Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00486484/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja placu zabaw przy Gminnym Żłobku w Słupnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Wójt Gminy Słupno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Miszewska 8A
1.5.2.) Miejscowość: Słupno
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 2679560
1.5.8.) Numer faksu: 24 2619538
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@slupno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6674e5fb-2094-4c89-970c-f7df702e5d371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja placu zabaw przy Gminnym Żłobku w Słupnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6674e5fb-2094-4c89-970c-f7df702e5d37
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021630/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Modernizacja placu zabaw przy Gminnym Żłobku w Słupnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486484
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BFZ.271.1.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Modernizacja placu zabaw przy Gminnym Żłobku w Słupnie”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostarczenie i zamontowanie z zachowaniem stref bezpieczeństwa urządzeń zabawowych i elementów małej architektury:
a) podwójna huśtawka (stelaż + dwa siedziska typu koszyk) w ilości 1 szt.,
b) bujak sprężynowy ważka w ilości 1 szt.,
c) tablice dydaktyczne:
• tablica kuchnia w ilości 1 szt.,
• tablica memory w ilości 1 szt.,
• tablica warsztat w ilości 1 szt.,
• tablica kształty w ilości 1 szt.,
• tablica sklepik w ilości 1 szt.,
• tablica do rysowania w ilości 1 szt.,
• tablica uniwersum – kula ziemska w ilości 1 szt.,
• urządzenie manipulacyjne - dino manipulacja w ilości 1 szt.,
d) stół piknikowy (blat + siedziska wykonane z drewna) w ilości 2 szt.;
2) wykonanie nawierzchni bezpiecznej zgodnie z dokumentacją projektową oraz wymaganiami producenta urządzeń w zakresie bezpieczeństwa upadku;
3) uporządkowanie terenu;
4) dostarczenie kart technicznych, certyfikatów, itp.;
5) przeprowadzenie na własny koszt – przed odbiorem końcowym Obiektu – kontroli potwierdzającej zgodność placu zabaw i nawierzchni z normą PN-EN 1176 i normą PN-EN 1177 przez niezależną, wyspecjalizowaną zewnętrzną jednostkę kontrolująca, która nie była bezpośrednio zaangażowana w realizację zamówienia i nie będzie odpowiedzialna za ewentualne prace naprawcze i poniesione z tym wydatki – uzyskanie protokołu pomontażowego.
3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym oraz jakościowym.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentach stanowiących załączniki do SWZ:
1) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 12 do SWZ;
2) Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) – załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200012,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200012,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200012,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Novum Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280250174
7.3.3) Ulica: Gnieźnieńska 2A
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200012,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI SŁUPNO
więcej: przetargi SŁUPNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- ,,Poprawa infrastruktury punktów przedszkolnych w Gminie Wola Mysłowska":
- Kołbaskowskie gry i zabawy
- Budowa placu zabaw w m. Jodłowa na dz nr 6677/1 w ramach zadania "Budowa placów zabaw w Gminie Jodłowa"
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, - Podbudowa pod plac zabaw
- Remont placu zabaw wraz z wymianą nawierzchni i naprawą urządzeń -Poznań, ul. Dojazd 10A i 10B
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





