eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzeleczki › Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Publicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym w Strzeleczkach w roku szkolnym 2023/2024 - Zamówienie II



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Publicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym w Strzeleczkach w roku szkolnym 2023/2024 - Zamówienie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELECZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413107

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Strzeleczki

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-364

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@strzeleczki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzeleczki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bad5378f-731f-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Publicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym w Strzeleczkach w roku szkolnym 2023/2024 - Zamówienie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bad5378f-731f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043704/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Publicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym w Strzeleczkach w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461199

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Publicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym w Strzeleczkach w roku szkolnym 2023/2024”.
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu do wskazanego oddziału przedszkolnego jednego posiłku w formie dania obiadowego (zupa lub drugie danie) dla maksymalnie około 205 dzieci dziennie w wieku od 3 do 6 lat. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: przygotowanie jednego posiłku dziennie, tj. obiadu dla około 205 dzieci (liczba dzieci może ulec zmianie) w okresie od 02.11.2023 r. do 31.08.2024 r. Wartość kaloryczna posiłków: co najmniej 450 kcal. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. od 02.11.2023 r. do 31.08.2024 r. (ok 209 dni). Powyższe dane mogą ulec zmianie w zależności od okresu i frekwencji dzieci w przedszkolu. W okresie wakacji w miesiącu lipcu i w sierpniu w przedszkolu funkcjonować będą maksymalnie 2 lub 3 grupy (tj 20 do 60 dzieci – ilość do ustalenia) w zależności od potrzeb rodziców. Przedszkole jako placówka nieferyjna otwarte jest również w okresie ferii zimowych, przerw świątecznych – zajęcia odbywają się w w/w okresach w grupach zbiorczych (frekwencja dzieci w zależności od potrzeb rodziców).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364165,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600155,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364165,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restauracja „Koszyk Smaków” Łukasz Koszyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551666394

7.3.3) Ulica: Rynek

7.3.4) Miejscowość: Strzeleczki

7.3.5) Kod pocztowy: 47-364

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364165,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-22 do 2024-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.