Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00496475/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00497018/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00510012/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00516962/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia ulicznego w Starachowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06a5d90a-07e4-4a8c-a711-a2bdae323f5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia ulicznego w Starachowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06a5d90a-07e4-4a8c-a711-a2bdae323f5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037335/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja oświetlenia ulicznego - Wymiana opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy oświetleniowe na terenie Gminy Starachowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496475
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.50.2024.SD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Starachowice, poprzez wymianę nieefektywnych energetycznie opraw oświetleniowych na oprawy w technologii LED w ramach zadania pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Starachowice”. Zadanie obejmuje wymianę nieenergooszczędnych opraw oświetlenia ulic, dróg lub innych miejsc publicznych w Gminie Starachowice na nowe oprawy typu LED. Liczba opraw, która zostanie wymieniona wynosi 194 sztuk w szczególności; 86 szt. opraw parkowych, 62 szt. opraw drogowych oraz 46 szt. opraw zwieszanych
o sumarycznej mocy wszystkich opraw LED wynoszącej max. 8,3 kW. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do zagospodarowania powstałych odpadów oraz uporządkowania terenu po zakończeniu prowadzenia prac montażowych. Wykonawca zapewnia udział w realizacji zamówienia osób posiadających odpowiednie doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia, a także ponosi odpowiedzialność za powstałe
w trakcie realizacji zamówienia szkody.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia z załącznikami.
Obiekt powstały w wyniku realizacji niniejszego zamówienia (wymiana opraw oświetleniowych), przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników, w szczególności ułatwi poruszanie się osobom z niepełnosprawnością wzrokową.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. wykonanie czynności ogólnobudowlanych, montażowych oraz instalacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31223000-5 - Oprawy do lamp
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawieart. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych - wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu tj.:
1) Oferta Wykonawcy MK – ENERGY REALIZACJA INWESTYCJI Marcin Kamiński, Ludwinów 79, 26-624 Ludwinów, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ww. ustawy – wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, tj. Wykonawca wniósł wadium przelewem na konto bankowe wskazane przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert co jest niezgodne z art. 97 ust. 5 ww. ustawy i zapisami pkt. 10 SWZ tj. wadium należało wnieść przed upływem terminu składania ofert czyli dnia 03.10.2024 r. do godziny 11.00, z takim wyprzedzeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego). Wadium wniesione przez ww. Wykonawcę wpłynęło na rachunek Zamawiającego w dniu 03.10.2024 r. o godzinie 11:53, co potwierdza pisemna informacja Referatu Księgowości Budżetowej.
2) Oferta Wykonawcy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE „ELEKTROINSTALATOR” Bartosz Bukowski, ul. Opatowska 31, 26-010 Bodzentyn, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ww. ustawy - wadium zostało wniesione
w sposób nieprawidłowy, tj. Wykonawca nie załączył do oferty gwarancji ubezpieczeniowej zapłaty wadium, a jedynie dokument potwierdzający jej wystawienie, zaś zgodnie pkt. 10 SWZ w przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu oryginał gwarancji w postaci dokumentu elektronicznego. Dowodem wniesienia wadium jest oryginał gwarancji, którą Zamawiający dysponuje i na podstawie której może dochodzić swoich roszczeń.
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- "Przebudowa dwupoziomowego parkingu dworca autobusowego w Starachowicach polegająca na wydzieleniu poczekalni i toalet dla podróżnych oraz zaplecza socjalnego dla kierowców"...
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1789T (0614T) przez wieś Kuczów" - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID
- Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej powiatu starachowickiego
- Rewitalizacja bazy oświatowej na południu Starachowic (Szkoła Podstawowa nr 6 i Szkoła Podstawowa nr 13). Część 1-2
więcej: przetargi w Starachowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.