eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaUsługi projektowania architektonicznego dla potrzeb realizacji zamierzeń inwestycyjnych w Wiśle i Rydułtowach oraz świadczenie usług nadzoru autorskiego dla zamierzenia inwestycyjnego w Rydułtowach



Ogłoszenie z dnia 2025-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi projektowania architektonicznego
dla potrzeb realizacji zamierzeń inwestycyjnych w Wiśle i Rydułtowach oraz świadczenie usług nadzoru autorskiego dla zamierzenia inwestycyjnego
w Rydułtowach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIM Śląsk Południe sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520527532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-316

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sim-slask-poludnie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sim-slask-poludnie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1174474

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi projektowania architektonicznego
dla potrzeb realizacji zamierzeń inwestycyjnych w Wiśle i Rydułtowach oraz świadczenie usług nadzoru autorskiego dla zamierzenia inwestycyjnego
w Rydułtowach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5222ea53-a4bd-4556-94ad-8194b448734b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424125

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 74193 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi projektowania architektonicznego dla potrzeb realizacji zamierzeń inwestycyjnych w Wiśle i Rydułtowach oraz świadczeniem usług nadzoru autorskiego dla zamierzenia inwestycyjnego w Rydułtowach.
2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 2 części:
1) Część A: obejmującą projekt zagospodarowania działki lub terenu wraz z analizą chłonności terenu i koncepcją urbanistyczno – architektoniczną dla zadania pn.: „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Wiśle, przy ul. Kopydło”;
2) Część B – obejmującą opracowanie Dokumentacji projektowej wraz z dokumentacją kosztorysową oraz analizą chłonności terenu, uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz świadczeniem usług nadzoru autorskiego dla zadania pn.: „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Rydułtowach przy ul. Adama Mickiewicza”.
4. Część A zamówienia obejmuje:
1) przeprowadzenie i sporządzenie oceny możliwości zagospodarowania terenu;
2) opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu;
3) opracowanie projektu zagospodarowania działki lub terenu dla całej nieruchomości oznaczonej jako działki ewidencyjne nr 850/13, 851/1 oraz 852 przy ul. Kopydło w Wiśle;
4) wykonanie analizy chłonności terenu;
5) opracowanie koncepcji urbanistyczno – architektonicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 104993,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi projektowania architektonicznego dla potrzeb realizacji zamierzeń inwestycyjnych w Wiśle i Rydułtowach oraz świadczeniem usług nadzoru autorskiego dla zamierzenia inwestycyjnego w Rydułtowach.
2. Zakres usługi obejmuje wykonanie projektu zagospodarowania działki lub terenu wraz z analizą chłonności terenu i koncepcją urbanistyczno – architektoniczną dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych z infrastrukturą towarzyszącą
i zagospodarowaniem terenu w Wiśle, przy ul. Kopydło” oraz wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w ramach zadania pn.: „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych z infrastrukturą towarzyszącą
i zagospodarowaniem terenu w Rydułtowach, ul. Adama Mickiewicza” i świadczeniem usług nadzoru autorskiego.
3. Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 2 części:
1) Część A: obejmującą projekt zagospodarowania działki lub terenu wraz z analizą chłonności terenu i koncepcją urbanistyczno – architektoniczną dla zadania pn.: „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Wiśle, przy ul. Kopydło”;
2) Część B – obejmującą opracowanie Dokumentacji projektowej wraz z dokumentacją kosztorysową oraz analizą chłonności terenu, uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz świadczeniem usług nadzoru autorskiego dla zadania pn.: „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Rydułtowach przy ul. Adama Mickiewicza”.
4. Część B zamówienia obejmuje:
1) wykonanie analizy chłonności terenu, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ (w tym OPZ);
2) opracowania koncepcji urbanistyczno – architektonicznej i uzyskania akceptacji jej treści od Zamawiającego;
3) opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uprzednim opracowaniem projektu zagospodarowania działki lub terenu;
4) uzyskanie prawomocnej decyzji o zatwierdzeniu projektu architektoniczno – budowlanego i projektu zagospodarowania terenu oraz udzielającej pozwolenia na budowę dla Zadania inwestycyjnego oraz – jeżeli w odniesieniu do określonych obiektów / robót budowlanych wchodzących w zakres Zadania inwestycyjnego będzie to wymagane właściwymi przepisami ustawy - Prawo budowlane: dokonanie, u właściwego organu architektoniczno-budowlanego, skutecznego zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych wraz z przekazaniem Zamawiającemu zatwierdzonego projektu budowlanego;
5) świadczenia usług nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych składających się na Zadanie inwestycyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 669200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26924,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219186,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26924,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Even Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-394-57-21

7.3.3) Ulica: ul. Puławska 12/3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-566

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26924,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1599000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Tomasz Borowiecki „TIM ARCHITEKCI” s.c., ze stałym miejscem wykonywania działalności gospodarczej w Częstochowie, ul. Jerzego Szajnowicza-Iwanowa nr 67 lok. 2, 42-218 Częstochowa,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Panią Małgorzatą Małasiewicz, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Małgorzata Małasiewicz „TIM ARCHITEKCI” s.c., ze stałym miejscem wykonywania działalności gospodarczej w Częstochowie, ul. Armii Krajowej nr 1/3 lok. 324, 42-202 Częstochowa,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492132923,

7.3.3) Ulica: ul. Jerzego SzajnowiczaIwanowa, nr 67, lok. 2

7.3.4) Miejscowość: gm. Częstochowa, miejsc. Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-218

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.