Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00425359/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie i remontowe cmentarza wojennego w lesie Borek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 65
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umchelm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace konserwatorskie i remontowe cmentarza wojennego w lesie Borek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10194f58-6fa0-491b-bb44-964b4e67b158
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060729/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Prace konserwatorskie i remontowe cmentarza wojennego w lesie Borek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00425359
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAIF-ZP.271.5.48.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie i remontowe cmentarza wojennego w lesie Borek.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) wymianę ogrodzenia z przęseł stalowych,
2) mycie myjką ciśnieniową oraz odgrzybienie powierzchni ogrodzenia z kamienia – dwustronnie,
3) zmycie myjką ciśnieniową oraz odgrzybienie powierzchni pomników, zagruntowanie powierzchni emulsją gruntującą,
4) zmycie myjką ciśnieniową oraz odgrzybienie powierzchni grobów, zagruntowanie powierzchni emulsją gruntującą,
5) uzupełnienie ubytków obrzeży grobów elastyczną masą uszczelniającą.
Zamówienie jest realizowane zgodnie z umową Nr 113099/25/FPK/DDZ dotyczącą dofinansowania zadania w ramach PROGRAMU RZĄDOWEGO "Groby i cmentarze wojenne w kraju" ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, zawartą pomiędzy Skarbem Państwa reprezentowanym przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego a Miastem Chełm.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) – załącznik nr 3 do SWZ.
2) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), przedmiar robót - załącznik nr 1 do PPU.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie 50 dni od daty zawarcia umowy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 grudnia 2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215400-1 - Roboty na cmentarzach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Budowlane Inż-Wod-Bud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 61381612
7.3.3) Ulica: Nowickiego 8
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-817
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zlecenie dla lekarza zadań z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa rękawic ochronnych z podziałem na części
- Dostawa wózka widłowego
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynków w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie CHOF
- Budowa drogi powiatowej nr 1829L od km 1+310 do km 5+134,43 na odcinku Brzeźno-Żalin-Kolonia.
- Dostawa licencji oprogramowania klasy XDR i DLP oraz licencji podstawowej ochrony antywirusowej dla PANS w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kisielicach
- Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Jackowo Włościańskie i Głodowo Wielkie
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- AD/ZP/167/25 "Rozbudowa istniejących Systemów Kontroli Dostępu w obiektach PP- budynki A1 i A3 kampusu Piotrowo wraz z aktualizacją licencji w zakresie rozszerzenia o dodatkowe punkty dostępowe"
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa drogi gminnej nr 100821C - ul. Rzemieślniczej w Lubiczu Górnym wraz z pętlą autobusową
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





