Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH
W GMINIE DUBICZE CERKIEWNE w roku 2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dubicze Cerkiewne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659266
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 65
1.5.2.) Miejscowość: Dubicze Cerkiewne
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-204
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856827981
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dubicze-cerkiewne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dubicze-cerkiewne.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH
W GMINIE DUBICZE CERKIEWNE w roku 2026”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d9098e0-a69c-48d2-bc51-77c4ed4a36ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034910/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbieranie ,transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości położonych na terenie Gminy Dubicze Cerkiewne w roku 2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d9098e0-a69c-48d2-bc51-77c4ed4a36ab3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 8.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
8.2 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
8.3 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-ocds-148610-6d9098e0-a69c-48d2-bc51-77c4ed4a36ab
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania /konkursy”).
8.4 Identyfikator(ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds -148610-6d9098e0-a69c-48d2-bc51-77c4ed4a36ab
8.5 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.6 Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie opatrzone są kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodne w wyborem Wykonawcy /Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia /podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny , wewnętrzny) w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę „ dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu(typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11.7 System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym Wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu odebrania(EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce Oferty/wnioski.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: 8.3 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-ocds-148610-6d9098e0-a69c-48d2-bc51-77c4ed4a36ab
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dubicze Cerkiewne, Wójt Gminy Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne, adres e-mail: gmina@dubicze-cerkiewne.pl, tel. 85 68279 81.
ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne, adres e-mail: gmina@dubicze-cerkiewne.pl, tel. 85 68279 81.
2. można się skontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Dubicze Cerkiewne osobiście, poprzez korespondencję tradycyjną i elektroniczną e-mail: gmina@dubicze-cerkiewne.pl lub telefonicznie pod 85 68279 81; w celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzanych przez Gminę Dubicze Cerkiewne danych osobowych może się Pan/Pani skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: inspektor@cbi24.pl;
3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, zawarciem, realizacją oraz egzekucją umowy;
4. dane osobowe zostały pozyskane od Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego;
5. kategorie przetwarzanych danych osobowych to: imię i nazwisko, nazwa przedsiębiorstwa;
6. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320);
7. wszelkie dane powierzone przez wykonawcę będą przechowywane przez okres wynikający z zapisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.);
8. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
10. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2025WP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości położonych na terenie Gminy Dubicze Cerkiewne oraz z wyznaczonego przez Zamawiającego punktu (PSZOK) w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania na terenie gminy Dubicze Cerkiewne w 2026 r.
Szacunkowa przewidywana ilość odpadów około - 187,45 Mg
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Zabudowa jednorodzinna:
1.1. Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie mieszany pojemnikowo - workowy system zbiórki odpadów.
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności min. 120 litrów. Pojemnik na odpady komunalne zmieszane zapewnia Właściciel.
a) Liczba pojemników w zabudowie jednorodzinnej wynosi - 639 szt.
b) Liczba nieruchomości - domki letniskowe lub inne wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe – 84 szt.
c) W przypadku, gdy właściciel nieruchomości do pojemnika dostawi własny worek z odpadami zmieszanymi, Wykonawca będzie miał obowiązek jego odebrania. W przypadku, gdy właściciel nieruchomości do pojemnika na odpady dostawi własny pojemnik, to powinien on spełniać normę PN-EN 840-1 (pojemniki ruchome tzn. wyposażone w kółka umożliwiające ich przemieszczanie, posiadające mechanizm załadowczy na grzebieniowy mechanizm pojazdu, służącego do odbioru odpadów komunalnych). Pojemniki właścicieli nie spełniające norm (wiadra, bez mechanizmu kółkowego) nie będą opróżniane przez Wykonawcę.
d) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Worki pojemności 60 l - 120 l. Worki zapewnia Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na swój koszt komplety worków do selektywnej zbiorki odpadów, a następnie po każdorazowym odbiorze odpadów nowe worki do selektywnego zbierania, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, w tych samych kolorach.
e) Wykonawca usługi zapewnia również dostarczenie w dniu odbioru w gminie do Urzędu Gminy Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne odpowiedniej ilości worków tj.:
- worki żółte – co miesiąc - 20 worków,
- worki zielone – co miesiąc - 20 worków,
- worki brązowe – co miesiąc - 20 worków,
- worki niebieskie – co miesiąc - 20 worków.
- worki szare – co miesiąc – 20 worków
1.2. Ustala się następującą częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej:
- zmieszane odpady komunalne (niesegregowane) - 1 raz w miesiącu,
- plastik, metal i opakowania wielomateriałowe - 1 raz w miesiącu,
- szkło - 1 raz na kwartał,
- papier i tektura – 1 raz na kwartał,
- popiół – 1 raz na kwartał
-odpady ulegające biodegradacji - 1 raz w miesiącu.
.
2. Zabudowa wielorodzinna:
2.1. Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie poniżej przedstawiony system zbiórki odpadów. Pojemnik na odpady zapewnia Właściciel.
System zbiórki odpadów obejmuje:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne , które będą zbierane do kontenerów, pojemników które są ustawione przy zabudowie wielorodzinnej tj.:
blok mieszkalny w Dubiczach Cerkiewnych ul. Główna 1 A zamieszkuje 6 rodzin - 15 osób - 2 kontenery o pojemności nie mniejszej niż 1,1 m3 każdy,
budynek po byłej Lecznicy Weterynaryjnej w Dubiczach Cerkiewnych, ul. Główna 1 zamieszkuje 3 rodziny – 5 osób - 2 kontenery o pojemności nie mniejszej niż 1,1 m3 każdy,
Gminny Ośrodek Zdrowia (część mieszkalna) w Dubiczach Cerkiewnych, ul. Główna 63 – zamieszkuje 1 rodzina – 1 osoba – poj. nie mniejsze niż 120 l.
2.2. Ustala się następującą częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej:
- zmieszane odpady komunalne (niesegregowane)– 1 raz w miesiącu,
- plastik, metal i opakowania wielomateriałowe - 1 raz w miesiącu,
- szkło - 1 raz na kwartał,
- papier i tektura - 1 raz na kwartał.
- popiół – 1 raz na kwartał
3. Odpady wielkogabarytowe i budowlane (w niewielkich ilościach) - wyposażenia mieszkań i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny z zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej mieszkaniec dostarcza do PSZOK.
3.1 Odbiór z PSZOK dopiero po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego.
4. Odpady budowlane
Postępowanie z odpadami budowlanymi powstających na skutek prac prowadzonych samodzielnie lub poprzez wyspecjalizowane firmy, takich jak np. ocieplanie elewacji, wymiana pokryć dachowych, rozbiórka budynku nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawarte pomiędzy właścicielami nieruchomości a uprawnionymi do odbioru odpadów Wykonawcami.
5. Pozostałe odpady zbierane selektywnie
Częstotliwość odbierania pozostałych selektywnie zbieranych odpadów z terenu gminy Dubicze Cerkiewne:
przeterminowane leki - zbierane będą w wyznaczonym przez Zamawiającego punkcie tj. w Urzędzie Gminy Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65. Do zadań Wykonawcy będzie należało podstawienie specjalistycznego pojemnika do ich zbierania i odebranie tych odpadów. Zamawiający będzie monitorować stan zapełnienia pojemnika i w razie zapełnienia powiadomi Wykonawcę o konieczności odebrania odpadów;
Wykonawca dostarczy pojemnik na przeterminowane leki o poj. min. 0,12 m3 - 1 szt.
baterie i akumulatory – zbierane będą w wyznaczonym przez Zamawiającego punkcie tj. w Urzędzie Gminy Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65. Do zadań Wykonawcy będzie należało podstawienie specjalistycznego pojemnika do ich zbierania i odebranie tych odpadów. Zamawiający będzie monitorować stan zapełnienia pojemnika i w razie zapełnienia powiadomi Wykonawcę o konieczności odebrania odpadów;
Wykonawca dostarczy pojemnik o poj. min. 0,12 m3 - 1 szt.
opony z pojazdów osobowych - w wyznaczonym przez Zamawiającego punkcie PSZOK. Zamawiający będzie monitorować stan zapełnienia pojemnika i w razie zapełnienia powiadomi Wykonawcę o konieczności odebrania odpadów.
6. Charakterystyka Gminy
Na terenie gminy Dubicze Cerkiewne zameldowanych jest 1364 stałych mieszkańców oraz 100 mieszkańców zamieszkuje czasowo w okresie maj – wrzesień (dane szacunkowe). Liczba mieszkańców ma tendencję spadkową.
Mieszkańcy wg. ewidencji ludności:
2020 r. – 1471 osób,
2021 r. – 1455 osób,
2022 r. - 1430 osób,
2023 r. – 1390 osób
2024 r. – 1359 osób
2025r. – 1334 osób stan na 31 października 2025 r.
Według złożonych deklaracji ustalono, że na dzień 31 października 2025 r. na terenie gminy Dubicze Cerkiewne systemem zbiórki odpadów komunalnych objętych jest:
- w 639 budynkach jednorodzinnych -1144 osób,
- w 4 budynkach wielolokalowych – 23 osób:
blok mieszkalny w Dubiczach Cerkiewnych ul. Główna 1 A zamieszkuje 6 rodzin (14 osób),
budynek po byłej Lecznicy Weterynaryjnej w Dubiczach Cerkiewnych, ul. Główna 1 zamieszkuje 3 rodziny – 5 osób,
Gminny Ośrodek Zdrowia (część mieszkalna) w Dubiczach Cerkiewnych, ul. Główna 63 – zamieszkuje 2 rodziny – 4 osoby,
84 nieruchomości - domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt ekologiczny
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1.1. Zdolności do występowania z obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
a) posiadają aktualny wpis do rejestru zgodnie z wymogami art. 49 podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) lub aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem;
b) posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Dubicze Cerkiewne wydany na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399);
c) posiadają pisemne zapewnienie odbioru odpadów do przetwarzania przez podmiot obsługujący instalację właściwą dla gminy Dubicze Cerkiewne;
d) posiadają wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny wymagany zgodnie z art. 84 ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 573).
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować na etapie realizacji zamówienia:
a) bazą magazynowo – transportową,
b) co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania selektywnie zbieranych odpadów w sposób wykluczający mieszanie się poszczególnych frakcji odpadów,
c) co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
d) co najmniej jednym pojazdem umożliwiającym zbiórkę odpadów wielkogabarytowych,
e) co najmniej jednym pojazdem umożliwiającym obsługę o drogach dojazdowych lokalnych o szerokości do 2,5 i pojazdu o maksymalnej masie całkowitej 3,5 tony. Zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczalna masa dla kategorii B prawa jazdy dla najmniejszych pojazdów ciężarowych nie może przekraczać 3,5 ton.
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, na zasadach i warunkach określonych w art. 118 – 123 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) wykaz pojazdów, które będą wykorzystywane do realizacji zamówienia - załącznik nr 7 do SWZ,
4) potwierdzenie wpisu do rejestru zgodnie z wymogami art. 49 podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub aktualnego zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem,
5) oświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Dubicze Cerkiewne,
6) oświadczenie potwierdzające zapewnienie odbioru odpadów przez Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych,
7) oświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny wymagany zgodnie z art. 84 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektronicznym.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) wykaz pojazdów, które będą wykorzystywane do realizacji zamówienia - załącznik nr 7 do SWZ,
4) potwierdzenie wpisu do rejestru zgodnie z wymogami art. 49 podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub aktualnego zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem,
5) oświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Dubicze Cerkiewne,
6) oświadczenie potwierdzające zapewnienie odbioru odpadów przez Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych,
7) oświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny wymagany zgodnie z art. 84 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektronicznym.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
nie dotyczy6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ze zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT);
b) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych okolicznościami, za które Wykonawca nie odpowiada.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:
1) zmianie siedziby lub nazwy firmy;
2) ogłoszeniu upadłości lub likwidacji;
3) zawieszeniu działalności;
4) zmianie osób reprezentujących.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 8.3 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-ocds-148610-6d9098e0-a69c-48d2-bc51-77c4ed4a36ab
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-02 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
nie dotyczyINNE PRZETARGI DUBICZE CERKIEWNE
więcej: przetargi DUBICZE CERKIEWNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych, wielkogabarytowych i biodegradowalnych przekazanych przez Zamawiającego
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Zagórz
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krynki."
- Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r. (II)
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych z terenu Gminy Skulsk
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów powstających w ramach działalności ZGKiM w Rudnej
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





