Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00521064/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa infrastruktury drogowej i MRN2 Nadleśnictwa Miechów po ulewnych deszczach podzielonych na 6 niepodzielnych części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO MIECHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Kolejowe 54A
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 382 50 00
1.5.8.) Numer faksu: 41 382 50 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miechow@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: miechow.krakow.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/df5121d8-4503-4332-baaa-9961165977c31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa infrastruktury drogowej i MRN2 Nadleśnictwa Miechów po ulewnych deszczach podzielonych na 6 niepodzielnych części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-751435d0-e795-4129-8017-9698c798d18b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00547906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521064
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.18.2025.NMi
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 1 - Utrzymanie drogi leśnej nr inw. 220/2636 w Leśnictwie Goszcza4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 10908,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 2 - Utrzymanie drogi leśnej nr inw. 220/582 w Leśnictwie Trąby4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 2847,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 3 - Utrzymanie drogi leśnej nr inw. 220/1825 w Leśnictwie Trąby4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 10471,12 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 4 – Utrzymanie obiektów małej retencji nizinnej MRN2 – tama/zbiornik nr 1 w L-ctwie Trąby4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 15375,58 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 5 – Utrzymanie obiektów małej retencji nizinnej MRN2 – tama/zbiornik nr 3 w L-ctwie Trąby4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 30487,12 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 6 – Utrzymanie obiektów małej retencji nizinnej MRN2 – tama/zbiornik nr 4 w L-ctwie Trąby4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 14896,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony obiektów Szpitala św. Anny w Miechowie i obsługa telewizji przemysłowej składającej się z kamer i innych urządzeń niezbędnych do ich prawidłowego funkcjonowania.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptyków do Szpitala św. Anny w Miechowie.
- "Dostawa licencji na oprogramowanie i urządzeń zwiększających odporność na cyberataki w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Miechowski"
- "Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla wychowanków Bursy Szkolnej w Miechowie w roku 2026"
- Dostawa termicznego higienizatora osadów, dmuchawy śrubowej i pomp do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miechowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- "Remont (modernizacja) placu oraz schodów przy budynku remizy OSP w Bukowskiej Woli"
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace w zakresie odtworzenia i malowania oznakowania poziomego oraz utrzymania oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Gminy Komorniki w 2026 roku.
- Remonty nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą wykonywane w ramach bieżących remontów dróg gminnych na terenie miasta i gminy Lwówek Śląski
- Bieżąca konserwacja dróg na terenie Gminy Szczytno w 2026 roku
- Remonty bieżące i konserwacja dróg gruntowych na terenie Gminy Mrągowo w roku 2026
- Remont obiektu mostowego nad rzeką Wartą w ciągu DP 1002S w m. Łęg, gm. Kruszyna.
- Remonty i bieżąca konserwacja dróg gruntowych w Gminie Września
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





