Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00475394/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Zielonej Górze i Żaganiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO ZIELONEJ GÓRZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970703845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 4B
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-339
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68-4765370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgora@wordy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgora.wordy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd7d3d45-0489-4a9a-aae7-089947423f3e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Wojewódzka osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Organizowanie i przeprowadzanie egzaminów państwowych sprawdzających kwalifikacje kandydatów na kierowców i kierowców , prowadzenie kursów i szkoleń, wykonywanie innych zadań z zakresu BRD.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Zielonej Górze i Żaganiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd7d3d45-0489-4a9a-aae7-089947423f3e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00356705/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Bezgotówkowa dostawa paliwa do pojazdów WORD Zielona Góra
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475394
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSA.25.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 358673,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2027 r. w tym:• dostawa benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości 20.000 litrów,
• dostawa oleju napędowego ON w ilości 20.000 litrów,
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 204110,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Żaganiu w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2027 r. w tym:• dostawa benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości 10.000 litrów,
• dostawa oleju napędowego ON w ilości 20.000 litrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 154562,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIRCLE K Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-00-01-083
7.3.3) Ulica: Puławska 86
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-603
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187154,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAN-POL Daniel Dworak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241706462
7.3.3) Ulica: Żarska 9
7.3.4) Miejscowość: Żagań
7.3.5) Kod pocztowy: 68-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141138,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych w 2026 r.
- Przewóz prób do badań laboratoryjnych na 2026 r.
- Przeprowadzenie kursu kelnerskiego I i II stopnia ( powiat krośnieński)
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, publikacji oraz gadżetów promocyjnych w ramach projektu pt. "Umiejętności tworzą możliwości"
- Przeprowadzenie kursu projektowania grafiki komputerowej i animacji ( powiat świebodziński)
- Przeprowadzenie kursu - AutoCAD poziom zaawansowany ( powiat zielonogórski)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy paliw silnikowych dla Gminy Porąbka w okresie 24 miesięcy
- Sukcesywny zakup paliw do pojazdów i maszyn należących do Zakładu Usług Komunalnych w Lubiczu Dolnym
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego ON i etyliny Pb 95 do pojazdów i urządzeń służbowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w 2026 roku
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej PSP w Wejherowie na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego B-7 w 2026 roku.
- Dostawa paliw na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





