eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spała › Przebudowa systemu nawadniania i odwadniania powierzchni otwartej szkółki leśnej Jasień



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa systemu nawadniania i odwadniania powierzchni otwartej szkółki leśnej Jasień

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Spała

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Spała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590019181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Antoniego Gabrysiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Spała

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 725 70 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spala@lodz.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spala.lodz.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa systemu nawadniania i odwadniania powierzchni otwartej szkółki leśnej Jasień

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65d9fc75-feab-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546301

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053837/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa systemu odwadniania i nawadniania na szkółce leśnej Jasień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246849/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.46.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5748682,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Zakres prac budowlanych podzielono na lata zgodnie z poniższym schematem:

Rok 2022:
 Budowa budynku pompowni wyposażonego w:
 zestaw pompowy o wydajności nominalnej 162 m3/h i mocy 45 kW,
 system filtracyjny zbudowany z 3 filtrów żwirowych oraz jednego filtra siatkowego płukanego automatycznie,
 układ dozujący nawozy wraz z pomiarem pH i EC,
 automatyczny układ sterowania procesem nawadniania wraz ze stanowiskiem komputerowym oraz stacją meteo, zakup przenośnej stacji meteorologicznej z panelem solarnym wyposażonej w czujniki pomiaru wilgotności gleby oraz temperatury powietrza zlokalizowane na każdej kwaterze siewnej,
 instalację elektryczną za licznikową wewnętrzną w stacji pomp do nawodnień ciśnieniowych,
 system alarmowy.
 dwóch zbiorników retencyjnych z blachy falistej o łącznej pojemności 2001,88m3. Projektowane zbiorniki retencyjne nie kwalifikują się do specjalistycznych robót budowlanych, określonych w §2 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. W sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych ( Dz.U. z 2012, poz. 463), ponadto prace ziemne prowadzone będą bardzo płytko w związku z powyższym nie ma obowiązku określenia geotechnicznej kategorii obiektu zgodnie z powyżej wskazanym rozporządzeniem. Maksymalne posadowienie zbiornika (-0,5m) od poziomu terenu istniejącego.
 remont istniejącego ujęcia wody zlokalizowanego przy zbiorniku „Wojcieszek”,
 wykonanie włączenia się do istniejącego rurociągu PVC Ø 110mm zasilającego zbiorniki retencyjne od istniejącego ujęcia brzegowego na terenie szkółki leśnej w obrębie istniejącego zbiornika,
 wykonanie hydrantu ppoż. na rurociągu głównym w obrębie budynku pompowni
 dostawa i montaż przenośnej stacji meteorologicznej,
 wykonanie rurociągu po stronie ssącej PE DN Ø 250mm,
 wykonanie rurociągów głównego zasilającego kwatery siewne PE DN Ø 160mm, PE DN Ø 200mm oraz PE DN 250mm,
 wykonanie rurociągu odwadniającego wody popłuczne PE DN Ø 110mm,
 wykonanie rurociągu odwadniającego PVC SN 8 Ø 160mm,
 wykonanie studni odwadniających na kolektorze głównym DN 1000mm, H=2,0m,
 wykonanie dróg dojazdowych.
 Wykonanie rurociągów na kwaterach wskazanych przez Zamawiającego (nr 1, 2, 6, 8), w tym:

o wykonanie rurociągów deszczujących na kwaterach siewnych PE DN Ø 75, 90mm,
o wykonanie studni z elektrozaworami DN 1800mm H=1,5m,
o wykonanie studni odwadniających na kolektorach deszczujących DN 250mm, H=1,4m,
o wykonanie drenażu na kwaterach siewnych Ø 65mm w otulinie,
o wykonanie drenażu rozsączającego wody popłuczne Ø 125mm,
o demontażu istniejących rurociągów deszczujących na kwaterach siewnych.

Rok 2023:
 Wykonanie rurociągów na wskazanych przez Zamawiającego kwaterach (nr 3, 4, 5 i 7) w tym:
o wykonanie rurociągów deszczujących na kwaterach siewnych PE DN Ø 75, 90mm,
o wykonanie rurociągu odwadniającego wody popłuczne PE DN Ø 110mm,
o wykonanie studni z elektrozaworami DN 1800mm H=1,5m,
o wykonanie koryt Dunemana,
o dostawa i montaż dozownika nawozowego na wózku wraz ze zbiornikiem na nawozy 60l,
o wykonanie kompostownika,
o wykonanie studni zasilających koryta Dunemana DN 1800mm H=1,5m,
o wykonanie studni odwadniających na kolektorach deszczujących DN 250mm, H=1,4m,
o wykonanie drenażu na kwaterach siewnych Ø 65mm w otulinie,
o demontażu istniejących rurociągów deszczujących na kwaterach siewnych.

4. Zamawiający zastrzega, że podział według powyższego schematu nie jest ostateczny. Zamawiający dopuszcza możliwość do wprowadzenia zmian w powyższym podziale na wniosek Wykonawcy w zależności od okoliczności (np. nieprzewidywalnych warunków atmosferycznych, niedostępności terenu do robót, niedostępności materiałów budowlanych lub inne).
5. Szczegółowe terminy wykonania poszczególnych robót musi określać harmonogram rzeczowo-finansowy przedłożony przez Wykonawcę.
6. Całość przedmiotu zamówienia zostanie udzielone tylko jednemu Wykonawcy.
7. Wykonawca działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, zobowiązany jest do uzyskania, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
8. Wymagane jest aby Wykonawca zapewnił obsługę geodezyjną podczas realizacji robót. Wymagane jest geodezyjne wyznaczenie obiektów w terenie przed wybudowaniem, w tym wytyczenie geodezyjne ciągów deszczujących oraz sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej położenia obiektów na gruncie po wybudowaniu. Koszty wykonania dokumentacji należy wkalkulować w cenę oferty.
9. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
• 45000000-7 Roboty budowlane
• 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
• 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów
budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
• 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
• 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
• 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
• 45255110-3 Roboty budowlane w zakresie studni
• 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
• 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
• 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
10. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne, systemów referencji technicznych itp. nie mają na celu naruszenie art. 16 Pzp oraz art. 99 ust. 4 Pzp ale w szczególności służą realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określanym opisem zawartym w SWZ „lub równoważnym”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi.
Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeżeli Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, powinny być one przedstawione wraz z ofertą. Zamawiający podkreśla, że wszędzie tam, gdzie w dokumentach zamówienia podane są, normy, a w szczególności w załącznikach nr 9, 10, 11 do SWZ dopuszcza rozwiązania równoważne poprzez dodanie po wskazaniu każdej normy wyrazów „lub równoważny”, przy czym zaoferowane przez Wykonawcę produkty równoważne powinny być o parametrach nie gorszych niż określone w danej normie.
11. Zgodnie z art. 91 ust.2 Pzp Zamawiający wskazuje, iż przedmiot zamówienia nie został podzielony na części bowiem taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału na części przedmiotowego postępowania nie ogranicza udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
12. Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia w maksymalnie trzech częściach. Pierwsza i druga część może wynosić do 35 % (każda z osobna) wartości netto umowy. Trzecia część (ostatnia) będzie stanowić pozostałą wartość netto umowy. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (Załącznik nr 9), przedmiar (Załącznik nr 10), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 11), oraz wszystkie niezbędne uzgodnienia i decyzje (Załącznik nr 12).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3985830,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5436600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5390000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Ha-Dwa-O Paweł Filipiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842046472

7.3.3) Ulica: os. Porzeczkowe 3

7.3.4) Miejscowość: Piekary

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5390000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.