Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00369308/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-10
- 2025/BZP 00393967/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-27
- 2025/BZP 00409923/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-05
- 2025/BZP 00416311/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa asortymentu obejmującego: wyroby tytoniowe, płyn do papierosów elektronicznych, wyroby nowatorskie, urządzenia do waporyzacji, zestawy części do urządzeń do waporyzacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771486860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bitwy Warszawskiej 1
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8489300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzk@mzk.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzk_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - usługi transportowe
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
publiczny transport zbiorowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa asortymentu obejmującego: wyroby tytoniowe, płyn do papierosów elektronicznych, wyroby nowatorskie, urządzenia do waporyzacji, zestawy części do urządzeń do waporyzacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57d711e9-1afa-4b1b-9e61-3105c88dff45
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00547335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369308
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/KS/2025
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 351782,96
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż Zamawiającemu i dostawa do Stacji Paliw Zamawiającego asortymentu
obejmującego: wyroby tytoniowe, płyn do papierosów elektronicznych, wyroby nowatorskie, urządzenia do waporyzacji,
zestawy części do urządzeń do waporyzacji, zgodnie z wykazem określonym w formularzu cenowym szczegółowym
stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do Stacji Paliw Zamawiającego przy ul. Jolanty Szczypińskiej 36, 76-251
Kobylnica sukcesywnie, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, przez cały okres trwania umowy, każdorazowo zgodnie ze
złożonym zapotrzebowaniem. Wzór zapotrzebowania stanowi załącznik nr 1 do umowy ramowej, która stanowi załącznik nr
8 do SWZ.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15991300-4 - Papierosy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432693,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432693,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432693,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stopol sp. z o.o Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5790006978
7.3.3) Ulica: AL. Wojska Polskiego 494-469
7.3.4) Miejscowość: Malbrok
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOPOL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
STOPOL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351782,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-07 do 2026-11-06INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa mebli do sali wyciszeń
- Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne typu MGB o pojemności 120 i 360 litrów, w kolorze grafitowym.
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1117G, 1165G i 1123G" w podziale na 3 zadania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1200G, 1119G i 1116G " w podziale na 3 zadania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1174G i 1201" w podziale na 2 zadania
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na działkach nr 91/3 i 91/8 w m. Wiklino
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





