Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00502348/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP-23/10/2025 SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA ZESPOŁU SZKÓŁ – MAŁOPOLSKA SZKOŁA GOŚCINNOŚCI W MYŚLENICACH W OKRESIE 17.11-31.12.2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół - Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZDROJOWA 18
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zspmsgitcwmyslenicach/Article/get/id,179999.html#page=1
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a58d2267-ed5b-420b-9194-a8cb37f7ff8b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP-23/10/2025 SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA ZESPOŁU SZKÓŁ – MAŁOPOLSKA SZKOŁA GOŚCINNOŚCI W MYŚLENICACH W OKRESIE 17.11-31.12.20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a58d2267-ed5b-420b-9194-a8cb37f7ff8b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00551903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502348
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-23/10/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w okresie 17.11-31.12.2025r.5.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części:
Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych
5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SWZ (formularz cenowy z wykazem szczegółowego asortymentu – podział na arkusze w zależności od wybranej części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 54642,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w okresie 17.11-31.12.2025r.5.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części:
Część 2: Dostawa warzyw i owoców
5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SWZ (formularz cenowy z wykazem szczegółowego asortymentu – podział na arkusze w zależności od wybranej części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 24126,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w okresie 17.11-31.12.2025r.5.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części:
Część 3: Dostawa wyrobów cukierniczych
5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SWZ (formularz cenowy z wykazem szczegółowego asortymentu – podział na arkusze w zależności od wybranej części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 3712,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54642,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54642,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54642,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "LASKOPOL" Halina Dudek, Roman Dudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370005631
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54642,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24126,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24126,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24126,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Sad Karolina Hudaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812001205
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24126,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3712,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3712,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3712,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Cukiernicza s.c. J.R.D Sawiccy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811021482
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3712,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-17 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Wywóz odpadów z kontenerów, koszy i pojemników
- Dostawa systemu robota ortopedycznego
- Dostawa wyposażenia meblowego do Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
- Dostawa wyposażenia meblowego do Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
- Dostawa produktów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Myślenicach
- Dostawa sprzętu medycznego na cele OLiOC
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 5 w Gdańsku "Róża Wiatrów"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Ottona Lipkowskiego w Krupskim Młynie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 46 w Gdańsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 9 części
- Dostawa żywności w roku 2026 na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 12
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





