Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00490571/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
w Zawierciu w IV kwartale 2024 r. – 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RZEMIESLNICZA
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9655631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznejw Zawierciu w IV kwartale 2024 r. – 3 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81c2afe9-c8cf-4a3d-8a07-f878029b18db
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038872/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w IV kwartale 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490571
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0044/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – ZiemniakiPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ziemniaków. Wyszczególniona w Załączniku nr 3A do SWZ (tj. Formularz asortymentowo-cenowy dla Części 1) ilość asortymentu jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zakupić w całym okresie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – WarzywaPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw (marchew, pietruszka korzeń, seler korzeń, buraki czerwone, rzodkiewka, cebula, por, rabarbar, kalafior, kapusta czerwona, kapusta biała, kapusta pekińska, ogórek kiszony, kapusta kiszona, pieczarki, ogórek zielony szklarniowy, cukinia, pomidory, papryka kolorowa, fasolka szparagowa, fasola Jaś, czosnek, koper zielony, pietruszka natka, szczypiorek, sałata zielona masłowa, sałata lodowa, rzepa biała podłużna, brokuł seler naciowy). Wyszczególniona
w Załączniku nr 3B do SWZ (tj. Formularzu asortymentowo-cenowym dla Części 2) ilość asortymentu jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zakupić w całym okresie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221000-6 - Warzywa
4.5.5.) Wartość części: 15336,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – OwocePrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców (jabłka, banany, pomarańcze, winogrona, cytryny, gruszki, brzoskwinie, mandarynki). Wyszczególniona w Załączniku nr 3C do SWZ (tj. Formularz asortymentowo-cenowy dla Części 3) ilość asortymentu jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zakupić w całym okresie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222000-3 - Owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 6069,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6930,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOSTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492302594
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19619,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19619,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19619,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOSTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492302594
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19619,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7242,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7242,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7242,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOSTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492302594
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7242,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Pełnienie funkcji Kierownika projektu o nazwie: "Razem chronimy dzieciństwo" w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu
- Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym w ramach projektu pn. "Przyspieszenie procesów transformacji cyfrowej w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu"
- Remont elewacji budynku głównego należącego do zespołu budynków Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Zawierciu
- Modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z pionem wodno-kanalizacyjnym w placówkach Opiekuńczo - Wychowawczych "Pełna Chata" i "Na Jurze" w Górze Włodowskiej - POWTÓRZONE
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, warzyw gotowanych, surówek, soków i przecierów oraz ziemniaków dla Zespołu Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy w 2026 roku
- MZŻ.262.15.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- DOSTAWY WARZYW I ZIEMNIAKÓW 2026 R.
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA ZZOZ W OSTROWIE WLKP.
- Dostawy jaj kurzych, warzyw i owoców na rzecz Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej
- "Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola im. Jana Brzechwy w Łazach w terminie do 31.12.2026 roku"
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.