Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00506898/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbud. posiadanego syst. kontr. dostępu iProtect celem objęcia ochroną dostępową bud. nr 7 przy ul. Prószkowskiej 76 w Opolu. Rozbud. polega na dostarczeniu niezbędnego sprzętu, licencji i oprogram.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA OPOLSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prószkowska 76
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-758
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.urbaniak@po.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://po.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://po-opole.logintrade.net/zapytania_email,207299,6c4f13b4032005d4bdd62ec55cdcaf22.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbud. posiadanego syst. kontr. dostępu iProtect celem objęcia ochroną dostępową bud. nr 7 przy ul. Prószkowskiej 76 w Opolu. Rozbud. polega na dostarczeniu niezbędnego sprzętu, licencji i oprogram.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44a5628f-9c0d-42a7-a8bd-8b8345c6cc0e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044385/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.31 Rozbudowa rozwiązań dostępowych wraz z dostawą elementów systemu kontroli dostępu dla budynku nr 7 w Opolu, ul. Prószkowska 76, polegająca na dostarczeniu niezbędnego sprzętu oraz licencji.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/D/76/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Rozbudowa posiadanego systemu kontroli dostępu iProtect celem objęcia ochroną dostępową budynku nr 7 przy ul. Prószkowskiej 76 w Opolu. Rozbudowa polega na dostarczeniu niezbędnego sprzętu, licencji oraz oprogramowania.
2. Dodatkowo Przedmiot zamówienia jest podzielony na:
a) zamówienie gwarantowane polegające na rozbudowie posiadanego systemu kontroli dostępu iProtect celem objęcia ochroną dostępową budynku nr 7 w Opolu, ul. Prószkowska 76; rozbudowa polega na zakupie niezbędnego sprzętu, licencji oraz oprogramowania, zgodnie z wymogami przedstawionymi w tabeli nr 1 rozdziału nr II opisu przedmiotu zamówienia (dalej OPZ), stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
b) zamówienie opcjonalne polegające na rozbudowie posiadanego systemu kontroli dostępu iProtect celem objęcia ochroną dostępową budynku Zamawiającego nr 7 w Opolu, ul. Prószkowska 76, zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zleceniem; rozbudowa polega na zakupie niezbędnego sprzętu, licencji oraz oprogramowania, zgodnie z wymogami przedstawionymi w tabeli nr 2 rozdziału nr II OPZ, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
c) szczegółowe wymagania dla sprzętu informatycznego zostały przedstawione w tabelach rozdziału III OPZ, stanowiącego załącznik nr 1 SWZ.
3. Zamawiający gwarantuje zlecenie wykonania zamówienia gwarantowanego oraz może zlecić wykonanie zamówienia opcjonalnego, przy czym Zamawiający może zlecać wykonanie całości lub części zamówienia opcjonalnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462203,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462203,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462203,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Innergo Systems Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522064794
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 462203,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
zamówienie gwarantowane - 267 199,05 zł brutto
zamówienie opcjonalne - 195004,20 zł brutto.
Zamawiający gwarantuje zlecenie wykonania zamówienia gwarantowanego oraz może zlecić wykonanie zamówienia opcjonalnego, przy czym Zamawiający może zlecić wykonanie całości lub w części zamówienia opcjonalnego.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Ochrona fizyczna osób i mienia Opolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu
- Zakup wraz z dostawą akcesoriów i wyposażenia do sprzętu endoskopowo-histeroskopowego i laparoskopowego (z podziałem na 3 zadania)
- Zakup sprzętu w ramach realizacji Narodowej Strategii Onkologicznej pn. "Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych" w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa chemii gospodarczej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup 4 sztuk przełączników sieciowych corowych wraz z 5 letnim wsparciem producenta dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- Dostawa i montaż ekranu LED
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczenia serwerowni - Zadanie I: Poznań dla Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku O/ZUS w Rzeszowie, al. Piłsudskiego 12 oraz w budynku O/ZUS w Rzeszowie, ul. Siemiradzkiego 10
- Modernizacja sieci strukturalnej na potrzeby telefonii IP w Inspektoracie ZUS w Poznaniu
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





