Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00501236/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Wolanowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Wolanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000725192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Wolanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-625
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@psp-wolanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.psp-wolanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wolanow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Wolanowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5edf75d-d91f-48dc-920d-8a3a1adafb6d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029249/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Wolanowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501236
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSP.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 771018,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Wolanowie. Część 1 obejmuje dostawę różnych artykułów spożywczych. Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 162350,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Wolanowie. Część 2 obejmuje dostawę produktów mleczarskich. Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 128328,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Wolanowie. Część 3 obejmuje dostawę mięsa i wędlin. Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 198940,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Wolanowie. Część 4 obejmuje dostawę warzyw i owoców. Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 281400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla części 1 zamówienia wpłynęła tylko jedna oferta złożona przez Wykonawcę Romuald Maliszewski „AGA”, ul. Skrajna 38, 26-600 Radom, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 10 ustawy Pzp.
Zamawiający działając na podstawie art. 223 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2024, poz. 1320 ze zm.)- dalej ustawa PZP, wezwał Wykonawcę- Romuald Maliszewski „AGA”, ul. Skrajna 38, 26-600 Radom do wyjaśnienia treści oferty.
Treść oferty, która podlegała wyjaśnieniu:
W załączniku nr 6a do SWZ- formularz cenowy- różne artykuły spożywcze Wykonawca wpisał:
a) w pozycji nr 21. stawkę podatku VAT- 8%,
b) w pozycji nr 44. stawkę podatku VAT- 23%,
Zamawiający poprosił o wyjaśnienia z czego wynika zastosowanie tych stawek VAT oraz przedstawienie dowodów potwierdzających zastosowanie tych stawek VAT dla w/w pozycji artykułów.
Zamawiający wystąpił o udzielenie wyjaśnień w zakresie podstaw zastosowania właściwej stawki podatku.
Pisemne wyjaśnienia należało złożyć w terminie do dnia 21.11.2025 r. do godziny 10:00 za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego https://wolanow.ezamawiajacy.pl lub na adres poczty elektronicznej: zamowienia@psp-wolanow.pl
Wykonawca wyjaśnił, że „Wypełniając formularz doszło do pomyłki. Stawka wat została źle przepisana.
Poprawna stawka to 5%. Ceny produktów nie ulegają zmianie w kwocie brutto.”
Zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 10 ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera ona błąd w obliczeniu ceny oferty. Błędem w obliczeniu ceny skutkującym koniecznością jej odrzucenia jest zastosowanie nieprawidłowej stawki VAT.
Wskazanie niewłaściwej stawki podatku VAT stanowi błąd w obliczeniu ceny i zobowiązuje zamawiającego do odrzucenia oferty w oparciu o przepis art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Pzp.
Stawka podatku VAT jest elementem cenotwórczym i wpływa na porównywalność ofert. Wskazanie błędnej stawki VAT stanowi błąd w obliczeniu ceny.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny, w tym w obliczeniu ceny brutto, czyli ceny składającej się z ceny netto i stawki podatku vat- na skutek zastosowania nieprawidłowej stawki podatku vat.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI WOLANÓW
więcej: przetargi WOLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 13 w Piekarach Śląskich na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 10 im. "Eugeniusza Kwiatkowskiego" w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich na rok 2026.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 35 w Szczecinie w podziale na części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Bukowcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





