Og³oszenie z dnia 2025-11-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00470695/01 - Og³oszenie z dnia 2025-10-13
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury SPZZOZ w ¯urominie (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT ¯UROMIÑSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377758
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Pi³sudskiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zuromin-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zuromin-powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-947dc3a4-c072-4199-9c91-e336d12347451.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury SPZZOZ w ¯urominie (2)2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-947dc3a4-c072-4199-9c91-e336d1234745
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00550872
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00022042/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Modernizacja SPZZOZ w ¯urominie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP/23/2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 6504065,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury SPZZOZ w ¯urominie objête dofinansowaniem z Rz±dowego
Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych – Nr Edycja 8/2023/5923/PolskiLad w nastêpuj±cym zakresie:
1) Dzia³anie 1 - Zakup sprzêtu medycznego do Pracowni Endoskopowej – videogastroskopy i videokolonoskop celem zapewnienia, jak najwiêkszej ilo¶ci profesjonalnych us³ug medycznych w czasie pracy Pracowni. Zakres niniejszego dzia³ania obejmuje:
a) zakup wyposa¿enia/sprzêtu do Pracowni Endoskopowej w SPZZOZ w ¯urominie w asortymencie, ilo¶ciach i zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego wyszczególnionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym Za³±cznik nr 12.1
b) oferowany przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadaæ certyfikaty dopuszczaj±ce do u¿ytkowania na terenie RP i stosowania w placówkach ochrony zdrowia zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r., poz.1620) - Deklaracja zgodno¶ci oznaczona znakiem CE dla urz±dzeñ
medycznych oraz byæ zgodny z normami obowi±zuj±cymi na terenie Unii Europejskiej
c) Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ wyposa¿enie do SPZZOZ w ¯urominie, zamontowaæ sprzêt oraz przeszkoliæ personel w zakresie jego u¿ytkowania – w przypadku gdy dotyczy, przy czym zarówno przeszkolenie jak i dostawa s± kosztem w³asnym Wykonawcy, transport organizowany jest przez Wykonawcê. Ryzyko przypadkowej utraty lub
uszkodzenia wyposa¿enia/sprzêtu przechodzi na Zamawiaj±cego z chwil± dostarczenia go do miejsca odbioru i przejêcia przez Zamawiaj±cego.
2) Dzia³anie 2 - Remont i doposa¿enie w systemie zaprojektuj, wybuduj i doposa¿ Oddzia³ów: Ginekologiczno-Po³o¿niczego
wraz z Traktem Porodowym, Noworodkowego, Dzieciêcego. Zakres niniejszego dzia³ania obejmuje:
a) opracowanie projektu koncepcji oraz dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego wraz
ze zg³oszeniem robót/uzyskaniem pozwolenia na budowê w przypadku gdy dotyczy oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnieñ, zgód
i opinii niezbêdnych do zrealizowania przedmiotu umowy oraz za³±cznikiem nr 12 do SWZ – w czê¶ci dotycz±cej Dzia³ania 2,
b) wykonanie na jej podstawie modernizacji i doposa¿enia szpitalnych oddzia³ów w formule „zaprojektuj – wybuduj - wyposa¿”, a tak¿e zapewnienia nadzoru autorskiego nad wykonan± dokumentacj±,
c) dostawy wyposa¿enia w ilo¶ciach i przypisaniem do oddzia³u zgodnie z Programem Funkcjonalno-U¿ytkowym, spe³niaj±cego wymogi okre¶lone zgodnie z za³. nr 12.2 do swz,
a) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej
b) wykonanie na koszt Wykonawcy wszystkich niezbêdnych czynno¶ci oraz uzyskanie wszelkich niezbêdnych dokumentów koniecznych do rozpoczêcia u¿ytkowania obiektu (w tym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie – w przypadku gdy dotyczy).
3) Dzia³anie 3 - Wymiana windy wewnêtrznej na windê przystosowan± do potrzeb szpitala zgodnie z projektem wykonawczym. Zakres niniejszego dzia³ania obejmuje:
a) demonta¿ elementów istniej±cej windy (w tym urz±dzeñ maszynowni),
b) wykonanie robót budowlanych niezbêdnych do realizacji zamówienia oraz przystosowania istniej±cego szybu windowego i maszynowni do zabudowy nowego d¼wigu
c) wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej zasilania windy w zakresie niezbêdnym dla montowanego nowego d¼wigu wraz z pod³±czeniem do istniej±cej rozdzielni (tablicy) elektrycznej oraz centrali ppo¿
d) dostawy i zabudowy kompletnego d¼wigu o parametrach oraz wyposa¿eniu spe³niaj±cym wymogi okre¶lone zgodnie z za³. nr 13
e) skoordynowania stosownych procedur odbiorowych Urzêdu Dozoru Technicznego z przekazanymi Zamawiaj±cemu:
• dokumentacj± powykonawcz± rejestracyjn±,
• protoko³em dopuszczenia urz±dzenia do u¿ytkowania,
• specyfikacj± elementów d¼wigu i czynno¶ci technologicznych, wraz z okre¶leniem cykli czasowych, wg których wystêpuje
konieczno¶æ prowadzenia ich bie¿±cej konserwacji w okresie udzielonej gwarancji,
• uzyskanie niezbêdnych zezwoleñ na u¿ytkowanie, udzia³ w odbiorach,
• uruchomienia, testowania i zaprogramowania d¼wigu wg dyspozycji Zamawiaj±cego,
• bezp³atnego wykonywania w okresie udzielonej gwarancji czynno¶ci konserwacyjnych d¼wigu w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta.
• Pokrycia kosztów odbioru UDT oraz certyfikacji i rejestracji.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45232460-4 - Roboty sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpo¿arowe
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
42414100-2 - D¼wigi
43322000-6 - Urz±dzenia do demonta¿u
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6635092,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 6635092,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6635092,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Us³ugi Po¿arnicze Tomasz £ydkowski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743212111
7.3.3) Ulica: Dobrzyñska 60A
7.3.4) Miejscowo¶æ: P³ock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
Atest Micha³ £ydkowski, ul. Dobrzyñska 60A, P³ock - prace dotycz±ce wykonania wentylacji i klimatyzacji
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
US£UGI PO¯ARNICZE TOMASZ £YDKOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
US£UGI PO¯ARNICZE TOMASZ £YDKOWSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 7997900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesi±ce
INNE PRZETARGI ¯UROMIN
- "Dostawa agregatów pr±dotwórczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w ¯urominie" w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dowóz uczniów do szkó³ na terenie Gminy i Miasta ¯uromin w okresie od dnia 01.01.2026 do 30.06.2026"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego oraz ¶wiadczenie us³ug jego dystrybucji do budynku krytej p³ywalni przy Liceum Ogólnokszta³c±cym w ¯urominie.
- Zakup paliw do samochodów s³u¿bowych tj. benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego, w systemie sprzeda¿y bezgotówkowej dla Starostwa Powiatowego w ¯urominie oraz jednost. organiz. powiatu na rok 2026.
- ¯³obek - zwiêkszenie miejsc opieki dla najm³odszych" - nadbudowa i adaptacja budynku dawnej kot³owni w celu utworzenia filii Miejsko-Gminnego ¯³obka w ¯urominie
wiêcej: przetargi ¯UROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzêtu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych" w ramach programu wieloletniego pn.: "Narodowa Strategia Onkologiczna" dla SP ZOZ CSK UM w £odzi - II
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na dzia³ce w Krzy¿ewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- Dostawa aparatów do znieczuleñ i kardiomonitorów
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LE¦NICTWA WYPALANKI POSTÊPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej - ¶wietlica wiejska w Bachowie"
- Dostawa sto³ów operacyjnych, lamp operacyjnych oraz ³ó¿ek do wybudzeñ
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





