Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00509196/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00518110/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00518987/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTARCZENIE ZESTAWU NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 64 68 207
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jsitek@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-848e838a-f2f2-41c5-b7ef-dce9927430791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTARCZENIE ZESTAWU NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-848e838a-f2f2-41c5-b7ef-dce992743079
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509196
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 196/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw narzędzi laparoskopowych – wg listy
1. Narzędzia fabrycznie nowe, rok pr. 2023/2024
2. Narzędzia laparoskopowe współpracujące z zestawem laparoskopowym produkcji Karl Storz będącym w posiadaniu Zamawiającego
3. Kaniula trokara, śr. 11 mm, dł. 10 ± 0,5 cm, bez zaworu – 2 szt.
4. Kaniula trokara, śr. 6 mm, dł. 10 ± 0,5 cm, bez zaworu – 2 szt.
5. Zawór wielofunkcyjny do trokara o śr. 11 cm – 2 szt.
6. Zawór wielofunkcyjny do trokara o śr. 6 cm – 2 szt.
7. Gwóźdź piramidalny, do trokara o śr. 11 cm, dł. 10 ± 0,5 cm – 1 szt.
8. Gwóźdź piramidalny, do trokara o śr. 6 cm, dł. 10 ± 0,5 cm – 1 szt.
9. Redukcja z 11 na 5 m, nasadka na trokar – 1 szt.
10. Igła typu Veresa, z przyłączem typu LuerLock, dł. 13 cm – 1 szt.
11. Rurka ssąco-płucząca, z bocznymi otworami, z zaworem dwudrożnym, śr. 5 mm, dł. 36 cm – 1 szt.
12. Wkład kleszczy chwytających typu RoBi Kelly, ruchome obie bransze, śr. 5 mm, dł. 36 cm – 1 szt.
13. Uchwyt instrumentów typu RoBi Kelly, obrotowy, z przyłączem do koagulacji bipolarnej – 1 szt.
14. Tubus typu RoBi, metalowy, izolowany, z przyłączem typu LuerLock, śr. 5 mm, dł. Robocza 36 cm – 1 szt.
15. Wkład nożyczek typu ClickLine, ostrza zakrzywione, ząbkowane, dł. Robocza 36 cm – 1 szt.
16. Tubus typu ClickLine, metalowy, izolowany, z przyłączem typu LuerLock, śr. 5 mm, dł. 36 cm – 6 szt.
17. Uchwyt typu ClickLine, plastikowy, bez zapinki, monopolarny, rozszerzone, pierścienie na palce – 1 szt.
18. Wkład kleszczy typu ClickLine, bransze do sztaplera, ruchome obie bransze, śr. 5 mm, dł. robocza 36 cm – 1 szt.
19. Uchwyt instrumentów typu ClickLine, metalowy, z zapinką typu Manhes, obrotowy, nieizolowany – 1 szt.
20. Elektroda haczykowa, monopolarna, śr. 5 mm, dł. robocza 36 cm – 1 szt.
21. Wkład kleszczy typu ClickLine Babycock, bransze okienkowe, obie bransze ruchome, śr. 5 mm, dł. robocza 36 cm – 1 szt.
22. Uchwyt typu ClickLine, plastikowy, z zapinką Manhes, monopol ary, rozszerzone pierścienie na palce – 4 szt.
23. Wkład kleszczy typu ClickLine Manhes, bransze typu „szczęki tygrysa”, jedna bransza ruchoma, śr. 5 mm, dł. robocza 36 cm – 2 szt.
24. Wkład kleszczy typu ClickLine Reddick-olsen, mocne bransze, obie ruchome, śr. 5 mm, dł. robocza 36 cm – 1 szt.
25. Przewód monopolarny, wtyk 5 mm, dł. 300 cm do diatermi chirurgicznej AUTOCON produkcji Karl Storz będącej w posiadaniu Zamawiającego – 1 szt.
26. Światłowód, śr. 4,8 mm, dł. 250 cm – 1 szt.
27. Przewód bipolarny, wtyk 5 mm, dł. 300 cm do diatermi chirurgicznej AUTOCON produkcji Karl Storz będącej w posiadaniu Zamawiającego – 1 szt.
28. Dren insuflacyjny, silikonowy do insuflatora KS endoflator produkcji Karl Storz będącego w posiadaniu Zamawiającego – 1 szt.
29. Łącznik typu ISO do drenu insuflacyjnego, żeński – 2 szt.
30. Uszczelka typu pokrywka (50/4) do trokara – 10 szt.
31. Uszczelka typu pokrywka (60/10) do trokara – 10 szt.
32. Przyłącze typu LuerLock, męskie, nasuwane na dren – 1 szt.
33. Optyka typu HOPKINS 30°, śr. 4 mm, dł. 18 cm, autoklawowalna wraz z koszem drucianym do jej sterylizacji – 3 szt.
34. Narzędzia posiadają możliwość:
- mycia i dezynfekcji,
- sterylizacji (sterylizacja parowa w autoklawach, programy:
134°C – 5-7 min, 121°C – 20 min lub tlenkiem etylenu dla materiałów termolabilnych)
Wymagania dodatkowe
35. Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności (dołączyć do oferty)
36. Gwarancja min. 24 miesiące (24 miesiące – 0 pkt., 36 miesięcy – 5 pkt., 48 miesięcy – 10 pkt.)
37. Narzędzia trwale oznakowane (min. logo producenta, nr katalogowy)
38. Karty katalogowe producenta poszczególnych narzędzi potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów (dołączyć do oferty)
39. Dostawa do 18 tyg. od daty zawarcia umowy
40. Kryteria oceny ofert: 90 % najniższa cena, 10 % czas trwania gwarancji
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73497,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73497,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73497,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARL STORZ POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243706097
7.3.3) Ulica: Hołubcowa 123
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-854
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73497,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa cateringowa w trakcie III Konferencji Naukowej Energetyki Rozproszonej - DE-dzp.272-375/25
- 78/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa uniwersalnego testera szczelności metodą spadku ciśnienia dla WO DE-dzp.272-383/25
- Usługa przeprowadzenia warsztatów edukacyjnych z wykorzystania Sztucznej Inteligencji do zaawansowanego projektowania wizualizacji architektury transportu publicznego - DE-dzp.272-342/25
- Usługa wydrukowania w nakładzie 3000 egzemplarzy książki "Archipelagi. Osobisty atlas pytań i przeżyć." wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i montaż krzyżownicy głębokorowkowej w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania "Szybciej tramwajem".
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni zawodowych w Wojewódzkiej Szkole Policealnej w ZCKZiU w Szczecinie
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego i terapeutycznego wraz z dostawą i montażem na potrzeby ROPS w ramach projektu pn.: Deinstytucjonalizacja i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- Dostawa sprzętu medycznego dla Przychodni Rejonowej w Sędziszowie Małopolskim w ramach projektu FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) (...)
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Jana Pawła II w Siedlcach
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach".
- Dostawy zestawów do stymulacji zwojów nerwów rdzeniowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.