eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDOSTAWA PROBÓWEK I AKCESORIÓW DO POBIERANIA KRWI, PRZECHOWYWANIA I WYKONYWANIA BADAŃ



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PROBÓWEK I AKCESORIÓW DO POBIERANIA KRWI, PRZECHOWYWANIA I WYKONYWANIA BADAŃ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księdza Ryszarda Markwarta

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-015

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523221871

1.5.8.) Numer faksu: 523228636

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krew@rckik-bydgoszcz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-bydgoszcz.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1189213

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PROBÓWEK I AKCESORIÓW DO POBIERANIA KRWI, PRZECHOWYWANIA I WYKONYWANIA BADAŃ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-166dccaf-31dc-4c56-94b2-153b0955b1cf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038990/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 DOSTAWA PRÓŻNIOWEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI WRAZ Z PROBÓWKAMI ORAZ PROBÓWEK I AKCESORIÓW DO PRZECHOWYWANIA KRWI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466346

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/ZP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek i akcesoriów do pobierania krwi w systemie zamkniętym metodą próżniową w następującym asortymencie i ilościach.
1. Probówka na surowicę o pojemności
od 4,0 ml do 4,5 ml z aktywatorem wykrzepiania, okrągłodenna (średnica - nie więcej niż 12-13 mm, wysokość – 70-75 mm) ze ściąganym lub odkręcanym korkiem. Średnicę/ wysokość należy mierzyć bez korka. 200 000
2. Probówka z K2EDTA lub K3EDTA do badań morfologicznych o pojemności od 1,5 ml do 2,0 ml (średnica do 13 mm, wysokość do 80 mm ze ściąganym lub odkręcanym korkiem. Średnicę/ wysokość należy mierzyć bez korka. 340 000
3. Probówka z K2EDTA lub K3EDTA do badań serologicznych o pojemności od 4,0 ml do 5,0 ml (średnica do 13 mm, wysokość do 80 mm ), ze ściąganym lub odkręcanym korkiem Średnicę/ wysokość należy mierzyć bez korka. 40 000
4. Probówka z K2EDTA lub K3EDTA do badań serologicznych o pojemności od 5,0 ml do 7,0 ml (średnica do 13 mm, wysokość od 90 mm do 100 mm), ze ściąganym lub odkręcanym korkiem. Średnicę/ wysokość należy mierzyć bez korka. 20 000
5. Probówka z cytrynianem sodu 3,2% o pojemności 1,8-2,7 ml (średnica do 13 mm, wysokość do 80 mm) ze ściąganym lub odkręcanym korkiem. Średnicę/ wysokość należy mierzyć bez korka. 400
6. Igła do pobierania krwi 21G (0,8 x 32-38mm) 100 000
7. Uchwyt jednorazowego użytku do łączenia igły i probówki 100 000
8. Adapter – łącznik typu Luer go łączenia igły z drenem 23 000
9. uchwyt jednorazowego użytku pasujący do adaptera typu Luer 23 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141320-9 - Igły medyczne

4.5.5.) Wartość części: 275696,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek do pobierania krwi w systemie zamkniętym metodą próżniową w następującym asortymencie i ilości:
1. Probówka do badań metodami biologii molekularnej z żelem separującym i napylonym EDTA o pojemności 4,9 do 5,0 ml, o średnicy 12-13 mm i wysokości 75-100 mm; ze ściąganym korkiem. Średnicę/ wysokość należy mierzyć bez korka.
Korek odkręcany nie jest dopuszczalny 200 000
2. Probówka do badań metodami biologii molekularnej z żelem separującym i napylonym EDTA o pojemności od 8,0 do 9,0 ml, (średnica nie więcej niż 16 mm, do 105 mm wysokości) ze ściąganym lub odkręcanym korkiem Średnicę/ wysokość należy mierzyć bez korka.. 200 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.5.5.) Wartość części: 322666,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek oraz pozostałych akcesoriów plastikowych niezbędnych do wykonanie badań lub przechowywania krwi w następującym asortymencie i ilości:
1. Probówka o poj. 5ml okrągłodenna ze szkła bromokrzemowego 120 000
2. Probówka do wykonywania badań serologicznych okrągłodenna z PS 4ml. 60 000
3. Probówka do wykonywania badań serologicznych okrągłodenna z PP 7ml z podziałką i kołnierzem 5 000
4. Probówka do wykonywania badań serologicznych okrągłodenna z PP 10-11ml z obrzeżem i znacznikami 8 000
5. Korek do probówki polietylenowy, karbowany 5000
6. Pipetki Pasteura dł.150 mm, poj. 1ml.z podziałką do 1 ml co 0,25 ml z PE pakowane zbiorczo 10 000
7. Pipetki Pasteura dł.155 mm, poj. 3ml.z podziałką do 3 ml co 0,5 ml z PE pakowane zbiorczo 56 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 31123,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279541,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287083,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279541,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECLIPSE BOLUK-SOBOLEWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751410150

7.3.3) Ulica: PROF. M. żYCZKOWSKIEGO 18

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279541,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECLIPSE BOLUK-SOBOLEWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751410150

7.3.3) Ulica: prof. M. Życzkowskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ w zakresie Pakietu III nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.