Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00528157/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w okresie od 1 stycznia 2024r.-III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZYMINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002159934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Weteranów 31
1.5.2.) Miejscowość: Radzymin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@radzymin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.radzymin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-726d47e7-904d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w okresie od 1 stycznia 2024r.-III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-726d47e7-904d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00247453/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczeni usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528157
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.026.5.2023.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 61494,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 44 miesięcznie w okresie 5 miesięcy począwszy od dnia 1 stycznia 2024 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 6094,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 80 miesięcznie w okresie 5 miesięcy począwszy od dnia 1 stycznia 2024 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 11080,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 100 miesięcznie w okresie 5 miesięcy począwszy od dnia 1 stycznia 2024 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 13850,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 30 miesięcznie w okresie 5 miesięcy począwszy od dnia 1 stycznia 2024 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 4155,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 60 miesięcznie w okresie 5 miesięcy począwszy od dnia 1 stycznia 2024 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 8310,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 66 miesięcznie w okresie 5 miesięcy począwszy od dnia 1 stycznia 2024 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 9141,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 40 miesięcznie w okresie 5 miesięcy począwszy od dnia 1 stycznia 2024 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 5540,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 24 miesięcznie w okresie 5 miesięcy począwszy od dnia 1 stycznia 2024 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 3324,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ do dnia 11 grudnia 2023r. do godziny 11:00 dla części I nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ do dnia 11 grudnia 2023r. do godziny 11:00 dla części II nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ do dnia 11 grudnia 2023r. do godziny 11:00 dla części III nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ do dnia 11 grudnia 2023r. do godziny 11:00 dla części IV nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ do dnia 11 grudnia 2023r. do godziny 11:00 dla części V nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ do dnia 11 grudnia 2023r. do godziny 11:00 dla części VI nie wpłynęła żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ do dnia 11 grudnia 2023r. do godziny 11:00 dla części VII nie wpłynęła żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ do dnia 11 grudnia 2023r. do godziny 11:00 dla części VIII nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI RADZYMIN
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Radzymin: Część 1. Przebudowa ul. Rodzinnej w Słupnie Część 2. Przebudowa ul. Markiewicza w Słupnie
- USŁUGA UBEZPIECZENIA CENTRUM MEDYCZNEGO IM. BITWY WARSZAWSKIEJ 1920 R. W RADZYMINIE
- Rozbudowa i przebudowa ul. Łąkowej i ul. Dobrej w Radzyminie wraz z budową infrastruktury technicznej
więcej: przetargi RADZYMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI OPIEKUŃCZE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA PODOPIECZNYCH GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ NA TERENIE GMINY CZERNICE BOROWE
- Zakup usługi wsparcia w postaci opasek bezpieczeństwa wraz z systemem obsługi
- "POMOCNA DŁOŃ" ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA PODOPIECZNYCH GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ NA TERENIE GMINY CZERNICE BOROWE
- Realizacja usług opiekuńczych na rzecz osób objętych wsparciem w ramach projektu Pomocna dłoń dla Powiatu Lwóweckiego
więcej: Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.