Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu myślenickiego – roboty uzupełniające
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351571742
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 36
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-myslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5540c15f-b465-4220-8e53-298720e23d0e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarząd dróg powiatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu myślenickiego – roboty uzupełniające2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5540c15f-b465-4220-8e53-298720e23d0e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040232/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu myślenickiego - roboty uzupełniające
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524141
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Zamówienie udzielono w okresie ostatnich 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Możliwość udzielenia zamówienia przewidziana była w ogłoszeniu o zamówieniu i umowie dla zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, a łączna wartość stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, co było warunkiem w tym zamówieniu.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZDP.ZP.26.7.2025
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.26.7.2025.1.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65040,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty związane z miejscowymi remontami nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu myślenickiego.
Roboty będą realizowane na podstawie uzgodnień z Zamawiającym.
Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie minimum 80% wartości zamówienia do wartości umowy, pod warunkiem odpowiedniego zaangażowania Wykonawcy i sprzyjających warunków atmosferycznych. Do rozliczenia zadania stosowane będą pozycje kosztorysu, który był załącznikiem do umowy podstawowej.
Specyfikacje techniczne, są specyfikacjami ogólnie stosowanymi, jednak z uwagi na utrzymaniowy (bieżące naprawy) charakter robót o sposobie wykonania będzie decydował Zamawiający.
Wykonanie robót odbywać się będzie wyłącznie na podstawie zleceń Zamawiającego. Zamawiający będzie zlecać wykonanie poszczególnych robót określając ich przedmiot, zakres, lokalizację oraz termin wykonania. Poszczególne roboty Zamawiający będzie przekazywał na bieżąco.
Poszczególne roboty zlecone przez ZDP należy wykonać i zgłosić do odbioru przez Zamawiającego w terminie, zgodnie ze zleceniem lub uzgodnieniem z inspektorem nadzoru.
Rodzaje robót wchodzące w zakres zamówienia:
- remont cząstkowy nawierzchni z betonu asfaltowego przy użyciu remontera – zakup, transport, wbudowanie;
- skropienie nawierzchni asfaltem – skropienie pobocza tłuczniowego emulsją asfaltową;
- uszczelnienie spękań i złączy technologicznych w nawierzchni z betonu asfaltowego masą zalewową;
- remont cząstkowy nawierzchni z betonu asfaltowego – cięcie nawierzchni piłą, rozbiórka i utylizacja istniejącej nawierzchni, wyrównanie podłoża, skropienie emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej AC11S grubości 5 cm – zakup, transport, wbudowanie, zagęszczenie, uszczelnienie złączy masą zalewową lub taśmą bitumiczną;
- remont cząstkowy nawierzchni z betonu asfaltowego – cięcie nawierzchni piłą, rozbiórka i utylizacja istniejącej nawierzchni, wyrównanie podłoża, skropienie emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej AC11S grubości 8 cm w dwóch warstwach po 4 cm każda – zakup, transport, wbudowanie, zagęszczenie, uszczelnienie złączy masą zalewową lub taśmą bitumiczną;
- mechaniczne wykonanie nakładki asfaltobetonowej gr. 5 cm warstwa ścieralna AC11S z uprzednim wyfrezowaniem powierzchni przeznaczonej do remontu wraz z oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową oraz uszczelnieniem złączy masą zalewową lub taśmą bitumiczną – do 100 m2;
- naprawa przełomów, polegająca na wycięciu krawędzi przełomu, wymianie i uzupełnieniu podbudowy gr. 50 cm, wykonaniu nawierzchni w dwóch warstwach po 4 cm każda wraz ze skropieniem międzywarstwowym emulsją asfaltową oraz zagęszczeniem i uszczelnieniem złączy.
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) i kosztorysie dla zamówienia podstawowego, SST oraz wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BART-DRÓG Andrzej Maślerz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350959869
7.3.4) Miejscowość: Droginia 15
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Usługi pocztowe
- Worki do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w roku 2026.
- Sukcesywną dostawę paliw płynnych do pojazdów i maszyn
- Dostawa produktów spożywczych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Borzęcie
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 8 w Myślenicach
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- Remont drogi powiatowej nr 1609P Wągrowiec - Rąbczyn
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601497 od km 0+030 do km 0+337,40 oraz od 0+570,13 do km 1+327, ul. Długa w miejscowości Dziekanowice gmina Zielonki
- Przebudowa drogi w m. Zduny, ul. Jasna, dz. ew. nr 27/51, obręb Zduny
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





