Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00495453/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wynajem wraz z serwisem urządzeń i pomieszczeń do zaspokajania potrzeb higieniczno - sanitarnych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli „Wieliczka””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wynajem wraz z serwisem urządzeń i pomieszczeń do zaspokajania potrzeb higieniczno - sanitarnych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli „Wieliczka””2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb7d0e0a-7e14-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495453
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/TW/128
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: wynajęcia, dostawy, montażu, serwisu urządzeń i pomieszczeń do zaspokajania potrzeb higieniczno sanitarnych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli „Wieliczka” wraz z ich demontażem.
2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) usługę najmu 6 sztuk toalet przenośnych oraz 12 przenośnych zbiorników na fekalia, przeznaczonych do użytkowania w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych (zwanych dalej jako „przedmiot najmu” lub „przedmiot zamówienia”), wraz z ich montażem w podziemnych wyrobiskach Kopalni Soli „Wieliczka”, w miejscach wskazanych przez Najemcę, na poziomach I-VIII z zaznaczeniem, że dostarczane toalety muszą posiadać gabaryty umożliwiające ich transport z powierzchni do wyrobisk podziemnych szybem Kinga (maksymalne gabaryty wynoszą:
a) max. szerokość 0,8 m,
b) max. długość 1,8 m,
c) max. wysokość 1,8 m (2,1 m w centralnej części naczynia),
2) świadczenie usług serwisowych (zwanych dalej jako „usługi serwisowe”) obejmujących:
a) wymienianie zbiorników z fekaliami na czyste w sposób zapewniający ciągłość możliwości korzystania z toalety,
b) dezynfekcję wszystkich kabin środkami wirusobójczymi oraz bakteriobójczymi podczas każdorazowego serwisu przez cały okres trwania umowy,
c) mycie toalet przenośnych wewnątrz i na zewnątrz,
d) transport wymiennych zbiorników z fekaliami pod ziemią i wydawanie ich na powierzchnię,
e) mycie zbiorników i uzupełnianie środków higienicznych i bakteriobójczych (na powierzchni),
f) utylizację fekaliów,
g) naprawę ewentualnych uszkodzeń,
3) demontaż i odbiór przedmiotu najmu po jego zakończeniu.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wynajmujący oddaje Najemcy przedmiot zamówienia do używania oraz zobowiązuje się do wykonywania usług serwisowych, a Najemca zobowiązuje się do zapłaty Wynajmującemu umówionego wynagrodzenia.
4. Wynajmujący zobowiązuje się do montażu przedmiotu najmu w miejscach wyznaczonych przez Najemcę w stanie przydatnym do umówionego użytku i utrzymywania go w takim stanie przez czas trwania najmu. O terminie instalacji przedmiotu najmu Wynajmujący poinformuje Najemcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
5. Wynajmujący oświadcza, że z dniem wejścia w życie umowy, przedmiot najmu nie będzie obciążony prawami osób trzecich w postaci umów najmu, umów dzierżawy, umów użyczenia lub użytkowania.
6. Usługi serwisowe będą wykonywane jeden raz w tygodniu w maksymalnej ilości 312 serwisów przez okres obowiązywania umowy w odniesieniu do wszystkich toalet, w terminach ustalonych z Najemcą. Przebywanie w wyrobiskach pracowników Wynajmującego będzie dopuszczalne wyłącznie za zgodą Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego w obecności wyznaczonego pracownika Zakładu Kopalnia Soli „Wieliczka”.
7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia świadczone będą przez Wynajmującego także awaryjne usługi serwisowe na każdorazowe wezwanie Najemcy w ilości maksymalnej 12x w okresie trwania umowy. Serwis awaryjny zależeć będzie od potrzeb Najemcy (prawo opcji).
8. Najemca zastrzega sobie czas reakcji serwisu nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji, który dostępny jest pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie przetargowe zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Remont instalacji oświetlenia iluminacyjnego komory Modena - podziemna ekspozycja MŻKW III poziom kopalni soli Wieliczka
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 10 - odzież robocza z logo Kopalni Soli "Wieliczka"
- Utworzenie gabinetów opieki koordynowanej, oraz modernizacja rejestracji pacjentów POZ w budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Lecznictwa Otwartego w Wieliczce przy ul. Szpunara 20
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka" S.A."
- "Dostawa środków czystości: część 5 - artykuły do sprzątania i zamiatania (miotły, mopy)"
- "Dostawa pomp zatapialnych - część 1 pompy przenośne"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Usługa opróżniania i transportu ścieków bytowych z SP Wola Kruszyńska / 2025
- "Usługa opróżniania i porządkowania nieruchomości pozostających w administrowaniu lub zarządzaniu Zarządu Mienia m. st. Warszawy"
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Usługa odbioru odpadów komunalnych oraz niebezpiecznych z terenu Zakładu Karnego we Włocławku
- "Usługa czyszczenia i konserwacji separatorów wraz z unieszkodliwieniem odpadów"
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.