycji ozdoby iluminacji terenu w lokalizacjach przedstawionych poniżej:
a) Obłuże - teren skrzyżowania Estakady Kwiatkowskiego z ul. Unruga,
b) Oksywie - teren parku ruralistycznego wsi Oksywie,
c) Pogórze - teren przy ul. Unruga na trawniku w rejonie mostu kolejowego,
d) Chylonia - teren w okolicy skrzyżowania ul. Morskiej z ul. Obwodową (w kier. centrum Gdyni),
e) Cisowa - teren w okolicy skrzyżowania ulic Morskiej i Chylońskiej (w kier. Rumi),
f) Pogórze - pas rozdziału ul. Dąbka (ok. 20 m od ronda z ul. Czernickiego).
Szczegółowy opis przedmiotu dla Części 1 zamówienia, warunki jego realizacji, oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Załącznik 1A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
b) Załącznik A do SWZ – Iluminacje (fotografie) dla cz.1,
c) Załącznik 7 do SWZ – Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – Iluminacje na ul. Świętojańskiej i ul. Starowiejskiej,
Przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje:
ul. Świętojańską i ul. Starowiejską
Schemat strojenia określony jest na fotografii stanowiącej Załącznik B
do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu dla Części 2 zamówienia, warunki jego realizacji, oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Załącznik 1A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
b) Załącznik B do SWZ – Iluminacje (fotografie) cz.2,
c) Załącznik 7 do SWZ – Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.5.) Wartość części: 262601,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 – Iluminacje zasilane z miejskiej sieci oświetleniowej,
Przedmiot zamówienia dla części 3 obejmuje:
Plac Grunwaldzki, Fontannę miejską na Skwerze Kościuszki, Plac Kaszubski, Wzgórze św. Maksymiliana, Skwer na skrzyżowaniu ulic Armii Krajowej, Danuty Baduszkowej i Zawiszy Czarnego, al. Zwycięstwa (wjazd od strony Sopotu).
Rozmieszczenie na okres ekspozycji zgodnie z schematem strojenia wg. fotografii, stanowiącej Załącznik C do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu dla Części 3 zamówienia, warunki jego realizacji, oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Załącznik 1A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
b) Załącznik C do SWZ – Iluminacje (fotografie) cz.3,
c) Załącznik 7 do SWZ – Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.5.) Wartość części: 171544,72 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 – Iluminacje zasilane z sieci Energii Oświetlenie
Przedmiot zamówienia dla części 4 obejmuje:
Plac Konstytucji (rondo), Węzeł Żołnierzy Wyklętych, Skwer Kościuszki;
Wykonawca rozmieści ozdoby zgodnie ze schematem na fotografii, stanowiącej Załącznik D do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu dla Części 4 zamówienia, warunki jego realizacji, oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Załącznik 1A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
b) Załącznik D do SWZ – Iluminacje (fotografie) cz.4,
c) Załącznik 7 do SWZ – Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.5.) Wartość części: 168292,68 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5 – Iluminacje dodatkowe,
Przedmiot zamówienia dla części 5 obejmuje:
Skwer im. Ireny Kwiatkowskiej (ul. Płk. Stanisława Dąbka).
Schemat strojenia choinek wskazany na fotografii, stanowiącej Załącznik E do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu dla Części 5 zamówienia, warunki jego realizacji, oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Załącznik 1A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
b) Załącznik E do SWZ – Iluminacje (fotografie) cz.5,
c) Załącznik 7 do SWZ – Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.5.) Wartość części: 13821,14 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6 – Iluminacje dodatkowe,
Przedmiot zamówienia dla części 6 obejmuje:
Park Kiloński (ul. Chylońska).
Opis stanowi Załącznik F do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu dla Części 6 zamówienia, warunki jego realizacji, oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Załącznik 1A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
b) Załącznik F do SWZ – Iluminacje (fotografie) cz.6,
c) Załącznik 7 do SWZ – Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.5.) Wartość części: 110569,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106612,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106612,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106612,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272676062

7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka 7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-204

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106612,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-20 do 2025-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia część 2 postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194845,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194845,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194845,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272676062

7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-204

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194845,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-20 do 2025-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia część 4 postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia część 5 postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90926,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90926,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90926,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272676062

7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-204

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90926,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-29 do 2025-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.