Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00472935/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu międzychodzkiego w sezonie 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Międzychodzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 Stycznia 143
1.5.2.) Miejscowość: Międzychód
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 957488717
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.halasz@powiat-miedzychodzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatmiedzychodzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/powiat-miedzychodzki/postepowania/19411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu międzychodzkiego w sezonie 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e7e4013-00eb-46ef-9aa7-032dcfa3815a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044828/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie zimowe dróg powiatowych w sezonie 2025-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472935
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.272.05.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu międzychodzkiego w zakresie jezdni dróg, placów oraz parkingów. Zimowe utrzymanie dróg będzie wykonywane zgodnie z zasadami określonymi w opisach przedmiotów zamówienia, stanowiących załącznik do umowy z wykonawcą i na warunkach określonych w tej umowie. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Szacunkowa ilość prac została określona w opisach przedmiotu zamówienia: dla CZĘŚCI Nr 1, tj: miasto Międzychód i sąsiadujące miejscowości, dla CZĘŚCI Nr 2, tj: Gmina Międzychód oraz dla CZĘŚCI Nr 3: tj. Gminy Sieraków, Kwilcz oraz Chrzypsko Wielkie. Rzeczywista ilość wykonywanych prac będzie uzależniona od faktycznych potrzeb.W zakresie zadania nr 1
Zadanie 1 polega na realizacji usług zimowego utrzymania dróg na drogach powiatowych powiatu międzychodzkiego, położonych na terenie miasta Międzychód oraz miejscowościach sąsiadujących: Muchocin, Gorzycko Stare, Dzięcielin, Skrzydlewo, Kolno, Ławica.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do swz.
Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:
• zał. swz 1a OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 1.docx
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 37620,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu międzychodzkiego w zakresie jezdni dróg, placów oraz parkingów. Zimowe utrzymanie dróg będzie wykonywane zgodnie z zasadami określonymi w opisach przedmiotów zamówienia, stanowiących załącznik do umowy z wykonawcą i na warunkach określonych w tej umowie. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Szacunkowa ilość prac została określona w opisach przedmiotu zamówienia: dla CZĘŚCI Nr 1, tj: miasto Międzychód i sąsiadujące miejscowości, dla CZĘŚCI Nr 2, tj: Gmina Międzychód oraz dla CZĘŚCI Nr 3: tj. Gminy Sieraków, Kwilcz oraz Chrzypsko Wielkie. Rzeczywista ilość wykonywanych prac będzie uzależniona od faktycznych potrzeb.W zakresie zadania nr 2
Zadanie 2 polega na realizacji usług zimowego utrzymania dróg na drogach powiatowych powiatu międzychodzkiego, położonych na terenie gminy Międzychód, stanowiących dojazd do miejscowości: Dormowo, Głażewo, Gralewo, Mnichy, Łowyń, Lewice i Krzyżkówko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do swz.
4.2.2.1 Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:
• zał. swz 1b OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 2.docx
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 52434,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu międzychodzkiego w zakresie jezdni dróg, placów oraz parkingów. Zimowe utrzymanie dróg będzie wykonywane zgodnie z zasadami określonymi w opisach przedmiotów zamówienia, stanowiących załącznik do umowy z wykonawcą i na warunkach określonych w tej umowie. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Szacunkowa ilość prac została określona w opisach przedmiotu zamówienia: dla CZĘŚCI Nr 1, tj: miasto Międzychód i sąsiadujące miejscowości, dla CZĘŚCI Nr 2, tj: Gmina Międzychód oraz dla CZĘŚCI Nr 3: tj. Gminy Sieraków, Kwilcz oraz Chrzypsko Wielkie. Rzeczywista ilość wykonywanych prac będzie uzależniona od faktycznych potrzeb.W zakresie zadania nr 3
Zadanie 3 polega na realizacji usług zimowego utrzymania dróg na drogach powiatowych powiatu międzychodzkiego, położonych na terenie gmin: Sieraków, Kwilcz oraz Chrzypsko Wielkie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do swz.
Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:
• zał. swz 1c OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 3.docx
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 151881,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37369,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37369,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37369,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIWEL-TRANS Alicja Gierczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301241771
7.3.4) Miejscowość: Dormowo 6
7.3.5) Kod pocztowy: 64-426
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37369,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-01 do 2026-04-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52390,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52390,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52390,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIWEL_TRANS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301241771
7.3.4) Miejscowość: Doromowo 6
7.3.5) Kod pocztowy: 64-426
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52390,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-01 do 2026-04-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179172,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179172,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179172,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Handlowy "LECH" Michał Szymanek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300363957
7.3.4) Miejscowość: Upartowo 5
7.3.5) Kod pocztowy: 64-420
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Michał Szymanek - Zakład Usługowo Handlowy "LECH"
jakie przetargi wygrała firma
Michał Szymanek - Zakład Usługowo Handlowy "LECH"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179172,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-01 do 2026-04-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie w okresie 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Piłka-Zamyślin, 64-400 Międzychód, na rok 2026.
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w okresie od stycznia do marca 2025 roku
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Bobolice w 2026 roku
- CAŁOROCZNE LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA TERENIE ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
- Wykonanie zimowego utrzymania dróg i innych stref komunikacyjnych na terenie gminy i miasta Dzierzgoń w roku 2026
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2026
więcej: Usługi usuwania oblodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





