Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00557074/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
- 2024/BZP 00561499/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
- 2025/BZP 00086899/01 - Wynik z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
(DFP.271.170.2024.ADB) Dostawa materiałów technicznych i elektrycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 36
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 78 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aburszczan@su.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.su.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(DFP.271.170.2024.ADB) Dostawa materiałów technicznych i elektrycznych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f861b14c-4478-46e3-94b0-92b9ad63ab20
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007586/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Materiały techniczne i elektryczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9992643.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow.
2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania, zmiany i wycofania ofert, oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
6. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
7. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
9. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania plików w
komunikacji elektronicznej znajdują się w pkt. 11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawiera załącznik do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zawiera załącznik do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DFP.271.170.2024.ADB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 510000,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 357477,40 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Statecznik elektroniczny do opraw jarzeniowych 2x36W - 30 szt.
2. Statecznik elektroniczny do opraw jarzeniowych 4x18W - 20 szt.
3. Statecznik elektroniczny do opraw jarzeniowych 1X54-58W/220-240V - 50 szt.
4. Starter zapłonnik do świetlówek będący własnością SU STARTER S10 4-65W - 100 szt.
5. Starter zapłonnik do świetlówek będący własnością SU STARTER S2 4-22W - 100 szt.
6. UKŁAD ZAPŁONOWY 100-400W LAMPOWY SODOWY - 10 szt.
7. PRZEWÓD OMY 3X1,0 - 100 mb
8. PRZEWÓD OMY 3X1,5 - 100 mb
9. PRZEWÓD YDY 3X2,5/750V - 1 300 mb.
10. PRZEWÓD YDY 5X2,5/750V - 100 mb
11. PRZEWÓD YDY 3X1,5/750V - 1 300 mb
12. PRZEWÓD YDY 5X4 /750V - 100 mb
13. PRZEWÓD YDY 5X6 /750V - 100 mb
14. PRZEWÓD YDY 5X10/750V - 100 mb
15. PRZEWÓD YDYP 3X1,5/750V - 700 mb
16. PRZEWÓD YDYP 3X2,5/750V - 700 mb
17. PRZEWÓD OW 3X2,5/750V - 100 mb
18. PRZEWÓD OW 5X2,5/750V - 100 mb
19. PRZEWÓD UTP kat.5e 4X2X0,5 DRUT miedziany - 10000 mb
20. PRZEWÓD UTP kat.6 4X2X0,5 DRUT miedziany - 10000 mb
21. GNIAZDO HERMETYCZNE podwójne z uziemieniem n/t - 50 szt.
22. GNIAZDO HERMETYCZNE POJEDYNCZE z uziemieniem n/t - 30 szt.
23. GNIAZDO P/T POJEDYNCZE białe z uziemieniem 16A, 250V, zaciski śrubowe, kompatybilne z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 200 szt.
24. GNIAZDO P/T PODWÓJNE białe z uziemieniem - 100 szt.
25. GNIAZDO Z/U BIAŁE - UCHYLNA OSŁONA, IP44 lub równoważny, 16A, 250V, zaciski śrubowe, kompatybilne z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 50 szt.
26. GNIAZDO SIŁOWE 5P-16A, stałe - 3 szt.
27. GNIAZDO TABLICOWE SKOŚNE 16A 5P 400V /80X97/ CZERWONE IP44- 5 szt.
28. GNIAZDO SIŁOWE 5P-32A , stałe - 3 szt.
29. "Oprawa hermetyczna 2x36W OPK-236 IP65 bądź oprawy na tuby ledowe lub wersji led o tych samych wymiarach i parametrach - 5 szt.
30. Oprawa świetlówkowa do sufitów podwieszanych klosz mleczny 4 X 18W o wymiarach 60cm x 60cm bądź oprawy na tuby ledowe lub wersji led o tych samych wymiarach i parametrach - 5 szt.
31. Oprawa świetlówkowa rastrowa 4 x 18 W do sufitów podwieszanych o wymiarach 60cm x 60cm bądź oprawy na tuby ledowe lub wersji led o tych samych wymiarach i parametrach - 10 szt.
32. Oprawa świetlówkowa natynkowa 2x 36 W klosz opalizowany na świetlówki liniowe T8 bądź oprawy na tuby ledowe lub wersji led o tych samych wymiarach i parametrach - 20 szt.
33. Oprawa świetlówkowa 2x28W liniowa, aluminium, na świetlówki T5 podwieszana, możliwość regulacji wysokości wraz z kpl. Zawiesi bądź oprawy na tuby ledowe lub wersji led o tych samych wymiarach i parametrach - 20 szt.
34. Gniazdo gumowe 16A proste IP44 lub równoważne z uziemieniem przenośne - 5 szt.
35. Plafoniera natynkowa 1x75W E27 Ikl. 230V IP44 lub równoważne - kolor biały, klosz matowy biały, średnica klosza 300 mm - 10 szt.
36. PUSZKA P/T 60 MM DO ZESTAWÓW - 100 szt.
37. PUSZKA P/T 60 MM DO ZESTAWÓW POGŁĘBIANA - 100 szt.
38. PUSZKA P/T 80 MM - 10 szt.
39. PUSZKA P/T 60MM PKD 60 DO SUCHEGO TYNKU - 100 szt.
40. PUSZKA N/T Hermetyczna kwadratowa 75 X 75 X 40 MM IP54 - 100 szt.
41. PUSZKA N/T Hermetyczna kwadratowa 100 X 100 X 50 MM IP54 - 30 szt.
42. "Ramka 1- krotna – kompatybilna z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 200 szt.
43. "Ramka 2 - krotna – kompatybilna z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 100 szt.
44. "Ramka 3 - krotna – kompatybilna z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 200 szt.
45. "Ramka 4 - krotna – kompatybilna z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 100 szt.
46. "Ramka 5 - krotna – kompatybilna z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 200 szt.
47. Rozdzielnica elektryczna modułowa natynkowa IP40 lub równoważne, drzwi przeźroczyste 3x12 mod - 1 szt.
48. ROZŁĄCZNIK FR-103 63A - 2 szt.
49. Rura kablowa RL22 biała 3 metry - 20 szt.
50. Rura kablowa RL28 biała 3 metry - 20 szt.
51. Uchwyt UZ 22 biały - 100 szt.
52. Uchwyt UZ 28 biały - 100 szt.
53. Złączka ZCLF 22 biała - 50 szt.
54. Złączka ZCLF 28 biała - 50 szt.
55. Wkładka topikowa WTS 10A - 20 szt.
56. Wkładka topikowa WTS 16A - 20 szt.
57. Wkładka topikowa WTS 20A - 20 szt.
58. Wkładka topikowa WTS 25A - 20 szt.
59. Wkładka bezpiecznikowa NH00 20A - 10 szt.
60. Wkładka bezpiecznikowa NH00 25A - 10 szt.
61. Wkładka bezpiecznikowa NH00 32A - 10 szt.
62. Wkładka bezpiecznikowa NH00 63A - 10 szt.
63. Wkładka bezpiecznikowa NH00 100A - 10 szt.
64. Wkładka bezpiecznikowa NH00 160A - 10 szt.
65. Wkładka bezpiecznikowa NH2C 32A - 10 szt.
66. Wkładka bezpiecznikowa NH2C 63A - 10 szt.
67. Wkładka bezpiecznikowa NH2C 80A - 10 szt.
68. Wkładka bezpiecznikowa NH2C 100A - 10 szt.
69. Wkładka bezpiecznikowa NH2C 160A - 10 szt.
70. Wkładka bezpiecznikowa NH2C 200A - 10 szt.
71. Wkładka bezpiecznikowa NH2C 250A - 10 szt.
72. WTYCZKA SIŁOWA 32A 5 BOLCE - 3 szt.
73. WTYCZKA SIŁOWA 16A 5 BOLCE - 3 szt.
74. WTYCZKA 1-fazowa 16A z uziemieniem, wersja kątowa - 50 szt.
75. WYŁĄCZNIK HERMETYCZNY POJEDYŃCZY.WNT-100C N/T - 10 szt.
76. WYŁĄCZNIK HERMETYCZNY PODWÓJNY.WNT-100C N/T - 10 szt.
77. WYŁĄCZNIK HERMET.PRZYCISK-DZWON. WNT-101C - 5 szt.
78. WYŁĄCZNIK P/T PODWÓJNY Z KLAWISZAMI kompatybilny z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 100 szt.
79. WYŁĄCZNIK P/T POJEDYNCZY Z KLAWISZAMI kompatybilny z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 100 szt.
80. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 B-10A - 10 szt.
81. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 B-16A - 10 szt.
82. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 B-20A - 10 szt.
83. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 B 25A - 10 szt.
84. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 C-10A - 10 szt.
85. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 C-16A - 10 szt.
86. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 C-20A - 10 szt.
87. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 C-25A - 10 szt.
88. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-302B-10A - 5 szt.
89. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-302B-16A - 5 szt.
90. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303B-16A - 5 szt.
91. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 C-16A - 5 szt.
92. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 B-20A - 5 szt.
93. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 C-20A - 5 szt.
94. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 B-25A - 5 szt.
95. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 C-25A - 5 szt.
96. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 B-32A - 5 szt.
97. WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 C-32A - 5 szt.
98. PRZEKAŹNIK BISTABILNY PB-301 16A / PB-401 16A 2 szt.
99. SZYNA ŁĄCZENIOWA DO APARATURY MODUŁOWEJ 12 MOD - 3 FAZOWE, prąd znamionowy - 63A - 2 szt.
100. WYŁĄCZNIK RÓŻNICOWO-PRĄD.P304 25A 30MA - 3 FAZOWY - 3 szt.
101. WYŁĄCZNIK RÓŻNICOWO-PRĄD.P304 40A 30MA - 3 FAZOWY - 3 szt.
102. WYŁĄCZNIK RÓŻNICOWO-PRĄD.P302 25A 30MA - 1 FAZOWY - 5 szt.
103. Wyłącznik Różnicowo-prądowy z członem nadprądowym 1P+N 6kA B 16A/30mA Typ AC - 20 szt.
104. TAŚMA IZOLACYJNA MULTICOLOR - 300 szt.
105. Taśma kablowa 300x5 mm (100szt) - 100 opak.
106. Taśma kablowa 150x3 mm (100szt) - 50 opak.
4.2.5.) Wartość części: 102407,40 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Listwa elektroinstalacyjna PCV - 16x10 mm - 30 szt.
2. Listwa elektroinstalacyjna PCV - 20x18 mm - 30 szt.
3. Listwa elektroinstalacyjna PCV -25x15 mm - 50 szt.
4. Listwa elektroinstalacyjna PCV -60x25 mm - 50 szt.
5. Listwa elektroinstalacyjna PCV -60x40 mm - 50 szt.
6. Listwa elektroinstalacyjna PCV - 60x90 mm - 50 szt.
7. LISTWA ZACISKOWA LZ 2,5 MM - 20 szt.
8. LISTWA ZACISKOWA LZ 4 MM - 20 szt.
9. LISTWA ZACISKOWA LZ 6 MM - 20 szt.
10. LISTWA ZACISKOWA LZ 10 MM - 20 szt.
11. ZAMEK SZYFROWY - 3 szt.
12. Oprawka plastikowa E-14 z pierścieniem - 10 szt.
13. Oprawka plastikowa E-27 z pierścieniem - 10 szt.
14. Złączka wago 4 polowa 2,5 mm, z dźwigniami zwalniającymi na przewód typu drut lub linka - 500 szt.
15. Złączka wago 3 polowa 2,5 mm z dźwigniami zwalniającymi na przewód typu drut lub linka - 500 szt.
16. Złączka wago 5 polowa 2,5 mm z dźwigniami zwalniającymi na przewód typu drut lub linka - 300 szt.
17. Symetryczny, rewersyjny, uniwersalny zaczep elektromagnetyczny z regulacją zapadki w zakresie 3 mm lub elektrozaczepy z serii R 4 i R5 - 10 szt.
18. Symetryczny, uniwersalny zaczep elektromagnetyczny z regulacją zapadki w zakresie 3 mm lub elektrozaczepy z serii R 4 i R5 - 10 szt.
19. Dzwonek bezprzewodowy - 20 szt.
20. OPRAWA PANEL LED 36W,barwa neutralna 4000K,3600lm do sufitów podwieszanych o wymiarach 60cm x 60cm - 100 szt.
21. Ramka do montażu N/T PANEL LED 36W, o wymiarach 60cm x 60cm kolor biały - 20 szt.
22. Wkładka topikowa D01 gL/gG 16A - 20 szt.
23. Wkładka topikowa D02 gL/gG 20A - 20 szt.
24. Wkładka topikowa D02 gL/gG 25A - 20 szt.
25. Wkładka topikowa D02 gL/gG 32A - 20 szt.
26. Wkładka topikowa D02 gL/gG 50A - 20 szt.
27. Wkładka topikowa D02 gL/gG 63A - 20 szt.
28. Oprawa downlight UFFO 245.LED 830 2250lm OPAL 30W IP40 BIAŁA - 10 szt.
29. Wtyczka gumowa 16A, IP44 lub równoważne, 1 fazowa 5 szt.
30. Przycisk pojedynczy zwierny bez piktogramu (moduł) 10AX, 250V, szybkozłącza; biały kompatybilny z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 30 szt.
31. Przycisk podwójny zwierny, dwuobwodowy: 2 wejścia, 2 wyjścia (moduł) 16AX, 250V, szybkozłącza; biały, kompatybilny z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 30 szt.
32. PUSZKA P/T 60MM PKD 60 DO SUCHEGO TYNKU 2 KROTNA - 50 szt.
33. PUSZKA P/T 60MM PKD 60 DO SUCHEGO TYNKU 3 KROTNA - 50 szt.
34. Wyłącznik różnicowoprądowy z członem nadprądowym CKN6-16/1/1N/B/003, typ AC, 30mA kompatybilny z będącym własnością SU urządzeniem firmy EATON - 30 szt.
35. Puszka natynkowa głęboka (40mm) - element rozszerzający do puszki PSC/11 do ramek wielokrotnych; biały, kompatybilna z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 100 szt.
36. Puszka natynkowa głęboka (40mm) pojedyncza- element do puszki PSH/11, składana; biały, kompatybilna z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 50 szt.
37. Gniazdo wtyczkowe podwójne z uziemieniem (moduł), Σ16A, 250V, zaciski śrubowe; biały, kompatybilne z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 100 szt.
38. Gniazdo wtyczkowe z uziemieniem (moduł) 16A, 250V, zaciski śrubowe; kolor czerwony kompatybilne z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 30 szt.
39. Łącznik jednobiegunowy (moduł) 10AX, 250V, szybkozłącza; czerwony kompatybilny z będącym własnością SU osprzętem Simon Basic Standard - 30 szt.
40. Lampa ewakuacyjna zasilana z będącą własnością SU baterii centralnej CrystalWay 220/45 CG-5-LUM22214 A - 20 szt.
41. Zasilacz lampy Led FLAT AC240V/DC33-40V (40-42W) - 200 szt.
42. Zasilacz taśmy Led AC254V/DC12V 30W - 150 szt.
43. Zasilacz taśmy Led AC254V/DC12V 50W - 100 szt.
44. Taśma Led w silikonie (8mmx5metrów) DC12V-60x2835 – 4,8W 4200K - 15 szt.
45. Gniazdo stałe z wyłącznikiem 0-1 16A 5P 400V + 2P+Z 230V IP44 - 5 szt.
46. Kabel instalacyjny typu skrętka kat. 7A S/FTP - 30000 mb
47. Panel porządkujący 19"" 1U - 40 szt.
48. Panel rozdzielczy 24xRJ45 1U bez modułów - 40 szt.
49. Moduł RJ45 keystone kat.6A beznarzędziowy - 2000 szt.
50. Pokrywa gniazd teleinformatycznych na Keystone płaska podwójna - 500 szt.
4.2.5.) Wartość części: 255070,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zgodnie z art. 274 ust. 4 ustawy Zamawiający nie wezwie do złożenia dokumentu, o którym mowa wyżej o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.2.3. SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego:Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcja lub/i wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (parametry wymagane).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego:Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcja lub/i wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (parametry wymagane).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty przekazywanej w postaci elektronicznej należy dołączyć następujące dokumenty w postaci elektronicznej, opatrzonej przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności:1.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
1.2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ.
1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ.
1.4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, w postaci elektronicznej opatrzonej przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności, lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1.4.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
1.4.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegółowe wymagania w tym przedmiocie zostały zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Reguluje wzór umowy stanowiący załącznik do specyfikacji.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-24 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-24 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-22
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa do Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie produktów farmaceutycznych (produktów żywieniowych - nr 2)
- Remont izolacji przeciwwodnych pawilonu A-2 AGH w Krakowie - etap I - DE-dzp.272-442/25
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych II
- Dostawa robota przemysłowego na potrzeby WEAiIB
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i margaryn dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenie usługi cateringowej w dniach 11.09.2025 - 12.09.2025r. dla uczestników konferencji konsorcjum EU Navigate.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.