Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00463797/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Śrem w miejscowości: Śrem ul. Heweliusza, ul. Kopernika, Bystrzek, Kadzewo, Błociszewo ul. Rolna, Niesłabin ul. Zielona - 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: gmina Śrem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1
1.5.2.) Miejscowość: Śrem
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612835225
1.5.8.) Numer faksu: 2835337
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@srem.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srem.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=0574735b-bf23-4e67-a66a-a910e9fdba761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Śrem w miejscowości: Śrem ul. Heweliusza, ul. Kopernika, Bystrzek, Kadzewo, Błociszewo ul. Rolna, Niesłabin ul. Zielona - 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a442aa23-df36-4a0b-8e9d-55904cc40903
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020607/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Modernizacja i rozbudowa oświetlenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463797
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BP.271.58.2025.IJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest:Budowa linii kablowej w miejscowości Śrem ul. Heweliusza. Długość linii kablowej wynosi 643(757) mb zgodnie z rys. E-01: 19 latarni ulicznych stanowiącym całość projektu budowlanego. Realizacja powyższych założeń przyjętych w projekcie ma na celu poprawę bezpieczeństwa w ruchu, komfort oraz estetykę.
W ramach budowy oświetlenia drogowego przewiduje się wykonanie następujących robót podstawowych:
- wykonanie wykopu,
- budowa linii kablowej oświetleniowej nn 0,4 kV,
- budowa słupów oświetleniowych,
- montaż opraw oświetleniowych LED przeznaczonych do oświetlania
dróg,
- wykonanie przepustów,
- wykonanie pomiarów elektrycznych oraz dokumentacji powykonawczej,
- przywrócenie terenu do stanu pierwotnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodny jest z opisami zawartymi w dokumentacji projektowej, który dotyczy przedmiotowego oświetlenia ulicznego, stanowiącej załącznik do SWZ.
Zastosowane nazwy producentów i produktów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze właściwości, parametry użytkowe, skład chemiczny jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.
3. W przypadku gdy w dokumentacji zamówienia wskazane zostały normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 177775 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest:Budowa linii kablowej w miejscowości Śrem ul. Kopernika. Długość linii kablowej wynosi 87 (105) mb zgodnie z rys. E-01: 3 latarnie uliczne stanowiące całość projektu budowlanego. Realizacja powyższych założeń przyjętych w projekcie ma na celu poprawę bezpieczeństwa w ruchu, komfort oraz estetykę.
W ramach budowy oświetlenia drogowego przewiduje się wykonanie następujących robót podstawowych:
- wykonanie wykopu,
- budowa linii kablowej oświetleniowej nn 0,4 kV,
- budowa słupów oświetleniowych,
- montaż opraw oświetleniowych LED przeznaczonych do oświetlania
dróg,
- wykonanie przepustów,
- wykonanie pomiarów elektrycznych oraz dokumentacji powykonawczej,
- przywrócenie terenu do stanu pierwotnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodny jest z opisami zawartymi w dokumentacji projektowej, który dotyczy przedmiotowego oświetlenia ulicznego, stanowiącej załącznik do SWZ
Zastosowane nazwy producentów i produktów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze właściwości, parametry użytkowe, skład chemiczny jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.
3. W przypadku gdy w dokumentacji zamówienia wskazane zostały normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 29254 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przdmiotem inwestycji jest:Budowa linii kablowej w miejscowości Bystrzek. Długość linii kablowej wynosi 156(189) mb zgodnie z rys. E-01: 6 latarni ulicznych stanowiących całość projektu budowlanego. Realizacja powyższych założeń przyjętych w projekcie ma na celu poprawę bezpieczeństwa w ruchu, komfort oraz estetykę.
W ramach budowy oświetlenia drogowego przewiduje się wykonanie następujących robót podstawowych:
- wykonanie wykopu,
- budowa linii kablowej oświetleniowej nn 0,4 kV,
- budowa słupów oświetleniowych,
- montaż opraw oświetleniowych LED przeznaczonych do oświetlania
dróg,
- wykonanie przepustów,
- wykonanie pomiarów elektrycznych oraz dokumentacji powykonawczej,
- przywrócenie terenu do stanu pierwotnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodny jest z opisami zawartymi w dokumentacji projektowej, który dotyczy przedmiotowego oświetlenia ulicznego, stanowiącej załącznik do SWZ.
Zastosowane nazwy producentów i produktów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze właściwości, parametry użytkowe, skład chemiczny jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.
3. W przypadku gdy w dokumentacji zamówienia wskazane zostały normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 58335 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest:Budowa linii kablowej w miejscowości Kadzewo. Długość linii kablowej wynosi 55(67) mb zgodnie z rys. E-01: 2 latarnie uliczne stanowiące całość projektu budowlanego. Realizacja powyższych założeń przyjętych w projekcie ma na celu poprawę bezpieczeństwa w ruchu, komfort oraz estetykę.
W ramach budowy oświetlenia drogowego przewiduje się wykonanie następujących robót podstawowych:
- wykonanie wykopu,
- budowa linii kablowej oświetleniowej nn 0,4 kV,
- budowa słupów oświetleniowych,
- montaż opraw oświetleniowych LED przeznaczonych do oświetlania
dróg,
- wykonanie przepustów,
- wykonanie pomiarów elektrycznych oraz dokumentacji powykonawczej,
- przywrócenie terenu do stanu pierwotnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodny jest z opisami zawartymi w dokumentacji projektowej, który dotyczy przedmiotowego oświetlenia ulicznego, stanowiącej załącznik do SWZ.
Zastosowane nazwy producentów i produktów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze właściwości, parametry użytkowe, skład chemiczny jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.
3. W przypadku gdy w dokumentacji zamówienia wskazane zostały normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 23234 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest:Budowa linii kablowej w miejscowości Błociszewo ul. Rolna (ETAP II). Długość linii kablowej wynosi 389(463) mb zgodnie z rys. E-01: 12 latarni ulicznych ( od I/1 do I/12), stanowiącym część projektu budowlanego. Realizacja powyższych założeń przyjętych w projekcie ma na celu poprawę bezpieczeństwa w ruchu, komfort oraz estetykę.
W ramach budowy oświetlenia drogowego przewiduje się wykonanie następujących robót podstawowych:
- wykonanie wykopu,
- budowa linii kablowej oświetleniowej nn 0,4 kV,
- budowa słupów oświetleniowych,
- montaż opraw oświetleniowych LED przeznaczonych do oświetlania
dróg,
- wykonanie przepustów,
- wykonanie pomiarów elektrycznych oraz dokumentacji powykonawczej,
- przywrócenie terenu do stanu pierwotnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodny jest z opisami zawartymi w dokumentacji projektowej, który dotyczy przedmiotowego oświetlenia ulicznego, stanowiącej załącznik do SWZ.
Zastosowane nazwy producentów i produktów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze właściwości, parametry użytkowe, skład chemiczny jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.
3. W przypadku gdy w dokumentacji zamówienia wskazane zostały normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 76920 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest:Budowa linii kablowej w miejscowości Niesłabin ul. Zielona. Długość linii kablowej wynosi 226(262) mb zgodnie z rys. E-01: 6 latarni ulicznych stanowiących całość projektu budowlanego. Realizacja powyższych założeń przyjętych w projekcie ma na celu poprawę bezpieczeństwa w ruchu, komfort oraz estetykę.
W ramach budowy oświetlenia drogowego przewiduje się wykonanie następujących robót podstawowych:
- wykonanie wykopu,
- budowa linii kablowej oświetleniowej nn 0,4 kV,
- budowa słupów oświetleniowych,
- montaż opraw oświetleniowych LED przeznaczonych do oświetlania
dróg,
- wykonanie przepustów,
- wykonanie pomiarów elektrycznych oraz dokumentacji powykonawczej,
- przywrócenie terenu do stanu pierwotnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodny jest z opisami zawartymi w dokumentacji projektowej, który dotyczy przedmiotowego oświetlenia ulicznego, stanowiącej załącznik do SWZ.
Zastosowane nazwy producentów i produktów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze właściwości, parametry użytkowe, skład chemiczny jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.
3. W przypadku gdy w dokumentacji zamówienia wskazane zostały normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 47828 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182286 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186200,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182286 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ELJAN Jan Rodziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7851179250
7.3.3) Ulica: ul. Krótka
7.3.4) Miejscowość: Książ Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-130
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182286 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Najtańsza złożona oferta w części 2 postępowania przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta wykonawcy opiewa na kwotę 18 450,00 zł, natomiast Zamawiający dysponuje kwotą 12 000,00 zł
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26394,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33456 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37515 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33456 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Leszek Fabisiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981296723
7.3.3) Ulica: Śremska
7.3.4) Miejscowość: Jerka
7.3.5) Kod pocztowy: 64-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33456 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20172 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SPINER Michał Janowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 785-159-11-05
7.3.3) Ulica: Świerkowa
7.3.4) Miejscowość: Szymanowo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE LESZEK FABISIAK
jakie przetargi wygrała firma
INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE LESZEK FABISIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Najtańsza złożona oferta w części 5 postępowania przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta wykonawcy opiewa na kwotę 66 174,00 zł, natomiast Zamawiający dysponuje kwotą 53 848,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66174 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96072,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47527,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Leszek Fabisiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981296723
7.3.3) Ulica: Śremska
7.3.4) Miejscowość: Jerka
7.3.5) Kod pocztowy: 64-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SPINER MICHAŁ JANOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SPINER MICHAŁ JANOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25830 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Śrem w miejscowości: Śrem ul. Kopernika, Błociszewo ul. Rolna - II części
- DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH, DO DZIAŁU FARMACJI SZPITALNEJ ZOL W ŚREMIE
- Bankowa obsługa budżetu gminy Śrem i jej jednostek organizacyjnych - II postępowanie
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego, stanowiącego majątek gminy Śrem
- "Aktywny Fyrtel w Parku Powstańców Wielkopolskich od Juniora do Seniora" na działce nr ewid. 28/7, obręb geodezyjny Śrem - VI części - III postępowanie
- Dostawa, integracja i wdrożenie systemu Platformy Radiologicznej wraz z integracją z PUI
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego miasta Wejherowa w 2026 r.
- Utrzymanie i remonty urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Włocławek wraz z utrzymaniem systemu ITS GENEO CONNECTOR w okresie 01.01.2026-31.1.2026
- Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Śrem w miejscowości: Śrem ul. Kopernika, Błociszewo ul. Rolna - II części
- Budowa dróg wraz z systemem odwodnienia w miejscowości Zawrocie-Nowiny - Etap I
- Budowa nowych punktów świetlnych w Gminie Górno (3 części)
- "Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie miasta Radomska"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





