eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin"Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Jarocin przez wdrożenie SZBI, podniesienie świadomości pracowników oraz zakup sprzętu i usług" - II raz



Ogłoszenie z dnia 2025-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Jarocin przez wdrożenie SZBI, podniesienie świadomości pracowników oraz zakup sprzętu i usług” – II raz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jarocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jarocin 159

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-405

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 015 8713141

1.5.8.) Numer faksu: 015 8713138

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gminajarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jarocin.ug.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2df8091-f5c8-4f97-939f-b11541a7045b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Jarocin przez wdrożenie SZBI, podniesienie świadomości pracowników oraz zakup sprzętu i usług” – II raz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2df8091-f5c8-4f97-939f-b11541a7045b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013584/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

4. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane w ramach realizacji projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406493

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IŚM.271.19.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 238350,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1.
Część I zamówienia: Dostawa UTM, AP, przełączników
• Dostawa UTM - 3 sztuki
Dostawa i montaż:
Dostawa wraz z montażem w szafie krosowej u Zamawiającego oraz wstępna konfiguracją ustalona z Zamawiającym – max. 6 godzin zegarowych na miejscu u Zamawiającego. Rozszerzone wsparcie: Do zamawianego produktu Wykonawca zapewni usługi wsparcia technicznego świadczona w języku polskim w zakresie co najmniej:
a) pomoc w prawidłowej i zgodnej z wymaganiami producenta rejestracji produktu;
b) zdalna rekonfiguracja produktu (połączenia szyfrowane) zgodnie z wymaganiami użytkownika max. 5 godzina zegarowych rozliczanych do 15 minut w terminie wsparcia produktu;
• Wewnętrzny bezprzewodowy punkt dostępowy – 23 sztuk
Dostawa i montaż: Dostawa do Zamawiającego oraz wstępna konfiguracją ustalona z Zamawiającym – max. 1 godzina zegarowa.
• Dostawę przełączników sieci LAN – 3 sztuki
Dostawa i montaż: Dostawa wraz z instalacją w szafie krosowej u Zamawiającego oraz wstępna konfiguracją ustalona z Zamawiającym – max. 3 godzin zegarowych na miejscu u Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

48821000-9 - Serwery sieciowe

31214100-0 - Przełączniki

4.5.5.) Wartość części: 80850,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2:
Część III zamówienia: Backup w chmurze, EDR/XDR, centralny system logowania.
• Backup w chmurze 2 szt.
Chmurowanie ma zapewniać rozmiar pamięci masowej w wielkości 2TB do 30 czerwca 2026.
• EDR/XDR
Nowa licencja na oprogramowanie typu XDR (Extended Detection & Response) ma obejmować 20 stanowisk do 30 czerwca 2026 r. od dnia dostawy
• UPS – 2 szt.;
• Switch zarządzalny sieciowy z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31214100-0 - Przełączniki

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

48821000-9 - Serwery sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 23100,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3:
Część IV zamówienia: Opracowanie i wdrożenie SZBI, szkolenia pracowników, audyt.
Audyt wstępny Urzędu i JO obejmujący:
 Przeprowadzenie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i udokumentowanie analizy ryzyka, w tym opracowanie i wdrożenie metodyki szacowania ryzyka zgodnie z wymaganiami normy ISO27005:2022
 Opracowanie kompletnej dokumentacji SZBI (polityk, planów, procedur, instrukcji, metodologii zarządzania ryzykiem itd.) oraz plan ciągłości działania jednostki (w tym procedur dla poszczególnych systemów).
 Przeprowadzenie szkoleń z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji, budujące świadomość cyberzagrożeń i sposobów ochrony przed nimi w odniesieniu do całości SZBI stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego
 Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla kadry IT
 Przeprowadzenie przy udziale Zamawiającego pełnego audytu końcowego po zakończeniu projektu Cyberbezpieczny Samorząd oraz ponowne wypełnienie Ankiet Dojrzałości Cyberbezpieczeństwa w Jednostce Samorządu Terytorialnego i JO zgodnie z zasadami projektu Cyberbezpieczny Samorząd
 Przeprowadzenie testów socjotechnicznych dla pracowników UG i JO
 Świadczenie wsparcia jako Pełnomocnik ds. systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w okresie do czerwca 2026 od podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79632000-3 - Szkolenie pracowników

79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa

72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 134400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NATICOM Usługi IT Łukasz Kiryluk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141552500

7.3.3) Ulica: Wolności 46

7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 08-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NATICOM Usługi IT Łukasz Kiryluk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141552500

7.3.3) Ulica: Wolności 46

7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 08-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142188,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Bezpieczeństwo Przemysław Kisała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368509299

7.3.3) Ulica: Niziny 51

7.3.4) Miejscowość: Orły

7.3.5) Kod pocztowy: 37-716

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.