Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do szkół od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANIKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Janikowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@janikowo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.janikowo.bipgmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8cfeaea-663f-4041-8c79-6a9214c2fcef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00072577/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów do szkół od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/janikowo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/janikowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Janikowo z siedzibą pod adresem: ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo, zwane dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych p. Małgorzatę Kollas. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z nim poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: inspektor@cbi24.pl lub wysyłając korespondencję na adres: Inspektor Ochrony Danych Gminy Janikowo, ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Dowóz uczniów do szkół od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.”
4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1530 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 305 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. Wykonawcy nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.K.271.18.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 702281,80 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Część I: Dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych w Gminie Janikowo w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026r.
Przedmiotem zamówienia dla Części I jest usługa transportowa polegająca na dowożeniu i odwożeniu uczniów do szkół podstawowych: Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Janikowie, Szkoły Podstawowej im. Jana z Ludziska w Ludzisku, Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Broniewicach, Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Kołodziejewie oraz na dowożeniu i odwożeniu na basen na trasach zgodnych z Załącznikiem nr 8A do SWZ, w okresie 1 stycznia 2026 do 31 grudnia 2026 r.
4.2.5.) Wartość części: 527063,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 7. Wykonawca zobowiązany jest do obliczenia ceny za 1 km w następujący sposób:
Cof - cena oferenta za 1 km zgodnie ze złożoną ofertą
Cp - koszt oleju napędowego w cenie oferenta przy założonej cenie 4,629 zł/l netto
Cs - koszty stałe w cenie oferenta
Cof = Cp + Cs
Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szerzawach w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
Przedmiotem zamówienia dla Części II jest usługa transportowa polegająca na dowożeniu i odwożeniu uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szerzawach w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r. na trasie zgodnej z Załącznikiem nr 8B do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 175218,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 7. Wykonawca zobowiązany jest do obliczenia ceny za 1 km w następujący sposób:
Cof - cena oferenta za 1 km zgodnie ze złożoną ofertą
Cp - koszt oleju napędowego w cenie oferenta przy założonej cenie 4,629 zł/l netto
Cs - koszty stałe w cenie oferenta
Cof = Cp + Cs
Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie przepisów Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2025, 1490 t.j.). Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, określa, iż warunek ten zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
a) posiada minimum 3 autobusy (w tym minimum 1 autobus musi posiadać ma zabudowę do przewozu wózka inwalidzkiego z homologacją oraz najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzenie wózka do pojazdu) nie starsze niż z rocznika 2008, z minimalną ilością 40 miejsc siedzących dla pasażerów i minimum 1 bus nie starszy niż z rocznika 2016, dostosowany do przewozu co najmniej 20 osób.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp – Załącznik nr 6 do SWZ;
b. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 20 – Załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: c. Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. 2025, 1490 t.j.);
d. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 9 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 16 ust. 1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 3 SWZ.
3) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 16 ust. 5 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki wprowadzania zmian do umowy zostały określone we wzorze umowy - istotnych postanowieniach umownych, tj. załącznik nr 5 do umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-20 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/janikowo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-20 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-19
INNE PRZETARGI JANIKOWO
więcej: przetargi JANIKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy szkolne do placówek oświatowych
- "Jak ryba w wodzie" - nauka pływania dla klas III szkół podstawowych oraz klas sportowych szkół podstawowych - przewóz uczniów na zajęcia
- Pobyt studentów i kadry dydaktycznej w ośrodku narciarskim w celu realizacji zajęć : Sporty śnieżne - narciarstwo obóz WKFiB ANS w Nowym Sączu w okresie między 08.01.-31.01.26 r.
- Dowóz uczniów do szkół od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Dowóz uczniów do szkół Gminy Klembów
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy Korycin w formie zakupu biletów miesięcznych w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





