eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego w Cieszynie wraz z Oddziałem Zewnętrznym w Bielsku-Białej



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego w Cieszynie wraz z Oddziałem Zewnętrznym w Bielsku-Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W CIESZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_cieszyn@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a22f7b39-9363-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


zakład karny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego w Cieszynie wraz z Oddziałem Zewnętrznym w Bielsku-Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a22f7b39-9363-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550341

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122832/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego w Cieszynie wraz z Oddziałem Zewnętrznym w Bielsku-Białej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533173

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.16.2023.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Pranie wodne

1. Szacunkowe ilości asortymentu przeznaczonego do prania w okresie trwania umowy
Lp Asortyment Ilość/jm. magazyn Cieszyn Ilość/jm. magazyn Bielsko-Biała Sumaryczna Ilość/jm.
1 2 3 4 5
1 Odzież i bielizna, w tym bielizna pościelowa osadzonych, odzież robocza, ręczniki, ścierki, koce, obrusy, zasłony, rzeczy należące do osadzonych, itp. 12840 kg 9660 kg 22500 kg

2. Klasyfikacja CPV:
98.31.00.00-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
98.31.10.00-6 – Usługi odbierania prania
98.31.50.00-4 – Usługi prasowania
98.39.30.00-4 – Usługi krawieckie

3. Asortyment prania obejmuje w szczególności:
a) bielizna pościelowa (poszwy, poszewki, prześcieradła),
b) odzież osadzonych (piżamy, czapki, ubrania drelichowe itp.),
c) odzież ochronna personelu (fartuchy, bluzy, spodnie, kurtki),
d) pokrowce na brudne pranie,
e) worki,
f) ręczniki,
g) ścierki,
h) obrusy i serwety,
i) koce,
j) ubrania robocze.
4. W zakres świadczonej usługi wchodzi: odbiór od Zamawiającego brudnej odzieży, pościeli, bielizny, wyposażenia pomocniczego, pranie wodne bielizny koszarowej, koców oraz wg potrzeb odzieży ochronnej i innych (firany, zasłony, obrusy), zwanych dalej asortymentem, suszenie, prasowanie; maglowanie wraz z transportem czystego asortymentu do siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

98393000-4 - Usługi krawieckie

4.5.5.) Wartość części: 120960 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Pranie wodne z dezynfekcją termiczno-chemiczną oraz czyszczenie chemiczne z dezynfekcją.


. 1. Szacunkowe ilości asortymentu przeznaczonego do prania w okresie trwania umowy:
Lp Asortyment Ilość/jm. magazyn Cieszyn Ilość/jm. magazyn Bielsko-Biała Sumaryczna Ilość/jm.
1 2 3 4 5
1 Odzież i bielizna pochodząca z ambulatoriów z izbą chorych wymagająca prania z dezynfekcją termiczno-chemiczną 1728 kg 480 kg 2208 kg
2 Asortyment wymagający dezynfekcji i czyszczenia chemicznego (materace, itp.) 864 kg 576 kg 1440 kg

2. Klasyfikacja CPV:
98.31.00.00-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
98.31.10.00-6 – Usługi odbierania prania
98.31.50.00-4 – Usługi prasowania
98.39.30.00-4 – Usługi krawieckie
3. Asortyment prania i dezynfekcji obejmuje:
a) bielizna pościelowa,
b) materace,
c) koce,
d) poduszki.
4. W zakres świadczonej usługi wchodzi: odbiór od Zamawiającego brudnej odzieży i bielizny pochodzącej z ambulatoriów z izbą chorych wymagającej prania wodnego, pranie wodne przedmiotowego asortymentu oraz odbiór asortymentu nie nadającego się do prania wodnego i jego czyszczenie chemiczne, w dalszej kolejności dezynfekcja chemiczno – termiczna asortymentu; suszenie, prasowanie; maglowanie wraz z transportem czystego asortymentu do siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

98393000-4 - Usługi krawieckie

4.5.5.) Wartość części: 25740,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.