Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00478121/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej dla PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830338452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158323679
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkim.sandomierz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_sandomierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej dla PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64108886-53d3-44fc-accb-3cc3020f53e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478121
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWiK/3440/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 425279,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia będą dostawy armatury wodociągowej i kanalizacyjnej dla PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.Część pierwsza zamówienia: Dostawa armatury wodociągowej dla PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części pierwszej został zawarty
w załączniku nr 8 do SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania opcji w oparciu o art. 441 ustawy Pzp polegającej na zwiększeniu ilości dostarczanej armatury wodociągowej o łącznej wartości maksymalnie do 20% wartości zamówienia netto określonego w ofercie Wykonawcy na podstawie wypełnionego formularza cenowego - Załącznik nr 2 do SWZ (część pierwsza). Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku wzrostu zapotrzebowania na armaturę wodociągową w stosunku do założeń przyjętych w Załączniku nr 2 do SWZ (część pierwsza).
Realizacja opcji będzie podlegać następującym warunkom i wymaganiom:
1) Realizacja opcji wymagać będzie zgłoszenia do Wykonawcy takiego zlecenia w formie elektronicznej,
2) Zgłoszenie będzie dokonane z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem w stosunku do planowanego terminu realizacji,
3) Zakres realizacji opcji będzie dotyczyć jedynie przedmiotu zamówienia wycenionego
w ofercie przez Wykonawcę w formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ,
4) Wynagrodzenie Wykonawcy będzie oparte na kalkulacji cenowej wskazanej w formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42131230-7 - Zawory zasuwowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42131160-5 - Hydranty
44470000-5 - Wyroby z żeliwa
44163240-4 - Łączniki do przewodów rurowych
4.5.5.) Wartość części: 288923,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia będą dostawy armatury wodociągowej i kanalizacyjnej dla PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.Zamawiający w ramach tego postępowania dzieli zamówienie na dwie części.
Część druga zamówienia: Dostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej dla PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części drugiej został zawarty
w załączniku nr 8 do SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania opcji w oparciu o art. 441 ustawy Pzp polegającej na zwiększeniu ilości dostarczanej armatury wodociągowej i kanalizacyjnej o łącznej wartości maksymalnie do 20% wartości zamówienia netto określonego w ofercie Wykonawcy na podstawie wypełnionego formularza cenowego - Załącznik nr 2 do SWZ (część druga). Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku wzrostu zapotrzebowania na armaturę wodociągową i kanalizacyjną w stosunku do założeń przyjętych w Załączniku nr 2 do SWZ (część druga).
Realizacja opcji będzie podlegać następującym warunkom i wymaganiom:
1) Realizacja opcji wymagać będzie zgłoszenia do Wykonawcy takiego zlecenia w formie elektronicznej,
2) Zgłoszenie będzie dokonane z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem w stosunku do planowanego terminu realizacji,
3) Zakres realizacji opcji będzie dotyczyć jedynie przedmiotu zamówienia wycenionego w ofercie przez Wykonawcę w formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ,
4) Wynagrodzenie Wykonawcy będzie oparte na kalkulacji cenowej wskazanej w formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44167110-2 - Kołnierze
44470000-5 - Wyroby z żeliwa
4.5.5.) Wartość części: 136356,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341601,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341601,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341601,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Armatury HAWLE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630244674
7.3.3) Ulica: Piaskowa 9
7.3.4) Miejscowość: Koziegłowy
7.3.5) Kod pocztowy: 60-028
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA ARMATURY HAWLE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA ARMATURY HAWLE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341601,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116252,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116252,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116252,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAKAMA.PL Katarzyna Piast, Małgorzata Zapła S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 541123005
7.3.3) Ulica: Kongresowa 7
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-672
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAKAMA.PL Katarzyna Piast, Małgorzata Zapała spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
BAKAMA.PL Katarzyna Piast, Małgorzata Zapała spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116252,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Specjalistycznego Ducha Świętego w Sandomierzu
- "Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Sandomierz" w skład którego wchodzi: Część 1 (...) i Część 2 (...).
- USŁUG A UBEZPIECZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W SANDOMIERZU SP. Z O.O.
- Realizacja robót budowlanych pn.: "Modernizacja ulicy Akacjowej w Sandomierzu"
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej oraz uczestników Domów Dziennego Pobytu w Sandomierzu
- Zakup żywności dla potrzeb Bursy Szkolnej w Sandomierzu na 2026 rok
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wewnętrznej instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Wrzosowej 44 w Kielcach w ramach zadania inwestycyjnego: "Budowa wewnętrznej instalacji klimatyzacji..."
- Dostawa hydrantów dla potrzeb GZGK Sochaczew w ramach zadania pn. Modernizacja Sieci Wodociągowych w Gminie Sochaczew
- Dostawa zasuw i obudów do zasuw dla potrzeb GZGK Sochaczew w ramach zadania pn. Modernizacja Sieci Wodociągowych w Gminie Sochaczew
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Dostawa agregatów głębinowych wraz z osprzętem (rurociągi, kable zasilajace i sterownicze, wyposażenie technologiczne).
więcej: Hydranty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





