eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłków › Dostawa odczynników chemicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników chemicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Administracyjno-Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230296241

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miłków

1.5.2.) Miejscowość: Miłków

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-535

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757131048

1.5.8.) Numer faksu: 757131754

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@lbg.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-360def3f-7717-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników chemicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-360def3f-7717-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468936

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.270.1.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78898,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odczynniki do maszynowej izolacji DNA z materiału roślinnego
1. Macherey
-Nagel NucleoSpin Plant II 96 Zestaw NucleoSpin 96 Plant II – 24 x 96 (nr kat. 740663.24).
Zestaw umożliwiający przeprowadzenie 24x96 izolacji DNA z tkanek i komórek roślinnych, grzybów. Zestaw kompatybilny z posiadanym przez zamawiającego aparatem do izolacji epMotion 5075. Zestaw o następujących parametrach:
- materiał objętościowy < 100 mg tkanki roślinnej (mokrej) lub < 20 mg tkanki roślinnej (suchej);
- objętość elucji – 100-200 µl;
- pojemność wiązania – 30 µl;
- czas izolacji – ok. 1 godzina 1 płytka 96-dołkowa(z wyłączeniem etapu lizy komórkowej);
- możliwość przechowywania całego zestawu w temperaturze pokojowej;
- zestaw musi zawierać:
 dwa alternatywne bufory do lizy, jeden oparty na metodzie SDS, drugi – CTAB;
 bufor precypitacyjny;
 bufor wiążący;
 dwa uzupełniające się w działaniu bufor płuczące;
 dufor elucyjny;
 RNazę A w formie liofilizatu;
 zestaw stripów 8-próbkowych z wieczkami i zamykanymi statywami do lizy i elucji DNA;
 zestaw płytek 96-dołkowych ze złożem krzemionkowym do wiązania DNA;
 zestaw płytek 96-dołkowych do wymywania zanieczyszczeń;
 zestaw bloków 96-dołkowych o pojemności 2,1 ml/dołek, kształt dołka kwadratowy;
 zestaw folii uszczelniających;
- podręcznik użytkowania oryginalny (producenta) op. 1
Warunki dodatkowe
a. Okres ważności: minimum 12 miesięcy od daty dostawy;
b. Ze względu na czaso- i kosztochłonne procedury optymalizacyjne stacji izolacyjnej epMotion 5075 oraz konieczność zapewnienia powtarzalności wyników i ciągłości prac Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych;
c. Dostawa jednorazowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 22586,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odczynniki niezbędne do przeprowadzania elektroforezy kapilarnej oraz wizualizacji prób w analizatorach genetycznych firmy Applied Biosystems

1. POP-7 Polymer for 3500/3500xL Polimer POP-7 Polymer for 3500/3500xL (nr kat. producenta: 4393708):
- polimer umożliwiający przeprowadzenie elektroforezy kapilarnej w kapilarach o długości 36 cm lub 50 cm, podczas sekwencjonowania DNA oraz analizy fragmentów DNA w analizatorze genetycznym 3500 Genetic Analyzer;
- opakowanie rozpoznawalne przez system monitorowania czasu pracy
i daty ważności odczynników (RFID);
- objętość opakowania pozwala na rozdział min. 384 prób op. 4
2. Hi-Di Formamide Hi-Di Formamide (numer katalogowy producenta: 4311320):
- wysoce dejonizowany formamid przeznaczony do przeprowadzania elektroforezy kapilarnej w analizatorach genetycznych Applied Biosystems 3130 Genetic Analyzer (Applied Biosystems®, obecnie Life Technologies, rok produkcji 2007), długość kapilary 36 cm i 50 cm;
- pojemność opakowania 25 ml op. 2
3. GeneScan 600 LIZ Dye Size Standard v.2.0 GeneScan 600 LIZ Dye Size Standard v.2.0 (nr kat producenta: 4408399):
- standard wielkości, który może być wykorzystany w analizatorze genetycznym Applied Biosystems 3130 Genetic Analyzer oraz Applied Biosystems 3500 Genetic Analyzer; długość kapilary 36 cm i 50 cm;
- pojemność opakowania wystarczająca do przeprowadzenia 800 rozdziałów;
, 250, 260, 280, 300, 314, 320, 340, 360, 380, 400, 414, 420, 440, 460, 480, standard wielkości zawiera 36 wyznakowanych fragmentów o następujących długościach [pz]: 20, 40, 60, 80, 100, 114, 120, 140, 160, 180, 200, 214, 220, 240500, 514, 520, 540, 560, 580, 600.;
- ulepszona powtarzalność oraz zmniejszenie dysproporcji w wysokości poszczególnych pików przy zachowaniu analogii rozdziału względem GeneScan 600 LIZ Dye Size Standard op. 4
4. Cathode Buffer Container (CBC) Cathode Buffer Container (CBC) 3500 (nr kat. 4408256).
Bufor katodowy rekomendowany przez producenta analizatora genetycznego 3500 Genetic Analyzer do prawidłowego przeprowadzenia procesu elektroforezy kapilarnej w analizatorze genetycznym 3500 Genetic Analyzer;
- bufor znajdujący się w pojemniku składającym się z dwóch oddzielnych komór – lewej (czystej) i prawej (brudnej);
- format do bezpośredniego zainstalowania w aparacie;
- opakowanie rozpoznawalne przez system RFID aparatu;
- 4 sztuki w opakowaniu op. 3
Warunki dodatkowe
a. Okres ważności: minimum 2 miesiące od daty dostawy.
b. Ze względu na konieczność zapewnienia powtarzalności wyników i ciągłości prac Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych;
c. Dostawa jednorazowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 16574,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odczynniki do konserwacji okazów zielnikowych

1. Sulfo
-bursztynian dioktylu, sól sodowa Sulfobursztynian dioktylu, sól sodowa (dioctyl sulfosuccinate sodium salt do sporządzania roztworu konserwującego do okazów zielnikowych:
- czystość nie niższa niż CZDA;
- wzór sumaryczny: C20H37NaO7S;
- stan fizyczny: stały, woskowaty;
- kolor: biały;
- CAS: 577-11-7;
- pojemność opakowania 100 g op. 1
Warunki dodatkowe:
a. Okres ważności dla pozycji 1: minimum 12 miesięcy od daty dostawy;
b. Zamawiający dopuszcza opakowania innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości produktu;
c. Dostawa jednorazowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 279,41 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Składniki pożywek hodowlanych

1. Sacharoza Sacharoza do przygotowania pożywek do hodowli in vitro materiału biologicznego:
- CZDA;
- wzór sumaryczny: C12H22O11;
- stan fizyczny: kryształy lub biały proszek;
- kolor: bezbarwny;
- CAS: 57-50-1;
- rozpuszczalny w wodzie;
- pojemność opakowania 1,0 kg op. 5
2. Trehaloza
2 hydrat Trehaloza 2 hydrat do przygotowania pożywek do hodowli in vitro materiału biologicznego:
- CZDA;
- wzór sumaryczny: C12H22O11 · 2H2O;
- stan fizyczny: krystaliczny proszek;
- kolor: biały;
- CAS: 6138-23-4;
- rozpuszczalny w wodzie;
- pojemność opakowania: 500 g op. 2
3. Kwas giberelinowy Kwas giberelinowy do przygotowania pożywek do hodowli in vitro materiału biologicznego:
- zawartość nie mniej niż 90%;
- CAS: 77-06-5;
- stan fizyczny: proszek;
- kolor: biały;
- wzór sumaryczny: (GA3) C19H22O6
- pojemność opakowania: 5 g op. 4
Warunki dodatkowe:
a. Okres ważności: minimum 24 miesiące od daty dostawy;
b. Zamawiający dopuszcza opakowania innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości produktu;
c. Dostawa jednorazowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 3597,70 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Składniki pożywek hodowlanych
1. Phyto Agar Phyto Agar do przygotowania pożywek do hodowli in vitro materiału biologicznego:
- CAS: 9002-18-0
- siła żelowania > 950 - 1050 g/cm2
- wilgotność < 18 %
- zawartość popiołu < 3.5 %
- stan fizyczny: proszek;
- kolor: białawy;
- pojemność opakowania: 1 kg op. 7
Warunki dodatkowe:
a. Okres ważności: minimum 24 miesiące od daty dostawy;
b. Zamawiający dopuszcza opakowania innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości produktu;
c. Dostawa jednorazowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 5592,86 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Składniki pożywek hodowlanych – mieszanina WPM

1. McCown’s Woody Plant Basal Salt Mixture McCown’s Woody Plant Basal Salt Mixture- opis:
- synonim: WPM;
- mieszanina podstawowa soli do hodowli roślin drzewiastych;
- postać: proszek;
- pojemność 1 opakowania wystarczająca na sporządzenie 1 l pożywki;
- nie gorszy niż: M6774-1L, Sigma Aldrich. op. 30
Warunki dodatkowe:
a. Okres ważności: minimum 12 miesięcy od daty dostawy;
b. Zamawiający dopuszcza opakowania innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości produktu;
c. Dostawa jednorazowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozpuszczalniki organiczne
1. Alkohol etylowy 96 % (etanol) Alkohol etylowy 96% (etanol):
- CAS: 64-17-5;
- wzór sumaryczny: C2H5OH;
- postać: bezbarwna, klarowna ciecz;
- masa molowa: 46,07 g/mol;
- czystość: CZDA;
- do sterylizacji materiału biologicznego, powierzchni laboratoryjnych, oraz jako składnik buforów izolacyjnych;
- opakowanie: 0,5 l op. 30
2. Izopropanol (2- propanol) cz C3H8O
• Stan fizyczny: ciecz;
• Kolor: bezbarwny;
• Zapach: alkoholowy;
• pH: obojętny;
• Temperatura topnienia:-89 oC;
• Temperatura wrzenia: 82oC;
• Temperatura samozapłonu: 17 oC;
• Lepkość dynamiczna: 0,43mPa*s;
• Prężność pary 2,2kPa(20 oC);
• Gęstość (20oC) 0,78 g/ml;
• Rozpuszczalny w wodzie;
• Pojemność opakowania 5 l;
2 sztuki.

Warunki dodatkowe:
a. Okres ważności minimum 24 miesiące od daty dostawy;
b. Zamawiający dopuszcza opakowania innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości produktu;
c. Dostawa jednorazowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 2096,04 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8) Enzymy ekstrakcyjne
1. FastDigest TaqI FastDigest TaqI (nr kat. FD0674):
- enzym restrykcyjny przecinający DNA w miejscu T^CGA;
- optymalna temperatura trawienia 65°C
- zestaw zawiera bufor umożliwiający szybkie trawienie DNA w ciągu 5-15 minut oraz następujących etapów analiz;
- zestaw zawiera FastDigest Green Buffer z odczynnikiem pomiaru gęstości i dwa barwniki pozwalające na bezpośrednie nanoszenie produktów reakcji trawienia na żele
- opakowanie wystarcza na przeprowadzenie 400 reakcji op. 2
Warunki dodatkowe:
a. Okres ważności minimum 6 miesięcy od daty dostawy;
b. Ze względu na czaso- i kosztochłonne procedury optymalizacyjne oraz konieczność zapewnienia powtarzalności wyników i ciągłości prac Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych;
c. Dostawa jednorazowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 622,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Barwniki do oceny żywotności nasion
1. 2,3,5-trifenylotetrazoliowy chlorek (C19H15N4Cl) cz.d.a. • Wzór chemiczny: C19H15N4CI;
• Forma: ciało stałe;
• Kolor: biały do żółtawego;
• Temperatura topnienia: rozkład w 243°C;
• Ciężar nasypowy: około 230kg/m3;
• Rozpuszczalność w wodzie: około 150g/l (25°C);
• Rozpuszczalność w rozpuszczalnikach
organicznych: etanol -350g/l (20°C);
• Pojemność opakowania: 10 g. szt. 50
Warunki dodatkowe:
a. Okres ważności minimum 24 miesiące od daty dostawy;
b. Dostawa jednorazowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 25150,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4305,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25571,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19564,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqua Lab A. Sierzputowski i Wspólnicy Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242445688

7.3.3) Ulica: Zabłocka

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-194

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19564,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19357,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33603,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19357,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Life Technologies Polska Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180039931

7.3.3) Ulica: Bonifraterska

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-203

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19357,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Odczynniki Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342813123

7.3.3) Ulica: Morawa

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-353

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2189,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15073,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2189,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Alchem Grupa" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435

7.3.3) Ulica: Polna

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2189,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4175,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7749,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4175,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Garańczuk "Multichem"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941015357

7.3.3) Ulica: Kleczkowska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-227

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4175,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1202,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3136,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1202,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Alchem Grupa" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435

7.3.3) Ulica: Polna

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1202,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2061,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4937,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2437,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Garańczuk "Multichem"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941015357

7.3.3) Ulica: Kleczkowska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-227

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2437,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 680,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1375,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 680,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIfe Technologies Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180039931

7.3.3) Ulica: Bonifraterska

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-203

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 680,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6334,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6334,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Garańczuk "Multichem"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941015357

7.3.3) Ulica: Kleczkowska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-227

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6334,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.