eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Wynajem wraz z serwisem urządzeń i pomieszczeń do zaspokajania potrzeb higieniczno - sanitarnych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli "Wieliczka""



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wynajem wraz z serwisem urządzeń i pomieszczeń do zaspokajania potrzeb higieniczno - sanitarnych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli „Wieliczka””

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wynajem wraz z serwisem urządzeń i pomieszczeń do zaspokajania potrzeb higieniczno - sanitarnych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli „Wieliczka””

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb7d0e0a-7e14-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495453

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/TW/128

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: wynajęcia, dostawy, montażu, serwisu urządzeń i pomieszczeń do zaspokajania potrzeb higieniczno sanitarnych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli „Wieliczka” wraz z ich demontażem.
2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) usługę najmu 6 sztuk toalet przenośnych oraz 12 przenośnych zbiorników na fekalia, przeznaczonych do użytkowania w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych (zwanych dalej jako „przedmiot najmu” lub „przedmiot zamówienia”), wraz z ich montażem w podziemnych wyrobiskach Kopalni Soli „Wieliczka”, w miejscach wskazanych przez Najemcę, na poziomach I-VIII z zaznaczeniem, że dostarczane toalety muszą posiadać gabaryty umożliwiające ich transport z powierzchni do wyrobisk podziemnych szybem Kinga (maksymalne gabaryty wynoszą:
a) max. szerokość 0,8 m,
b) max. długość 1,8 m,
c) max. wysokość 1,8 m (2,1 m w centralnej części naczynia),
2) świadczenie usług serwisowych (zwanych dalej jako „usługi serwisowe”) obejmujących:
a) wymienianie zbiorników z fekaliami na czyste w sposób zapewniający ciągłość możliwości korzystania z toalety,
b) dezynfekcję wszystkich kabin środkami wirusobójczymi oraz bakteriobójczymi podczas każdorazowego serwisu przez cały okres trwania umowy,
c) mycie toalet przenośnych wewnątrz i na zewnątrz,
d) transport wymiennych zbiorników z fekaliami pod ziemią i wydawanie ich na powierzchnię,
e) mycie zbiorników i uzupełnianie środków higienicznych i bakteriobójczych (na powierzchni),
f) utylizację fekaliów,
g) naprawę ewentualnych uszkodzeń,
3) demontaż i odbiór przedmiotu najmu po jego zakończeniu.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wynajmujący oddaje Najemcy przedmiot zamówienia do używania oraz zobowiązuje się do wykonywania usług serwisowych, a Najemca zobowiązuje się do zapłaty Wynajmującemu umówionego wynagrodzenia.
4. Wynajmujący zobowiązuje się do montażu przedmiotu najmu w miejscach wyznaczonych przez Najemcę w stanie przydatnym do umówionego użytku i utrzymywania go w takim stanie przez czas trwania najmu. O terminie instalacji przedmiotu najmu Wynajmujący poinformuje Najemcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
5. Wynajmujący oświadcza, że z dniem wejścia w życie umowy, przedmiot najmu nie będzie obciążony prawami osób trzecich w postaci umów najmu, umów dzierżawy, umów użyczenia lub użytkowania.
6. Usługi serwisowe będą wykonywane jeden raz w tygodniu w maksymalnej ilości 312 serwisów przez okres obowiązywania umowy w odniesieniu do wszystkich toalet, w terminach ustalonych z Najemcą. Przebywanie w wyrobiskach pracowników Wynajmującego będzie dopuszczalne wyłącznie za zgodą Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego w obecności wyznaczonego pracownika Zakładu Kopalnia Soli „Wieliczka”.
7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia świadczone będą przez Wynajmującego także awaryjne usługi serwisowe na każdorazowe wezwanie Najemcy w ilości maksymalnej 12x w okresie trwania umowy. Serwis awaryjny zależeć będzie od potrzeb Najemcy (prawo opcji).
8. Najemca zastrzega sobie czas reakcji serwisu nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji, który dostępny jest pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie przetargowe zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.