Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w budynku położonym przy ul. Grabowej 1A w Katowicach w roku 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277799712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-172
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323512426
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp-katowice@piorin.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piorin.gov.pl/wiorin/slaskie/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie roślin , ustawy o środkach ochrony roślin, ustawy o nasiennictwie.
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Zarząd Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240305185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-172
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sznslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-slaskie.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Ochrony roślin i Nasiennictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262605468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. Jana Pawła II 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gi@piorin.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://piorin.gov.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Katowicach - zamawiający wiodący.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w budynku położonym przy ul. Grabowej 1A w Katowicach w roku 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-828ba568-529e-4dc2-ad44-33f6f307850f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00551093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00108884/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w budynku przy ul. Grabowej 1A w Katowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wiorin_slaskie3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wiorin_slaskie
Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania się za pomocą poczty elektronicznej zp-katowice@piorin.gov.pl ( nie dotyczy składania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na platformie zakupowej, posiadanie i utrzymanie konta jest bezpłatne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AD.272.2.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w budynku położonym przy ul. Grabowej 1A w Katowicach w roku 2026.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
o ile wynika to z odrębnych przepisów – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. – o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2021 poz.1995 z późn. zm.).
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4) zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że:
a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres wykonywania działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w sposób ciągły przez okres 1 roku co najmniej 3 usługi (3 odrębne umowy) w zakresie usług ochrony fizycznej osób i mienia świadczonych w obiektach użyteczności publicznej lub innego budynku komercyjnego o podobnym charakterze pracy - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku zamówień nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:
co najmniej 1 osobą koordynującą, nadzorującą i kontrolującą wykonanie usługi, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu usług koordynowania pracy osób w zakresie ochrony osób i mienia,
co najmniej 4 osobami wyznaczonymi do wykonywania stałej fizycznej ochrony osób i mienia i obsługi portierskiej w chronionym budynku z minimum rocznym doświadczeniem w pełnieniu usług ochrony osób i mienia w budynkach administracji rządowej/samorządowej lub w innym komercyjnym budynku o podobnym systemie pracy (dodatkowo punktowane dłuższe doświadczenie -kryterium oceny ofert). Zamawiający dopuszcza możliwość angażowania do wykonywania przedmiotu zamówienia w/w osób na podstawie innych umów niż umowa o pracę – pod warunkiem, że osoby wykonujące czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, nie będą polegały na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277.),
co najmniej 4 osobami, które stanowić będą skład co najmniej 2 zmotoryzowane załogi interwencyjne, wraz z wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie usług ochrony. ( Zamawiający pod pojęciem załogi interwencyjnej ma na myśli patrol interwencyjny składający się z pracowników posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego).
c) dysponują urządzeniami technicznymi, tj.: co najmniej 2 pojazdami mechanicznymi dla załóg (patroli) interwencyjnych,
d) spełniają wymagania normy zarządzania jakością PN - EN ISO 9001: 2015 lub równoważnej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia.
3. Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestniczących w postępowaniu Wykonawców z zachowaniem sposobów i formy, o których mowa w SWZ .
4. Zamawiający oczekuje oświadczenia w zakresie możliwości udzielenia przez Wykonawcę ulgi w odpisie na PFRON. Jednocześnie Zamawiający wyjaśnia, że niezłożenie przez Wykonawcę oświadczenia w tym zakresie, zawartego w formularzu ofertowym nie wykluczy go z postępowania o udzielenie zamówienia- ma ono charakter informacyjny dla Zamawiającego.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) spełnianie warunku uprawnienia do prowadzenia określonej działalności: musi wykazać samodzielnie każdy z Wykonawców (każdy musi posiadać aktualną koncesję i spełniać wymagania normy zarządzania jakością PN - EN ISO 9001: 2015 w zakresie świadczenia usług ochrony osób imienia.), warunek ten dotyczy również tzw. podmiotu trzeciego (podmiot, na którego zasoby Wykonawca się powołuje);
b) wymagana niezbędna wiedza i doświadczenie liczba usług nie sumuje się, tj. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykonać wszystkie wymagane usługi, warunek ten dotyczy również tzw. podmiotu trzeciego;
c) wymagana dyspozycja osobami zdolnymi do realizacji zamówienia liczba osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, dyspozycja urządzeń technicznych, liczba posiadanych pojazdów mechanicznych
6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w niniejszej SWZ oraz bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
9. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona - W odniesieniu do braku podstaw wykluczenia - oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do formularza ofertowego. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie oczekuje w niniejszym postepowaniu przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego – dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona:1) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) w odniesieniu do warunku dotyczącego wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, należy przedstawić aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. – o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2021 poz.1995 z późn. zm.);
b) w odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej należy przedstawić kopię opłaconej aktualnej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca kontynuował ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia,
c) w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, należy przedstawić:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do formularza oferty.
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do formularza oferty,
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do realizacji zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 o formularza oferty,
zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością, potwierdzającego, iż wykonawca spełnia wymogi określone w normie PN - EN ISO 9001: 2015 lub równoważnej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:1) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana za najkorzystniejszą, Zamawiający może wezwać do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy, zał. nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wiorin_slaskie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-02 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Nowoczesna toaleta publiczna w Parku im. Tadeusza Kościuszki w Katowicach"
- Dostawa sprzętu do wirtualnego studia
- Zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego i wielorazowego użytku do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 2 Pakiety.
- Zakup namiotów pneumatycznych dla zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną (OLiOC)
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2026"
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przez okres 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA, DOZORU SYGNAŁÓW PRZESYŁANYCH, GROMADZONYCH I PRZETWARZANYCH W SYSTEMACH ALARMOWYCH DLA SĄDU REJONOWEGO W CIESZYNIE
- USŁUGA CAŁODOBOWEJ FIZYCZNEJ OCHRONY MIENIA I OSÓB ORAZ OBIEKTU INSTYTUTU EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH NA LATA 2026-2027
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i osób w obiektach Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
- Kompleksowa usługa ochrony PO i PR w Krośnie, PR w Sanoku i PR w Lesku
- Kompleksowa usługa ochrony budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie położonego w Warszawie (05- 075) przy ul. Żółkiewskiego 17 wraz z podległym terenem
- Usługa ochrony i monitoringu wizyjnego Polskiego Teatru Tańca 2026
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





