eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytówBudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Kołłątaja oraz Małachowskiego w Bytowie



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Kołłątaja oraz Małachowskiego w Bytowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598222011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1361d287-d497-4cdf-9ca3-e34015096a78

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Kołłątaja oraz Małachowskiego w Bytowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1361d287-d497-4cdf-9ca3-e34015096a78

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549060

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043205/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Budowa odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Kołłątaja oraz w ul. Małachowskiego w Bytowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485839

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.30.2025.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 510881,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją pn. „Budowa odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Kołłątaja oraz Małachowskiego w Bytowie” i obejmuje m.in.:
 budowę kanalizacji deszczowej z rur PEHD Dy800 długości L – 146,0 m – na odc. D4 do OS,
 budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC Dy400 długości L – 48,2 m – na odc. D6 do Di,
 wykonanie skrzyżowania z ist. uzbrojeniem na odcinku budowanej kanalizacji;
 włączenie istniejącej kanalizacji do realizowanej kanalizacji;
 przełączenie istniejących studzienek wpustów i przyłączy.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) dostarczenie Zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
b) niezwłoczne informowanie Zamawiającego w przypadku odkryć archeologicznych;
c) przejęcie terenu robót od Zamawiającego;
d) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót;
e) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt;
f) dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy- Prawo Budowlane;
g) dostarczenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót;
h) dostarczenie oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń;
i) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt;
j) zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody;
k) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, także w przypadku osób trzecich, które w trakcie robót będą korzystać z drogi;
l) na Wykonawcy spoczywa obowiązek wytyczenia punktów głównych przez uprawnionego geodetę i odpowiedzialność za ochronę wytyczonych punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt.
m) w przypadku stwierdzenia w trakcie prowadzonych prac wystąpienia gatunków objętych ochroną, należy niezwłocznie powołać nadzór przyrodniczy i zgłosić fakt odpowiednim instytucjom. Na Wykonawcy będzie ciążył obowiązek zapewnienia nadzoru w celu spełnienia wszystkich wymagań środowiskowych związanych z realizacją inwestycji.
r) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji;
s) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót;
t) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem rozliczenia inwestycji i zgłoszenie zakończenia budowy do właściwego Inspektora nadzoru budowlanego.
Szczegółowy zakres robót został zawarty w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik nr 9 do SWZ. Przedmiary stanowią materiał poglądowy do wyceny.
Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zawiadomi zainteresowane instytucje i właścicieli uzbrojenia podziemnego o rozpoczęciu budowy. W przypadku prowadzenia robót ziemnych w bardzo bliskim sąsiedztwie budynków należy zachować szczególną ostrożność i bezwzględnie przestrzegać przepisów prawa budowlanego.
W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych urządzeń, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia zabezpieczające wymagają akceptacji Inspektora nadzoru przed przystąpieniem do ich montażu lub ustawienia.
Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu na roboty, które zostaną przewidziane w dokumentacji budowlanej i SWZ w okresie ich realizacji.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z załączonymi dokumentami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SWZ.
Wykonawca nie jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu umów na podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy i usługi o wartości (na podstawie wszystkich umów) nie przekraczającej 45.000 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100) brutto od jednego Podwykonawcy.
Zamawiający określa „termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy przewidzianemu w umowie, nie dłuższy niż 21 dni od dnia doręczenia Wykonawcy faktury lub rachunku potwierdzonych wykonaniem zleconej usługi lub roboty budowlanej” jako wymaganie dotyczące umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, dostawy i usługi których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego oraz inspektora nadzoru okazać, na wbudowane (zastosowane materiały, urządzenia), odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia, w szczególności: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności, deklarację właściwości użytkowych lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązuje się do dochowania najwyższej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego przy wykonaniu przedmiotu Umowy.
Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu robót budowlanych dokumentacji odbiorowej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem, przy czym wszelka dokumentacja opracowana przez Wykonawcę w wykonaniu niniejszej Umowy w każdym przypadku staje się własnością Zamawiającego, a wynagrodzenie za jej wykonanie oraz wynagrodzenie z tytułu przeniesienia autorskich praw majątkowych oraz praw zależnych na polach eksploatacji zgodnie z poniższymi postanowieniami zawarte jest w wynagrodzeniu, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy. Z chwilą przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej i innej dokumentacji, o której mowa powyżej, Wykonawca przenosi na Zamawiającego – bez obowiązku uiszczania dodatkowego wynagrodzenia, poza przewidzianym w § 3 ust.1 Umowy – majątkowe prawa autorskie oraz prawa zależne do takiej dokumentacji na wszystkich znanych polach eksploatacji, niezbędnych do realizacji Przedmiotu Umowy, w tym w szczególności na następujących polach eksploatacji:
1) wykorzystanie w ramach prowadzonej działalności,
2) zwielokrotnianie dowolną techniką, na przykład przez drukowanie lub zwielokrotnienie cyfrowe;
3) wprowadzenie do pamięci komputera lub dystrybucja w sieci komputerowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 458107,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 809217,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 458107,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane "EKO-INSTAL" Piotr Kuczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421008078

7.3.3) Ulica: Józefa Wybickiego

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458107,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.