eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzDostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej dla PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej dla PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830338452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158323679

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkim.sandomierz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_sandomierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej dla PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64108886-53d3-44fc-accb-3cc3020f53e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548301

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478121

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWiK/3440/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 425279,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia będą dostawy armatury wodociągowej i kanalizacyjnej dla PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Część pierwsza zamówienia: Dostawa armatury wodociągowej dla PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części pierwszej został zawarty
w załączniku nr 8 do SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania opcji w oparciu o art. 441 ustawy Pzp polegającej na zwiększeniu ilości dostarczanej armatury wodociągowej o łącznej wartości maksymalnie do 20% wartości zamówienia netto określonego w ofercie Wykonawcy na podstawie wypełnionego formularza cenowego - Załącznik nr 2 do SWZ (część pierwsza). Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku wzrostu zapotrzebowania na armaturę wodociągową w stosunku do założeń przyjętych w Załączniku nr 2 do SWZ (część pierwsza).
Realizacja opcji będzie podlegać następującym warunkom i wymaganiom:
1) Realizacja opcji wymagać będzie zgłoszenia do Wykonawcy takiego zlecenia w formie elektronicznej,
2) Zgłoszenie będzie dokonane z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem w stosunku do planowanego terminu realizacji,
3) Zakres realizacji opcji będzie dotyczyć jedynie przedmiotu zamówienia wycenionego
w ofercie przez Wykonawcę w formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ,
4) Wynagrodzenie Wykonawcy będzie oparte na kalkulacji cenowej wskazanej w formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42131230-7 - Zawory zasuwowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131160-5 - Hydranty

44470000-5 - Wyroby z żeliwa

44163240-4 - Łączniki do przewodów rurowych

4.5.5.) Wartość części: 288923,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia będą dostawy armatury wodociągowej i kanalizacyjnej dla PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Zamawiający w ramach tego postępowania dzieli zamówienie na dwie części.
Część druga zamówienia: Dostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej dla PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części drugiej został zawarty
w załączniku nr 8 do SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania opcji w oparciu o art. 441 ustawy Pzp polegającej na zwiększeniu ilości dostarczanej armatury wodociągowej i kanalizacyjnej o łącznej wartości maksymalnie do 20% wartości zamówienia netto określonego w ofercie Wykonawcy na podstawie wypełnionego formularza cenowego - Załącznik nr 2 do SWZ (część druga). Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku wzrostu zapotrzebowania na armaturę wodociągową i kanalizacyjną w stosunku do założeń przyjętych w Załączniku nr 2 do SWZ (część druga).
Realizacja opcji będzie podlegać następującym warunkom i wymaganiom:
1) Realizacja opcji wymagać będzie zgłoszenia do Wykonawcy takiego zlecenia w formie elektronicznej,
2) Zgłoszenie będzie dokonane z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem w stosunku do planowanego terminu realizacji,
3) Zakres realizacji opcji będzie dotyczyć jedynie przedmiotu zamówienia wycenionego w ofercie przez Wykonawcę w formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ,
4) Wynagrodzenie Wykonawcy będzie oparte na kalkulacji cenowej wskazanej w formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44167110-2 - Kołnierze

44470000-5 - Wyroby z żeliwa

4.5.5.) Wartość części: 136356,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341601,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341601,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341601,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Armatury HAWLE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630244674

7.3.3) Ulica: Piaskowa 9

7.3.4) Miejscowość: Koziegłowy

7.3.5) Kod pocztowy: 60-028

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341601,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116252,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116252,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116252,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAKAMA.PL Katarzyna Piast, Małgorzata Zapła S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 541123005

7.3.3) Ulica: Kongresowa 7

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-672

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116252,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.